Nowy DS 5 wjeżdża do salonów sprzedaży. Żyjemy jednak w takich czasach, że do klienta trzeba dotrzeć jeszcze zanim on się w tym salonie pojawi. A temu służy reklama. I właśnie marka DS rozpoczyna kampanię reklamową poświęconą DS 5. Kampania ma wymiar światowy, już została uruchomiona w Francji i w Chinach, a lada chwila pojawi się w Polsce. Miałem okazję już się z nią zapoznać podczas otwarcia pierwszego salonu marki DS w naszym kraju, a teraz pokazuję ten film Wam.
Kampania reklamowa, którą możecie obejrzeć powyżej, odwołuje się do trzech nietuzinkowych postaci z różnych dziedzin. Ale każda z tych osób – Iris Van Herpen, Sylvestre Maurice oraz Zhang Hai Ao – jest znanym specjalistą w swojej dziedzinie, człowiekiem ucieleśniającym ducha awangardy.
Iris van Herpen, projektantka mody, stosuje w swojej twórczości innowacyjne materiały. Wykorzystuje też wydruki 3D i uosabia wiedzę i dbałość o szczegóły, które to cechy są konwergentne z marką DS, co objawia się szczególnie w Nowym DS 5.
Sylvestre Maurice, doktor astrofizyk, zaprojektował „Rover Curiosity” – robota, który bada Marsa. Obecność naukowca w tej reklamie odzwierciedla technologie, w tym systemy łączności wykorzystywane w Nowym DS 5.
Zhang Hai Ao jest architektem i w przedmiotowej reklamie ucieleśnieniem doskonałości w dziedzinie inżynierii. Główny projektant Hotelu Kempinski w Pekinie, nawiązującego kształtem do Słońca. To wybitne architektoniczne osiągnięcie! Znajdujące swoje odbicie w niezwykłym stylu Nowego DS 5.
KG; media: DS
Najnowsze komentarze