• Najnowsze

DS 7 Crossback E-Tense 4×4: połączenie wyrafinowania i zaawansowanych technologii, które wyznacza nowe standardy

2019-11-14

Renault Trucks D Wide Z.E. wyposażony w panele słoneczne

2021-01-16

Portugalczycy już ósmy rok z rzędu uhonorowali Peugeot tytułem „Marka numer 1 – wybór konsumentów”

2021-01-15

Citroen prezentuje model e-Berlingo Van. Debiut rynkowy w II połowie 2021 roku

2021-01-15

Renault zaprezentuje 14 nowych modeli w latach 2021 – 2025

2021-01-15
Test używanego: Dacia Sandero Stepway

Używana Dacia Sandero Stepway i 100.000 km z silnikiem 0.9 TCe

2021-01-15

Nowe Renault 5 w wersji seryjnej zadebiutuje w 2023 roku (zdjęcia, film, informacje)

2021-01-15
Citroen SM

Citroen SM: rekordzista prędkości na sprzedaż wraz z pick-upem i przyczepą

2021-01-15

Beksiński w salonie DS Automobiles w Krakowie

2021-01-15
Dacia Bigster Concept, Grand Duster, Lodgy

Po konferencji Renaulution: PSA może się uczyć od Renault?

2021-01-15

25 pojazdów dostawczych Renault Trucks Master Z.E. dla Migros

2021-01-15
sobota, 16 stycznia, 2021
  • Reklama
  • Redakcja
  • Współpraca
  • Organizujesz zlot?
Francuskie.pl - Dziennik Motoryzacyjny
  • Wiadomości
    • TOP 100 Wiadomości
    • Alpine
    • Citroen
    • Dacia
    • DS
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • PSA
    • Renault
  • Testy
    • TOP 100 – testy samochodów
    • Alpine – testy i opinie
    • Citroen – testy i opinie
    • DS – testy i opinie
    • Dacia – testy i opinie
    • Peugeot – testy i opinie
    • Renault – testy i opinie
  • Katalog samochodów
    • Alpine
      • Alpine A110
    • Citroen
      • Citroen C1
      • Citroen C2
      • Citroen C3
      • Citroen C3 Aircross
      • Citroen C3 Picasso
      • Citroen C4
      • Citroen C4 Picasso
      • Citroen C4 Cactus
      • Citroen C5
      • Citroen C5 Aircross
      • Citroen C6
      • Citroen C-Elysee
      • Citroen Berlingo
    • Dacia
      • Dacia Dokker
      • Dacia Duster
      • Dacia Lodgy
      • Dacia Logan
      • Dacia Sandero
    • DS Automobiles
      • DS3
      • DS3 Crossback
      • DS4
      • DS5
      • DS7 Crossback
    • Peugeot
      • Peugeot 108
      • Peugeot 208
      • Peugeot 2008
      • Peugeot 301
      • Peugeot 308
      • Peugeot 3008
      • Peugeot 508
      • Peugeot 5008
      • Peugeot Expert
      • Peugeot Partner
      • Peugeot Traveller
    • Renault
      • Renault Clio
      • Renault Captur
      • Renault Espace
      • Renault Fluence
      • Renault Kadjar
      • Renault Kangoo
      • Renault Koleos
      • Renault Megane
      • Renault Talisman
      • Renault Scenic
      • Renault Trafic
      • Renault Twingo
      • Renault Twizy
      • Renault Zoe
  • Wyprawy
    • Australia
    • Europa
    • Krym
    • Nowa Zelandia
    • Turcja
  • Historia
    • Artykuły o historii motoryzacji
    • Historia Citroena
    • Historia Peugeot
    • Historia Renault
  • Przeglądy Prasy
  • Artykuły
  • Wydarzenia
  • Dane techniczne
Brak wyników
temu
Francuskie.pl - Dziennik Motoryzacyjny
Brak wyników
temu
Główna Wiadomości DS

DS 7 Crossback E-Tense 4×4: połączenie wyrafinowania i zaawansowanych technologii, które wyznacza nowe standardy

Krzysztof Gregorczyk Krzysztof Gregorczyk
2019-11-14
w DS, Wiadomości
Czas czytania6min czytania
13 1
3
12
UDOSTĘPNIEŃ
40
ODSŁON
UdostępnijTwitter

Zobacz również

Renault Trucks D Wide Z.E. wyposażony w panele słoneczne

Portugalczycy już ósmy rok z rzędu uhonorowali Peugeot tytułem „Marka numer 1 – wybór konsumentów”

Citroen prezentuje model e-Berlingo Van. Debiut rynkowy w II połowie 2021 roku

Najlepsze osiągi w klasie (zasięg do 58 km w trybie zeroemisyjnym, emisja CO2 na poziomie 30 g na kilometr oraz spalanie na poziomie 1,3 l benzyny na 100 km (według WLTP) przy mocy 300 KM i napędzie na cztery koła), plasują model DS 7 CROSSBACK E-TENSE 4×4 w czołówce segmentu C-SUV i całej francuskiej motoryzacji.

