Dacia pracuje nad zwiększeniem sprzedaży on-line. Okazuje się jednak, że połowa klientów nie ma przekonania do tego pomysłu. Co zaproponowała marka? Poczytajcie.
Dacia zleciła badania, które wykazały, że 50% nabywców samochodów czuje się niekomfortowo z pomysłem zakupu samochodu online z wielu powodów. Jednocześnie aż 71% osób rozważających zakup samochodu online dostrzega wartość interakcji międzyludzkiej, która wspiera i pomaga im w procesie zakupu – informuje producent. Jak rozwiązać ten problem? Ciekawy pilotaż prowadzony jest w Anglii.
Uproszczono proces zakupu samochodu online, wprowadzając do niego dedykowanych przewodników Dacia, wybranych pracowników salonów. To ludzie, którzy są wspierani przez odpowiedni system, pokazujący m.in. dostępność samochodów, tych które można zakupić od ręki ale też takich, które będą dostępne za kilka tygodni. Przewodnicy Dacia zapewniają kompleksowe wsparcie, które obejmuje m.in. oprowadzenie po wybranych modelach i porady dotyczące wszystkich opcji finansowania, realizowane za pomocą połączenia wideo.
Zobacz: Testy samochodów Dacia: Duster, Jogger, Sandero Stepway i wiele więcej!
Badania pokazały, że takie wyprawy na żywo stanowią rozwiązanie dla 67% konsumentów, którzy twierdzą, że główną obawą związaną z zakupem pojazdu online jest to, że nie mogą go fizycznie zobaczyć. Co ciekawe, W Anglii można zarezerwować samochód Dacia za jedyne 99 funtów, a depozyt zatrzyma pojazd na trzy dni, dając klientowi czas na zakup we własnym tempie. Auto można zamówić również w pełni online, korzystając z finansowania Mobilize Financial Services.
To jednak nie koniec – Dacia zapowiada rozwój systemu i wprowadzanie go w kolejnych krajach, także w Polsce.
Zobacz: Nowe samochody Dacia. Oferty, wyprzedaż, promocje
Najnowsze komentarze