Aby podkreślić, że roku 2015 minie dwanaście miesięcy od usamodzielnienia DS – marki premium w Grupie PSA, koncern wprowadza specjalną limitowaną serię modelu DS 3 – DS 3 Inès de La Fressange Paris. Kojarząca się ze sportem niebieska karoseria, czarny dach Onyx i czerwone (Rouge Ines) obudowy lusterek zewnętrznych, to charakterystyczne cechy rozpoznawcze tego modelu.
Auto oferowane jest z czterema silnikami do wyboru, w pięciu konfiguracjach zespołu napędowego, a ceny we Francji startują od poziomu 23.950 euro. Cóż – tanio nie jest, ale za to jaka przyjemność!
Samochód został opracowany wspólnie przez specjalistów z PSA oraz Inès de La Fressange Paris i pokazano go po raz pierwszy na ubiegłorocznym Salonie Samochodowym w Paryżu. Pierwszy, pokazany na targach egzemplarz, został potem zlicytowany, a pieniądze przekazano na rzecz Chirurgie Cardiaque Enfant du Monde. Teraz można sobie kupić takie samochód w salonie.
DS jest marką, która nie idzie praktycznie na żadne kompromisy, może poza dbałością o środowisko naturalne. Samochody sygnowane tymi dwoma literkami wyróżniają się stylistyką, ciekawymi materiałami, niebanalnymi rozwiązaniami i dużymi możliwościami personalizacji. Nic dziwnego, że kupują je przede wszystkim ludzie chcący także przy pomocy swojego auta wyrazić ekspresję i zakomunikować światu, że oto jedzie ktoś z własnym zdaniem. Tu nie ma mowy o unifikacji, znikaniu w tłumie, o samochodach kombi i haku, choćby nigdy nie był wykorzystywany… Te cechy sprawiły, że klienci kupili już pół miliona tych aut od chwili wprowadzenia ich na rynek.
Oczywiście limitowana wersja ma już sygnaturę świetlną charakterystyczną dla aktualnych modeli DS 3. Seria Inès de La Fressange Paris oparta jest o standardową wersję So Chic, ale ma dodatkowo 17-calowe felgi ze stopów lekkich o wzorze Aphrodite wraz z efektem diamentowym, dwukolorowe lakierowanie, elementy personalizacyjne Inès de La Fressange Paris, reflektory Xenon Full LED, koło zapasowe, pakiet skórzany w kolorze granatowym oraz nawigację eMyWay z kamerą cofania.
Ceny we Francji przedstawiają się następująco:
– PureTech 110 Stop&Start BVM – 23.950 euro;
– THP 165 Stop&Start BVM6 – 24.900 euro;
– eHDi 90 BVM – 24.400 euro;
– eHDi 90 ETG6 – 24.950 euro;
– BlueHDi 120 Stop&Start BVM6 – 26.400 euro.
Opcje możliwe do zamówienia, to Active City Brake za 300 euro, DS Connect Box z pakietem SOS i assistance (również za 300 euro) oraz system Hi-Fi z subwooferem, kosztujący 200 euro.
I jeszcze parę słów o tym, czym jest Inès de La Fressange Paris. Ta marka, to symbol luksusowego paryskiego stylu życia. To francuska ikona mody i stylu. Pod marką Inès de La Fressange Paris oferowana jest szeroka gama produktów, głównie dla kobiet, począwszy od gotowych (a więc nie szytych na miarę) ubrań, a na wyposażeniu wnętrz skończywszy. Paryski styl tych produktów uosabiany jest przez radość, ponadczasowość i niekonwencjonalne w segmencie produktów luksusowych spojrzenie na świat.
KG; zdjęcia: Citroën & DS
Najnowsze komentarze