Wierna swoim wartościom marka DS Automobiles oferuje najlepszej jakości materiały zapewniające najwyższej klasy komfort, w tym kilka wersji skóry ziarnistej lub skóry Nappa i Alcantary® oraz zaawansowane rozwiązania technologiczne, takie jak tryb jazdy autonomicznej drugiego poziomu DS CONNECTED PILOT oraz aktywne zawieszenie DS ACTIVE SCAN SUSPENSION.

Dostępna już wersja DS 7 CROSSBACK E-TENSE 4×4 wyprzedza swoje czasy i już teraz jest zgodna z przepisami, które zgodnie z przewidywaniami mogą zostać wprowadzone w przyszłości. Została zaprojektowana z myślą o zapewnieniu kierowcom możliwości korzystania z szerokiej gamy rozwiązań w zakresie mobilności.

Hybrydowy napęd spalinowo-elektryczny, w który został wyposażony samochód, toruje drogę dla technologii nowej generacji. DS 7 CROSSBACK E-TENSE 4×4, w którym z połączenia turbodoładowanego silnika benzynowego i dwóch silników elektrycznych udało się uzyskać łączną moc 300 KM sprawia, że francuski przemysł motoryzacyjny znajduje się w awangardzie pod względem rozwiązań łączących wyrafinowany styl z najnowocześniejszymi technologiami.

DS 7 CROSSBACK E-TENSE 4×4 wyposażony w układ przeniesienia napędu na cztery koła dysponuje 300 KM maksymalnej mocy i zapewnia zasięg do 58 km w trybie elektrycznym. Emisja CO2 wynosi 30 g na każdy przejechany kilometr, a średnie zużycie paliwa kształtuje się na poziomie 1,3 l na 100 km, zgodnie z nową homologacją WLTP.

Opracowana we Francji technologia znalazła zastosowanie w najbardziej wyrafinowanym SUV-ie w swoim segmencie. Silnik PureTech o mocy 200 KM wspomagają dwa silniki elektryczne o mocy odpowiednio 110 KM (na przedniej osi) i 112 KM (na tylnej osi). Współpracują one z 8-biegową automatyczną skrzynią biegów, która przenosi łączną moc 300 KM oraz moment obrotowy 520 Nm na cztery koła. Samochód rozpędza się od 0 do 100 km/h w 5,9 sekundy, zaś 1000 m ze startu zatrzymanego pokonuje w 25,9 sekundy.

Kierowca ma do wyboru kilka trybów jazdy, aby móc w pełni wykorzystać dostępny moment obrotowy lub prowadzić samochód w trybie „zerowej emisji”, który pozwala pokonać do 58 kilometrów (według WLTP) w trybie w pełni elektrycznym dzięki akumulatorowi o pojemności 13,2 kWh. W trybie 100% elektrycznym DS 7 CROSSBACK E-TENSE 4×4 osiąga prędkość do 135 km/h. Pozostałe dostępne tryby to: „Hybrid”, „Sport” oraz „4WD”.

DS 7 CROSSBACK E-TENSE 4×4 to model z napędem hybrydowym typu plug-in, który umożliwia naładowanie akumulatora od 0 do 100% za pomocą 3-fazowego terminala Wallbox w ciągu dwóch godzin. Akumulator ładuje się również w czasie jazdy dzięki zaawansowanemu systemowi odzyskiwania energii wzorowanemu na rozwiązaniu zastosowanym w bolidzie Formuły E w sezonach, w których marka DS święciła swoje największe triumfy.

Dzięki optymalnemu rozmieszczeniu silników i akumulatora DS 7 CROSSBACK E-TENSE 4×4 zapewnia dokładnie taką samą ilość miejsca we wnętrzu, jak pozostałe wersje tego modelu. Charyzmatyczny styl i wyrafinowanie, z których słynie marka DS, zostały w pełni odzwierciedlone w starannym doborze unikalnych materiałów, takich jak Alcantara, skóra ziarnista lub skóra Nappa. Charakterystyczne są również przeszycia ściegiem perłowym oraz giloszowanie z motywem Clous de Paris, które stały się znakiem rozpoznawczym marki.

