Dacia zaprezentowała w tym roku nową tożsamość, która obejmuje barwy zbliżone do natury oraz ciekawsze logo, ale producent przygotował nie tylko coś dla oczu, ale także dla naszych uszu. W mediach jest już nowe brzmienie Dacii.
Dacia chce stać się bardziej wyrazista, przede wszystkim dzięki ewolucji stylistyki gamy modelowej oraz nowemu logo, które łączy dwie litery „D” i „C” niczym w łańcuchu. Symbol ma budzić skojarzenia z solidnością i wytrzymałością. Nowa tożsamość nie dotyczy jednak tylko strony wizualnej, ale również dźwięków, którymi marka komunikuje się z klientami i które zapadają w pamięć po emisji reklam w radiu, telewizji, czy internecie.
Kilka dźwięków syntezatora wraz z elementem wokalizy, które Dacia stosowała wcześniej, zastąpiono bardziej rytmicznym efektem perkusyjnym. Nowe brzmienie ma współgrać z minimalistycznym logo i przywoływać ducha natury.
„Nowoczesność muzyki odzwierciedla również zdolność producenta samochodów do przystosowywania się do zmian i oferowania inteligentnych rozwiązań w celu zmniejszenia emisji CO2, przy jednoczesnym zachowaniu przystępnej ceny. Tożsamość dźwiękowa wyraża pewność siebie, solidność, autentyczność i spokój” – wyjaśnia firma Sixième Son, która od prawie dziesięciu lat współpracuje z Dacią i jest odpowiedzialna za nową tożsamość dźwiękową marki.
Nowa muzyczna strona Dacii nie ogranicza się wyłącznie do sygnału na końcu reklamy. Dłuższa wersja kompozycji znalazła się w oficjalnym filmie promującym nowy model Jogger.
Najnowsze komentarze