Dacia zdobywa kolejnych klientów na rynku wschodnim, notując w 2024 roku wzrost sprzedaży o 12% w porównaniu z rokiem ubiegłym. Modele tej marki nie tylko zdobywają serca nabywców, ale także osiągają imponujące wyniki w kluczowych segmentach rynku. To wszystko m.in. dzięki napędom LPG i Full Hybrid oraz modnym nadwoziom popularnych modeli.
Dacia Sandero, Jogger, Duster czy Bigster są coraz bardziej popularne. Wzrost sprzedaży jest wynikiem znakomitego stosunku możliwości do ceny wspieranym szeroką ofertą napędów, w tym fabrycznymi instalacjami LPG w silnikach o mocy 100 i 140 KM oraz napędami Full Hybrid 1.6 140 KM i 1.8 155 KM. Dacia nabiera wiatru w żagle i pędzi w stronę kolejnych wzrostów na rynku.
Dacia Duster i Sandero w czołówce
Model Dacia Duster zdobył zaszczytne drugie miejsce w segmencie B+SUV, potwierdzając swoją popularność wśród kierowców szukających wszechstronności i niezawodności. Z kolei Dacia Sandero uplasowała się na trzecim miejscu w segmencie B-hatch, przyciągając uwagę klientów nowoczesnym designem i przystępną ceną.
Słowa uznania dla klientów i zespołów
Agnieszka Łyżwińska, dyrektor zarządzająca Dacia East w Renault Group, podkreśla znaczenie zaufania klientów oraz zaangażowania sieci sprzedaży i zespołów. „To był naprawdę wspaniały rok dla regionu Dacia East. Dziękujemy naszym klientom za zaufanie i wybór marki Dacia. Jesteśmy również wdzięczni naszej sieci za ich zaangażowanie i oddanie, a zespołom w krajach regionu East za osiągnięcie tych doskonałych wyników” – mówi Łyżwińska.
Przyszłość z Dacią Bigster
Rok 2025 zapowiada się równie obiecująco dzięki premierze modelu Dacia Bigster. „Wraz z nadejściem Bigstera sięgamy po jeszcze więcej” – optymistycznie zapowiada Agnieszka Łyżwińska. Nowy model ma być kluczowym elementem strategii dalszego rozwoju marki, poszerzając ofertę o pojazd, który ma szansę stać się liderem w swoim segmencie.
Najnowsze komentarze