DS 7 CROSSBACK E-TENSE 4×4 jest dostępny w nowym kolorze nadwozia Cristal Pearl, który doskonale komponuje się z wnętrzem w Inspiracji DS RIVOLI utrzymanym w kolorze Pebble Grey.

Zastosowana technologia nie sprowadza się jednak wyłącznie do układu napędowego. DS 7 CROSSBACK E-TENSE 4×4 oferuje m.in. takie systemy jak DS CONNECTED PILOT, czyli tryb jazdy autonomicznej drugiego poziomu, aktywne zawieszenie DS ACTIVE SCAN SUSPENSION, system DS PARK PILOT umożliwiający zaparkowanie pojazdu bez dotykania kierownicy (dostępny od drugiej połowy 2020 roku) oraz system DS SAFETY, który łączy wszystkie elementy zapewniające bezpieczną jazdę we współczesnym świecie.

Model, który uzyskał homologację zgodnie z cyklem WLTP: DS 7 CROSSBACK E-TENSE 4×4, 300 KM, napęd na 4 koła, obręcze kół 19” (T&N)

Emisja CO2: 30 gramów/km
Zużycie paliwa: 1,3 litra/100 km
Zasięg w trybie 100% elektrycznym: 58 km
Przyspieszenie od 0 do 100 km/h: 5,9 sekundy
1.000 m ze startu zatrzymanego: 25,9 sekundy

Składanie zamówień na DS 7 CROSSBACK E-TENSE w Polsce jest już możliwe, cennik samochodu zaczyna się od 227.000 zł (sugerowana cena detaliczna z VAT w Polsce).

Cennik DS7 CROSSBACK E-TENSE 4×4

 

DS AUTOMOBILES

DS Automobiles to marka premium Groupe PSA, która istnieje na rynku od 2015 roku. Ambicją marki jest zdobycie statusu ikony francuskiego know-how w segmencie samochodów luksusowych. Dzięki wyjątkowym umiejętnościom i awangardowemu podejściu, DS Automobiles podtrzymuje tradycje innowacyjności i niebanalnego stylu odziedziczone po modelu DS z 1955 roku.

Zaprojektowane z myślą o klientach poszukujących oryginalnych samochodów wyposażonych w najnowsze zdobycze technologii, modele DS drugiej generacji łączą w sobie wyrafinowanie i zaawansowaną technologię. SUV-y DS 7 CROSSBACK i DS 3 CROSSBACK tworzą nową gamę marki DS, która docelowo będzie składała się z sześciu modeli oferowanych również w wersji zelektryfikowanej E-TENSE.

Dla swoich wymagających klientów, oczekujących spersonalizowanej i ekskluzywnej obsługi, DS Automobiles stworzył jedyną w swoim rodzaju ofertę ekskluzywnych usług premium „ONLY YOU, l’expérience DS”.

Obecna w 35 krajach marka DS rozwija sieć wyłącznej dystrybucji, która na początku 2019 roku liczyła 400 punktów sprzedaży DS STORES i DS SALONS na całym świecie.

Śledź aktualności dotyczące marki na www.DSautomobiles.com @DS_Official

 

 

źródło: DS Automobiles Polska

Galeria

Newsletter

0 0 głos
Ocena artykułu
Tagi: 7 CrossbackDS AutomobilesE-Tense
Udostepnij5Tweet3Udostepnij1
Poprzedni

Stronniczy przegląd prasy: AUTO ŚWIAT nr 45-46/2019

Następny

Węgierska bitwa i rozstrzygnięcie sezonu Dacia Duster Elf Cup 2019

Krzysztof Gregorczyk

Krzysztof Gregorczyk

Pasjonat francuskiej motoryzacji. Autor największej ilości artykułów i wiadomości. Miłośnik szybkiej jazdy po krętych drogach. Regularnie odwiedza targi motoryzacyjne, a jego testy samochodów należą do najdokładniejszych w Sieci. Nieustępliwy tropiciel nieścisłości i braku obiektywizmu w prasie motoryzacyjnej. :-)

Następny

Węgierska bitwa i rozstrzygnięcie sezonu Dacia Duster Elf Cup 2019

Gdzie w Polsce kupimy najtańsze samochody używane?

Nowa Dacia Duster najpopularniejszym SUV-em na Słowacji

Subskrybuj
Powiadom o
guest
guest
3 komentarzy
najstarszy
najnowszy oceniany
Komentarze inline
Zobacz wszystkie komentarze

Kalendarium

Maj 2021
Maj 29 - 30 2021

I Zlot Citroena BX

Maj 29 - 30 2021

I Zlot Citroena BX

Sierpień 2022
17 Międzynarodowy Zlot Zabytkowych Citroenów Toruń 2022 (ICCCR 2022)
Sie 03 - 07 2022

17 Międzynarodowy Zlot Zabytkowych Citroenów Toruń 2022 (ICCCR 2022)

Toruń
17 Międzynarodowy Zlot Zabytkowych Citroenów Toruń 2022 (ICCCR 2022)
Sie 03 - 07 2022

17 Międzynarodowy Zlot Zabytkowych Citroenów Toruń 2022 (ICCCR 2022)

Toruń
Nie odnaleziono wydarzeń!

