Dacia wprowadza modyfikacje do swojego cennika. Nie kupimy już modelu poniżej 60 tysięcy złotych. Podrożały dwa modele.
Dacia to producent lubianych i niedrogich samochodów, które mogą być wyposażone w instalację LPG. Auta są cenione za bardzo niskie koszty eksploatacji, bezawaryjność oraz znakomity stosunek ceny do możliwości. Dacia Sandero była w 2022 r. drugim najpopularniejszym samochodem w Europie, ustępując tylko miejsca Peugeot 208. Z kolei Dacia Duster to jeden z najpopularniejszych, także w Polsce, pojazdów typu SUV.
Zobacz: Dacia Sandero z automatem. Jak jeździ?
Dacia oferuje swoje popularne w naszym kraju samochody z trzema rodzajami napędów: to benzyna, diesel i atuogaz. Silnik wysokoprężny występuje obecnie wyłącznie w modelu Duster, natomiast Sandero i Jogger mogą korzystać z LPG lub benzyny. Na Zachodzie klienci mogą również zamówić Joggera z napędem hybrydowym o mocy 140 KM, w Polsce ten silnik na razie nie jest dostępny i pojawi się prawdopodobnie na przełomie roku.

Zobacz: test Dacii Jogger 110 KM 7 miejsc pełnowymiarowych – spalanie, ocena, komfort, wady i zalety
Dacia stara się utrzymywać w Polsce stałe ceny, jednak w związku z inflacją i rosnącymi kosztami produkcji niekiedy i one ulegają zmianie. Tak stało się właśnie w przypadku chętnie kupowanego Sandero. Jego podstawowa wersja Essential zdrożała z 59.900 do 62.900 zł. W tej cenie kupimy samochód w kolorze białym z benzynowym silnikiem turbo o mocy 90 KM, maksymalny moment obrotowy wynosi 160 Nm. Z kolei znacznie lepiej wyposażona wersja Expression kosztuje 66.900 zł.
Zobacz konfigurator Dacii Sandero
Podrożała również Dacia Jogger. Cena tego modelu w wersji 5-osobowej, z silnikiem ECO-G z LPG o mocy 100 KM, zaczyna się obecnie od 81.800 zł.
Zobacz konfigurator Dacii Jogger
źródło: Dacia.pl
Najnowsze komentarze