poniedziałek, 23 maja, 2022
Francuskie.pl - Dziennik Motoryzacyjny
Reklama
  • Kontakt
  • Organizujesz zlot?
  • Współpraca
  • Redakcja
Francuskie.pl - Dziennik Motoryzacyjny
Brak wyników
temu
  • REKLAMA
  • Wiadomości
    • Alpine
    • Citroen
    • Dacia
    • DS
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • PSA
    • Renault
    • Różne
  • Testy
    • Alpine – testy i opinie
    • Citroen – testy i opinie
    • DS – testy i opinie
    • Dacia – testy i opinie
    • Peugeot – testy i opinie
    • Renault – testy i opinie
  • Przeglądy Prasy
  • Historia
    • Artykuły o historii motoryzacji
    • Historia Citroena
    • Historia Peugeot
    • Historia Renault
  • Wydarzenia
  • Wyprawy
    • Australia
    • Europa
    • Krym
    • Nowa Zelandia
    • Turcja
  • Katalog
    • Alpine
      • Alpine A110
    • Citroen
      • Citroen C1
      • Citroen C2
      • Citroen C3
      • Citroen C3 Aircross
      • Citroen C3 Picasso
      • Citroen C4
      • Citroen C4 Picasso
      • Citroen C4 Cactus
      • Citroen C5
      • Citroen C5 Aircross
      • Citroen C6
      • Citroen C-Elysee
      • Citroen Berlingo
    • Dacia
      • Dacia Dokker
      • Dacia Duster
      • Dacia Lodgy
      • Dacia Logan
      • Dacia Sandero
    • DS Automobiles
      • DS3
      • DS3 Crossback
      • DS4
      • DS5
      • DS7 Crossback
    • Peugeot
      • Peugeot 108
      • Peugeot 208
      • Peugeot 2008
      • Peugeot 301
      • Peugeot 308
      • Peugeot 3008
      • Peugeot 508
      • Peugeot 5008
      • Peugeot Expert
      • Peugeot Partner
      • Peugeot Traveller
    • Renault
      • Renault Clio
      • Renault Captur
      • Renault Espace
      • Renault Fluence
      • Renault Kadjar
      • Renault Kangoo
      • Renault Koleos
      • Renault Megane
      • Renault Talisman
      • Renault Scenic
      • Renault Trafic
      • Renault Twingo
      • Renault Twizy
      • Renault Zoe
  • Kontakt
Francuskie.pl - Dziennik Motoryzacyjny
Brak wyników
temu
Główna Wiadomości Dacia

Dacia zmienia dyrektora designu. Styl Bigstera w jego rękach

Małgorzata Kozikowska autor Małgorzata Kozikowska
2022-05-11
w Dacia, Wiadomości
Czas czytania 3 minut
1.2k 24
2
Nowa Dacia Bigster 2024
1k
UDOSTĘPNIEŃ
3.4k
ODSŁON
UdostępnijTwitterPoleć

Zobacz również

Norma Euro 7 to głupota. Renault wzywa do przemyślenia strategii ochrony środowiska

Brak części w fabryce w Trémery z powodu kradzieży. Pracownicy wynieśli 200 wtryskiwaczy

Fabryka Stellantis w Charleville odzyskuje ciepło i ogrzewa nimi pomieszczenia oraz domy

Z dniem 11 maja David Durand został nowym dyrektorem designu marki Dacia zastępując na tym stanowisku Milesa Nürnbergera. Durand od wielu lat pracuje dla Grupy Renault. Na swoim koncie ma m.in. projekty koncepcyjnych modeli Koleos, Ellipse, miał swój wkład także w projekt Dacii Bigster.

David Durand dołącza do zarządu Dacii, któremu przewodniczy Denis Le Vot, dyrektor generalny marek Dacia i Łada. Będzie podlegał Laurensowi van den Ackerowi, dyrektorowi designu Grupy Renault i członkowi zarządu Grupy Renault (BOM). David Durand zastąpił Milesa Nürnbergera, który odchodzi z firmy z powodów osobistych i zamierza realizować inne projekty zawodowe.

David Durand (49) jest absolwentem École supérieure de design (Wyższej Szkoły Designu) Strate Collège w Paryżu. Rozpoczął pracę w Grupie Renault w 1997 r. jako projektant nadwozi. W 1999 roku powierzono mu zaprojektowanie concept caru Renault Koleos, a w 2002 r. samochodu koncepcyjnego Ellipse.

W latach 2002-2009 David Durand pracował w podległych centrach projektowych w Barcelonie (Hiszpania), Seulu (Korea Południowa) i Sao Paulo (Brazylia). Jako osoba z międzynarodowym doświadczeniem w 2011 roku został dyrektorem designu gamy Global Access. Przyczynił się wtedy do rozwoju projektu Design to Cost i sukcesu marki Dacia. W 2020 r. został dyrektorem ds. designu nadwozi Dacii i brał udział w projekcie Bigster Concept, który ucieleśnia ewolucję marki.

Renault Ellipse Concept

11 maja David Durand objął stanowisko dyrektora ds. designu marki Dacia i dołączył do zarządu jednostki organizacyjnej (BU) Dacia & Łada. David Durand dorastał w kreatywnym świecie – jego rodzice byli architektami. Pasjonuje się zabytkowymi samochodami, renowacją motocykli, sztuką współczesną i architekturą, jest także zapalonym żeglarzem. Dwukrotnie przepłynął Atlantyk.

