Dongfeng Peugeot Citroen Automobile Company przyjęła nowy, obniżony plan sprzedaży na rok 2019. Będzie to 235.000 samochodów, w porównaniu do 476.000 z zeszłego roku. W 2018 roku sprzedano zaledwie 253.400 pojazdów, co oznacza spadek o 32,89% w stosunku do poprzedniego okresu. Obniżenie planu sprzedaży jest związane z urealnieniem celów oraz zwiększeniem motywacji pracowników, zaniepokojonych wynikami firmy.
DPCA przygotowuje również zmiany w strukturze firmy. Nowy podział obowiązków oraz jej spłaszczenie mają lepiej odpowiadać wymogom chińskiego rynku. Koncern musi również zoptymalizować przepływy pieniężne oraz sposób zarządzania. W styczniu sprzedaż DPCA wyniosła niecałe 13.000 aut, dlatego zmiany są niezbędne.
źródło: Autonews China, Gasgoo
Najnowsze komentarze