Dacia zwyciężyła w kategoriach Overall Design oraz Sound Identity w konkursie Top/Com Grands Prix Corporate Business. To ważna nagroda w świecie designu.
Marka zwyciężyła między innymi w kategorii Overall Design (logo, emblemat, identyfikacja graficzna, identyfikacja dźwiękowa itp.) „Do stworzenia logo zainspirowały nas przedmioty zaczerpnięte ze świata warsztatów samochodowych i mechaniki: koła zębate, łańcuchy, narzędzia itp. Wszystkie te przedmioty kojarzą się z wytrzymałością, niezawodnością i funkcjonalnością” – wyjaśnia Julie Bokhobza, główna projektantka odpowiedzialna za identyfikację wizualną. Paleta kolorów nadal łączy Dacię z kodem natury i aktywnością na świeżym powietrzu a minimalistyczny design podkreśla funkcjonalność.
Zobacz: Nowe samochody Dacia. Sprawdź teraz
Dacia zdobyła również nagrodę w kategorii Sound Identity. Według testu przeprowadzonego przez specjalistę Harrisa, 80% respondentów uznało, że nowe dźwięki i logo Dacia doskonale do siebie pasują, przy czym 70% z nich określiło się jako klienci, a dwie trzecie poczuło się bliżej marki.
Zobacz: Nowa Dacia Jogger. Opinie, pomiary, test i pierwsza jazda
„W ciągu niespełna osiemnastu miesięcy wprowadziliśmy na rynek pięć dużych produktów, z których wszystkie odniosły duży sukces. Nowa tożsamość marki musiała odzwierciedlać tę dynamikę i modernizację bez naruszania pierwotnej obietnicy marki Dacia, którą jest oferowanie wyjątkowego na rynku stosunku wartości do ceny” – podsumował Xavier Martinet, dyrektor ds. sprzedaży i marketingu w firmie Dacia.
źródło: Auto-Infos.fr
Najnowsze komentarze