Leapmotor szybko rozszerzył swoją działalność sprzedażową w Europie, otwierając 450 punktów dealerskich na 14 rynkach, co jest już bliskie celu wyznaczonego na rok 2025. Liczba zamówień na Leapmotor T03 i C10 rośnie. Na Starym Kontynencie sprzedano już ponad 1500 aut chińskiej marki.
Wprowadzenie Leapmotor na rynek europejski wzbudziło duże zainteresowanie wśród dealerów i klientów, a także w mediach międzynarodowych. Działalność chińskiej marki nabiera tempa. Otwarto już 450 punktów sprzedaży na 14 rynkach, ale wkrótce będzie ich jeszcze więcej. Do końca roku 2025 marka planuje powiększyć europejską sieć do 600 salonów. W Polsce jest 7 salonów dealerskich w największych miastach w kraju: w Białymstoku, Bydgoszczy, Krakowie, Poznaniu, Szczecinie, Warszawie i Łodzi.
Gdzie po T03 i C10? Nowy salon sprzedaży w Polsce otwarty
„Od rozpoczęcia działalności komercyjnej w Europie pod koniec września 2024 roku Leapmotor International jest na dobrej drodze i osiągnął wiele kamieni milowych. Liczba zamówień rośnie, a ponad 1500 samochodów zostało już sprzedanych w całej Europie. Ogólnie rzecz biorąc, nasza działalność nabiera rozpędu. To dobry punkt wyjścia, na którym chcemy budować i znacznie poprawiać nasz wzrost na przestrzeni lat. Z niecierpliwością czekamy na dalszy rozwój i wprowadzenie modelu C10 REEV, który trafi do salonów dealerskich w nadchodzących miesiącach” – powiedział Tianshu Xin, dyrektor generalny Leapmotor International.
„Dealerzy w Europie wierzą w sukces marki Leapmotor, co sprawia, że jesteśmy bardzo optymistycznie nastawieni na resztę roku i wyznaczyliśmy ambitne cele, aby rozszerzyć naszą sieć partnerską. Chcemy rozwijać się razem z naszymi dystrybutorami. Marka Leapmotor stanowi doskonałe uzupełnienie kultowego portfolio marki Stellantis i na tym będziemy bazować” – powiedział Danilo Annese, dyrektor sprzedaży Leapmotor International w regionie Europy Rozszerzonej.
Leapmotor w Hiszpanii
Działalność Leapmotor nabrała tempa również w Hiszpanii, jednym z najważniejszych rynków motoryzacyjnych w Europie. W ostatnim kwartale 2024 roku zarejestrowano w tym kraju 253 pojazdy, co stanowiło 0,2% udziału w rynku elektrycznych samochodów osobowych. W styczniu Leapmotor dostarczył klientom 105 nowych pojazdów. W segmencie elektrycznych modeli daje to udział na poziomie 2,1%.
Leapmotor ma ponad 40 partnerów dealerskich w Hiszpanii i jest dobrze przygotowany do osiągnięcia celu na rok 2025. „Jesteśmy zadowoleni z tego, co do tej pory osiągnęliśmy na konkurencyjnym rynku niemieckim. Dealerzy i klienci cenią markę Leapmotor, ponieważ wprowadza ona mobilność elektryczną do serca hiszpańskiego społeczeństwa. Możemy budować na tym fundamencie i chcemy przyspieszyć tempo w nadchodzących miesiącach ” – powiedziała Mónica Mira, dyrektor marki w Hiszpanii.
Test: Alfa Romeo Junior Elettrica Speciale 156 KM – Sportowy styl z nutą elektrycznego temperamentu
Nowe modele w nadchodzących latach
Leapmotor planuje wprowadzić na rynek kilka nowych modeli w ciągu najbliższych trzech lat. Podróż rozpoczęła się od C10 – SUV-a klasy D i T03 – miejskiego modelu segmentu A. Podczas salonu samochodowego w Brukseli marka ogłosiła wprowadzenie na rynek C10 z technologią Range Extender, która pozwoli wydłużyć zasięg SUV-a do ponad 950 km.
W Chinach Leapmotor jest jednym z najdynamiczniej rozwijających się producentów samochodów: w 2024 r. Marka dostarczyła w Chinach 293.724 egzemplarzy, co stanowi dwukrotność wolumenu sprzedaży z poprzedniego roku i stanowi znaczący kamień milowy. Wyniki te umocniły pozycję firmy jako jednej z trzech najlepszych marek NEV (New Energy Vehicle) na niezwykle konkurencyjnym chińskim rynku motoryzacyjnym.
Ile kosztuje nowy Citroën C3? Wersje wyposażenia, ceny, silniki
Najnowsze komentarze