Renault Koleos
Renault Koleos Concept

„Cieszę się, że będę mógł współpracować z Davidem, aby sprostać wyzwaniom związanym z mobilnością jutra. Jego bogate doświadczenie, kreatywność, innowacyjność i zmysł biznesowy cieszą się powszechnym uznaniem, zarówno naszego kierownictwa, jak i branży motoryzacyjnej. Pragnę również podziękować Milesowi za jego wkład i pracę z zespołami” – powiedział Laurens van den Acker, dyrektor designu Grupy Renault.

Gorące wiadomości wprost na Twój e-mail


trzy razy w tygodniu, wprost do Twojej skrzynki

Galeria

2 1 głos
Ocena artykułu
Tagi: BigsterDaciaEllipseKoleosŁadaRenault
Udostepnij414Tweet259Udostepnij72
Poprzedni

Peugeot 508 kontra Volvo S60 i BMW 3. Stronniczy przegląd prasy: MOTOR nr 19/2022

Następny

Od lat związany z Renault Fabrice Cambolive nowym dyrektorem operacyjnym marki

Małgorzata Kozikowska

Małgorzata Kozikowska

Dziennikarka motoryzacyjna, autorka artykułów, testów, poszukiwaczka ciekawostek. Po godzinach, w czasie niewielu wolnych chwil, które posiada, zajmuje się muzyką.

Następny

Od lat związany z Renault Fabrice Cambolive nowym dyrektorem operacyjnym marki

Dane rynkowe można podsumować jednym słowem: spadek. Eksperci o sytuacji na rynku motoryzacyjnym

Citroën 2CV i jedyne wyposażenie akcesoryjne sprzedawane do tego modelu. Radio!

Subskrybuj
Powiadom o
guest
guest
2 komentarzy
najstarszy
najnowszy oceniany
Komentarze inline
Zobacz wszystkie komentarze
Facebook Twitter LinkedIn

Komentarze

  • Fan Panharda - Brak części w fabryce w Trémery z powodu kradzieży. Pracownicy wynieśli 200 wtryskiwaczy
  • Łukasz - Norma Euro 7 to głupota. Renault wzywa do przemyślenia strategii ochrony środowiska
  • Yaro - Silnikovoodoo czyli hejt na małe silniki. Dlaczego Polacy nie lubią litrowych jednostek turbo?
  • Paweł - Silnikovoodoo czyli hejt na małe silniki. Dlaczego Polacy nie lubią litrowych jednostek turbo?
  • Darek - Norma Euro 7 to głupota. Renault wzywa do przemyślenia strategii ochrony środowiska
  • wolny człowiek - Norma Euro 7 to głupota. Renault wzywa do przemyślenia strategii ochrony środowiska
  • Arek - Silnikovoodoo czyli hejt na małe silniki. Dlaczego Polacy nie lubią litrowych jednostek turbo?
  • Krzysztof - Dacia Jogger 1.0 TCe 110 KM Comfort. Dobrze i tanio? Wnioski z podróży – polemika
  • 308 sw 2022 - Peugeot 308, 3008 i 5008 mają nowe cenniki. 1.2 PureTech 130 w górę
  • 43443 - Test: Dacia Jogger z LPG – sposób na wygodne i tanie podróżowanie


Aktualności ze świata motoryzacji

  • Test: Dacia Jogger z LPG – sposób na wygodne i tanie podróżowanie
  • Norma Euro 7 to głupota. Renault wzywa do przemyślenia strategii ochrony środowiska
  • Brak części w fabryce w Trémery z powodu kradzieży. Pracownicy wynieśli 200 wtryskiwaczy
  • Fabryka Stellantis w Charleville odzyskuje ciepło i ogrzewa nimi pomieszczenia oraz domy
  • Peugeot 308, 3008 i 5008 mają nowe cenniki. 1.2 PureTech 130 w górę
  • Ile kosztuje najtańsza Dacia z klimatyzacją? Sprawdzamy ceny popularnych modeli: Duster, Jogger i Sandero 2022
  • Kolejki w warsztatach zakładających instalacje LPG
  • Czy to nowy Citroën 2CV 2022?
  • Citroën ogłasza plany na swój pierwszy samochód elektryczny dla Indii
  • Silnikovoodoo czyli hejt na małe silniki. Dlaczego Polacy nie lubią litrowych jednostek turbo?


Redakcja

Francuskie.pl – Dziennik Motoryzacyjny
e-mail: [email protected]
00-028 Warszawa, ul. Bracka 20/28i

redaktor naczelny
Krzysztof Gregorczyk
[email protected]

Kontakt w sprawie reklamy (Advertising Contact)
[email protected]

 

 



Francuskie.pl.pl - Dziennik Motoryzacyjny o markach Alpine | Citroen | Dacia | DS Automobiles | Peugeot | Renault
Copyright © 2004 - 2020 Francuskie.pl. wydawca LiveLink sp.z o.o.
Wszelkie prawa zastrzeżone. Kopiowanie części lub całości bez zgody wydawcy zabronione

Brak wyników
temu
  • Reklama
  • Wiadomości
  • Testy
  • Historia
  • Wyprawy
  • Przegląd Prasy

Francuskie.pl.pl - Dziennik Motoryzacyjny o markach Alpine | Citroen | Dacia | DS Automobiles | Peugeot | Renault
Copyright © 2004 - 2020 Francuskie.pl. wydawca LiveLink sp.z o.o.
Wszelkie prawa zastrzeżone. Kopiowanie części lub całości bez zgody wydawcy zabronione

Witam ponownie!

Zaloguj się

Zapomniane hasło?

Odzyskaj hasło

Wpisz nazwę użytkownika lub adres by uzyskać hasło

Zaloguj się
wpDiscuz
2
0
Skomentuj, podziel się swoją opiniąx
()
x
| Reply
Na tej stronie wykorzystujemy ciasteczka. Używając jej, zgadzasz się na to.