Reklama

Polecamy

  • serwis mechaniczny Renault Warszawa
  • serwis blacharsko-lakierniczy Renault Warszawa
  • Facebook Twitter

    Komentarze

    • Hcc o Alpine: nowość segmentu B, crossover i następca A110
    • Flack o Dacia Duster znowu podrożała: nowy cennik na rok 2021
    • Jan Kowalski o Nowy luksusowy DS 4 – piękno i autonomiczna jazda, premiera już wkrótce. Konkurent Audi, BMW i Mercedesa nadjeżdża
    • Wz o Test: Renault Talisman Grandtour Intens – elegancki, praktyczny i dobrze wyceniony
    • pawelhks o Citroen SM: rekordzista prędkości na sprzedaż wraz z pick-upem i przyczepą
    • Marcin o Po konferencji Renaulution: PSA może się uczyć od Renault?
    • Anonimowo o Renault: odrodzenie, odnowa i rewolucja. Znamy szczegóły planu Renaulution
    • Anonimowo o Renault: odrodzenie, odnowa i rewolucja. Znamy szczegóły planu Renaulution
    • Ciekawa o Citroën, DS i Peugeot: wielka akcja serwisowa silnika 1.2 PureTech
    • adam o Renault zaprezentuje 14 nowych modeli w latach 2021 – 2025


    Aktualności ze świata motoryzacji

    • Renault Trucks D Wide Z.E. wyposażony w panele słoneczne
    • Portugalczycy już ósmy rok z rzędu uhonorowali Peugeot tytułem „Marka numer 1 – wybór konsumentów”
    • Citroen prezentuje model e-Berlingo Van. Debiut rynkowy w II połowie 2021 roku
    • Renault zaprezentuje 14 nowych modeli w latach 2021 – 2025
    • Używana Dacia Sandero Stepway i 100.000 km z silnikiem 0.9 TCe
    • Nowe Renault 5 w wersji seryjnej zadebiutuje w 2023 roku (zdjęcia, film, informacje)
    • Citroen SM: rekordzista prędkości na sprzedaż wraz z pick-upem i przyczepą
    • Beksiński w salonie DS Automobiles w Krakowie
    • Po konferencji Renaulution: PSA może się uczyć od Renault?
    • 25 pojazdów dostawczych Renault Trucks Master Z.E. dla Migros


    Redakcja

    Francuskie.pl – Dziennik Motoryzacyjny
    e-mail: [email protected]
    00-028 Warszawa, ul. Bracka 20/28i

    redaktor naczelny
    Krzysztof Gregorczyk
    [email protected]

    Kontakt w sprawie reklamy
    [email protected]



    Francuskie.pl.pl - Dziennik Motoryzacyjny o markach Alpine | Citroen | Dacia | DS Automobiles | Peugeot | Renault
    Copyright © 2004 - 2020 Francuskie.pl. wydawca LiveLink sp.z o.o.
    Wszelkie prawa zastrzeżone. Kopiowanie części lub całości bez zgody wydawcy zabronione

    Brak wyników
    temu
    • Reklama
    • Wiadomości
    • Testy
    • Historia
    • Wyprawy
    • Przegląd Prasy
    • Artykuły
    • Dane techniczne

    Francuskie.pl.pl - Dziennik Motoryzacyjny o markach Alpine | Citroen | Dacia | DS Automobiles | Peugeot | Renault
    Copyright © 2004 - 2020 Francuskie.pl. wydawca LiveLink sp.z o.o.
    Wszelkie prawa zastrzeżone. Kopiowanie części lub całości bez zgody wydawcy zabronione

    Witam ponownie!

    Zaloguj się

    Zapomniane hasło?

    Utwór®z nowe konto

    Wypełnij, aby się zarejestrować

    Wszystkie pola wymagane Zaloguj się

    Odzyskaj hasło

    Wpisz nazwę użytkownika lub adres by uzyskać hasło

    Zaloguj się
    wpDiscuz
    3
    0
    Skomentuj, podziel się swoją opiniąx
    ()
    x
    | Reply
    Na tej stronie wykorzystujemy ciasteczka. Używając jej, zgadzasz się na to.