Witryna podkreśla innowacyjność, wyrafinowanie i przynależność auta do najwyższej kategorii samochodów luksusowych i jest niejako internetowym albumem dla klientów ceniących piękne wzornictwo i awangardowe technologie.
Witryna internetowa poświęcona Citroënowi C6 jest kolejnym etapem współpracy krakowskiej Agencji z Citroën Polska. Po niedawnym usprawnieniu serwisu www.citroen.pl oraz uruchomieniu witryn poświęconych mniejszym modelom m.in. C2, C3
i C4, Ennovate stanęło przed zadaniem przygotowania serwisu internetowego dla najbardziej wymagających Klientów. Główny nacisk w procesie kreacji położony został na funkcjonalność, przejrzystość i atrakcyjną szatę graficzną portalu.
– Najnowsze dzieło Citroëna, model C6, jest połączeniem najnowszej technologii, pięknego wzornictwa i charakteru kształtowanego przez dziesięciolecia.
Dlatego stanęliśmy przed zadaniem oddania wszystkich tych niepowtarzalnych cech, wykorzystując w tym celu atrakcyjną formę
i odpowiedni dźwięk. Efekt docenić powinni nie tylko potencjalni klienci, lecz także pasjonaci piękna
w każdej postaci – powiedział Mariusz Banaś, Prezes Zarządu Ennovate.
Podczas kreacji mini-serwisu skupiono się na tym, by wiernie oddawał jakość prezentowanego modelu, dlatego serwis zbudowano na bazie technologii flash. Wykorzystane tu najnowsze rozwiązania, pozwalają między innymi obejrzeć specjalnie przygotowane video-prezentacje, ukazujące najważniejsze walory Citroëna C6, zapoznać się ze szczegółowym opisem auta, jego wyposażenia, danych technicznych oraz z cennikiem.
Przy tworzeniu serwisu nie uniknięto jednak kilku niedróbek: dźwięk filmów znacznie różni się jakością, co sprawia dość dziwne wrażenie. Oprócz tego, na przykład w jednym z najciekawszych filmów o zawieszeniu, zabrakło dźwięku w ogóle. W kilku innych dźwięk jest przerywany. Użytkownicy komputerów z system innym niż Windows XP raportują problemy z zainstalowaniem najnowszej wersji odtwarzacz flash, niezbędnego aby obejrzeć serwis. Można by się jeszcze przyczepić do mikroskopijnych czcionek, ale to już chyba taka Citroenowa przypadłość, ich główny serwis www też nie grzeszy czytelnością czcionki. Zdjęcia są małe i małej rozdzielczości. Brakuje też logiki rozkładu elementów: w dziale „do pobrania” są tylko cenniki, za to w „multimedia” tapety ekranu. Od wygaszaczy ekranu też można by oczekiwać więcej, niż tylko animacji paru statycznych obrazków.
Więcej informacji
Najnowsze komentarze