wtorek, 28 czerwca, 2022
Francuskie.pl - Dziennik Motoryzacyjny
Reklama
  • Kontakt
  • Organizujesz zlot?
  • Współpraca
  • Redakcja
Francuskie.pl - Dziennik Motoryzacyjny
Brak wyników
temu
  • REKLAMA
  • Wiadomości
    • Alpine
    • Citroen
    • Dacia
    • DS
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • PSA
    • Renault
    • Różne
  • Testy
    • Alpine – testy i opinie
    • Citroen – testy i opinie
    • DS – testy i opinie
    • Dacia – testy i opinie
    • Peugeot – testy i opinie
    • Renault – testy i opinie
  • Przeglądy Prasy
  • Historia
    • Artykuły o historii motoryzacji
    • Historia Citroena
    • Historia Peugeot
    • Historia Renault
  • Wydarzenia
  • Wyprawy
    • Australia
    • Europa
    • Krym
    • Nowa Zelandia
    • Turcja
  • Katalog
    • Alpine
      • Alpine A110
    • Citroen
      • Citroen C1
      • Citroen C2
      • Citroen C3
      • Citroen C3 Aircross
      • Citroen C3 Picasso
      • Citroen C4
      • Citroen C4 Picasso
      • Citroen C4 Cactus
      • Citroen C5
      • Citroen C5 Aircross
      • Citroen C6
      • Citroen C-Elysee
      • Citroen Berlingo
    • Dacia
      • Dacia Dokker
      • Dacia Duster
      • Dacia Lodgy
      • Dacia Logan
      • Dacia Sandero
    • DS Automobiles
      • DS3
      • DS3 Crossback
      • DS4
      • DS5
      • DS7 Crossback
    • Peugeot
      • Peugeot 108
      • Peugeot 208
      • Peugeot 2008
      • Peugeot 301
      • Peugeot 308
      • Peugeot 3008
      • Peugeot 508
      • Peugeot 5008
      • Peugeot Expert
      • Peugeot Partner
      • Peugeot Traveller
    • Renault
      • Renault Clio
      • Renault Captur
      • Renault Espace
      • Renault Fluence
      • Renault Kadjar
      • Renault Kangoo
      • Renault Koleos
      • Renault Megane
      • Renault Talisman
      • Renault Scenic
      • Renault Trafic
      • Renault Twingo
      • Renault Twizy
      • Renault Zoe
  • Kontakt
Francuskie.pl - Dziennik Motoryzacyjny
Brak wyników
temu
Główna Wiadomości DS

DS 7 Crossback E-Tense – hybrydowy SUV

Małgorzata Kozikowska autor Małgorzata Kozikowska
2017-06-17
w DS, Wiadomości
Czas czytania 2 minut
24 1
1
21
UDOSTĘPNIEŃ
71
ODSŁON
UdostępnijTwitterPoleć

Zobacz również

Renault na Le Mans Classic 2022

Citroën C4 X zostanie zaprezentowany już jutro. Pokazano film z fragmentem auta, widać tył!

Jak klimatyzacja wpływa na zużycie paliwa? Otwarte okno kontra klimatyzowanie

Marka DS ujawniła nowe szczegóły na temat swojego nowego SUV-a o napędzie hybrydowym. Model otrzyma nazwę DS 7 Crossback E-Tense i będzie dysponował mocą ponad 300 KM.

Nazwa E-Tense kojarzy nam się przede wszystkim z obłędnym modelem koncepcyjnym o napędzie elektrycznym. Seryjna wersja tego samochodu na razie jest bardzo odległa i najwcześniej jest spodziewana w 2021 roku, ale francuska marka ma co do tej nazwy również inne plany. Otóż E-Tense zostanie przypięte do hybrydowej wersji modelu DS 7 Crossback. Samochód ma trafić na rynek w 2019 roku.

DS 7 Crossback E-Tense będzie najmocniejszą wersją pojazdu, a do napędu zostanie wykorzystany silnik THP o pojemności 1,6 litra generujący 200 KM mocy. Zostanie on powiązany z dwoma elektrycznymi jednostkami o łącznej mocy 107 KM. Tak więc model będzie dysponował mocą ponad 300 KM. W samochodzie zainstalowano również akumulator o pojemności 13 kWh. Napęd będzie współpracował z 8-biegową automatyczną przekładnią. Wykorzystując wyłącznie energię elektryczną będzie można pokonać SUV-em DS dystans do 60 km.

Wkrótce gama modelowa tego producenta się powiększy. DS zamierza bowiem każdego roku wprowadzać na rynek nowy model. Plany obejmują głównie rynek chiński, tak więc niestety nie wiemy ile z tych pojazdów i kiedy zobaczymy w europejskich salonach sprzedaży. Każda z nowości otrzyma też swoją zelektryfikowaną wersję, a do 2025 roku hybrydowe i elektryczne modele mają stanowić aż 1/3 oferty DS.

