Dacia zebrała od początku roku ponad 30 tysięcy zamówień na swoje samochody. To duży sukces. Klienci, którzy wybierają te samochody podkreślają, iż najważniejsze dla nich elementy oferty marki to cena, układ napędowy z możliwością wyboru zasilanej LPG oraz design.
W okresie styczeń – kwiecień Dacia zebrała aż 30.000 zamówień w Hiszpanii. To rekordowa wielkość, która świadczy o stale rosnącym znaczeniu marki w Europie. Od dłuższego czasu samochody takie jak Dacia Sandero, Jogger i Duster znajdują się na czołowych miejscach w rankingach sprzedaży. Idąc za głosem klientów Dacia rozwija się i zmienia – to już nie jest tania marka, ale wybór rozsądku, samochód, którym można pojechać do miasta i w teren, dający swobodę i wolność wyboru trasy. Podkreśla to m.in. kolorystyka a także nowy wystrój salonów.
Trzy najważniejsze cechy, na które zwracają uwagę Hiszpanie przy zakupie nowego samochodu to cena, która w przypadku Dacii jest bardzo mocnym atutem, układy napędowe – tutaj Dacia oferuje zarówno benzynę jak i hybrydy (w modelu Duster dostępny jest wciąż diesel) a także design. Ten ostatnimi czasy mocno się zmienia, marka wprowadziła też nowe barwy, kolory ziemi, które podkreślają takie cechy jak solidność, gotowość do przygody, odporność na trudne warunki jazdy.
Dacia zamierza poszerzyć swoją ofertę samochodów: w tym roku zadebiutuje Dacia Duster III, wzorowana wizualnie na modeli Bigster. W 2024 roku powinniśmy zobaczyć właśnie Dacię Bigster a rok później kolejny model, prawdopodobnie kompaktowego hatchbacka segmentu C. Dacia Sandero Stepway zostanie z kolei wydzielona jako zupełnie nowy model crossovera segmentu B.
Marka planuje jeszcze inne niespodzianki – pozostając jednak wierna napędom klasycznym. Zamierza rozwijać silniki zasilane LPG i benzynowe, porzucając od przyszłego roku diesla.
Zobacz: nowe samochody Dacia, promocje
Najnowsze komentarze