7 Crossback miał swój publiczny debiut podczas tegorocznego salonu samochodowego w Genewie i pełni w marce DS rolę pioniera. Jest to pierwszy pojazd producenta stworzony całkowicie od zera i niezależnie od Citroena oraz pierwszy model z nowym rodzajem zawieszenia, który nazwano DS Active Scan Suspension. System działa w oparciu o kamerę zainstalowaną za lusterkiem wstecznym i wykrywa nierówności, które znajdują się na drodze samochodu. Zasięg widoczności kamery wynosi od 5 do 25 metrów i działa przy prędkości od 15 do 130 km/h. Dane w czasie rzeczywistym są przekazywane do komputera, który przez cały czas wpływa na regulację zawieszenia. Sprawia, że pojazd staje się sztywny lub elastyczny w zależności od nawierzchni.

Gorące wiadomości wprost na Twój e-mail


trzy razy w tygodniu, wprost do Twojej skrzynki

Galeria

0 0 głosy
Ocena artykułu
Tagi: 107DSE-Tense
Udostepnij8Tweet5Udostepnij1
Poprzedni

Wiertarka marki Peugeot? Czemu nie!

Następny

DS 3 i DS 3 Cabrio Performance Line – multimedialny

Małgorzata Kozikowska

Małgorzata Kozikowska

Dziennikarka motoryzacyjna, autorka artykułów, testów, poszukiwaczka ciekawostek. Po godzinach, w czasie niewielu wolnych chwil, które posiada, zajmuje się muzyką.

Następny

DS 3 i DS 3 Cabrio Performance Line – multimedialny

Przełamywać konwencje. Nie ulegać modzie! Rady Krystiana Kowalskiego dla młodych projektantów

Citroen Berlingo – wkrótce następca

Subskrybuj
Powiadom o
guest
guest
1 Komentarz
najstarszy
najnowszy oceniany
Komentarze inline
Zobacz wszystkie komentarze
Facebook Twitter LinkedIn

Komentarze

  • Duster1 - System start – stop: wyłączać czy nie wyłączać? Oto jest pytanie
  • Jan - Renault prezentuje model Zoe 2023
  • Abi - System start – stop: wyłączać czy nie wyłączać? Oto jest pytanie
  • gosc - Nowa Dacia Duster Extreme: ruszyły zamówienia na polskim rynku
  • Piotr - Renault Kadjar TCe 160 – jak wypadł na długim dystansie? Stronniczy przegląd prasy: AUTO ŚWIAT nr 25/2022
  • jarek - Dacia musi wstrzymać produkcję na 7 dni. Co jest powodem?
  • gosc - Nowa Dacia Duster Extreme: ruszyły zamówienia na polskim rynku
  • gosc - Nowa Dacia Duster Extreme: ruszyły zamówienia na polskim rynku
  • fiti - Jaki używany samochód kupić: Renault Mégane, Ford Focus czy Hyundai i30? Stronniczy przegląd prasy: AUTO ŚWIAT nr 23-24/2022
  • Expert - Citroën C4 X zostanie zaprezentowany już jutro. Pokazano film z fragmentem auta, widać tył!


Aktualności ze świata motoryzacji

  • Renault na Le Mans Classic 2022
  • Citroën C4 X zostanie zaprezentowany już jutro. Pokazano film z fragmentem auta, widać tył!
  • Jak klimatyzacja wpływa na zużycie paliwa? Otwarte okno kontra klimatyzowanie
  • Renault prezentuje model Zoe 2023
  • GreenWay przejmuje sieć stacji ładowania Revnet
  • Duży wzrost zamówień na Renault Trafic. Fabryka zwiększa zatrudnienie
  • Renault Kadjar TCe 160 – jak wypadł na długim dystansie? Stronniczy przegląd prasy: AUTO ŚWIAT nr 25/2022
  • Opel Crossland sukcesem. Z linii montażowych zjechało już 500.000 egzemplarzy
  • Nowy DS 7 w szczegółach – dużo zdjęć i filmów
  • 100 klasycznych Peugeot na 100-lecie dealera pod Paryżem


Redakcja

Francuskie.pl – Dziennik Motoryzacyjny
e-mail: [email protected]
00-028 Warszawa, ul. Bracka 20/28i

redaktor naczelny
Krzysztof Gregorczyk
[email protected]

Kontakt w sprawie reklamy (Advertising Contact)
[email protected]

 

 



Francuskie.pl.pl - Dziennik Motoryzacyjny o markach Alpine | Citroen | Dacia | DS Automobiles | Peugeot | Renault
Copyright © 2004 - 2022 Francuskie.pl. wydawca LiveLink sp.z o.o.
Wszelkie prawa zastrzeżone. Kopiowanie części lub całości bez zgody wydawcy zabronione

Brak wyników
temu
  • Reklama
  • Wiadomości
  • Testy
  • Historia
  • Wyprawy
  • Przegląd Prasy

Francuskie.pl.pl - Dziennik Motoryzacyjny o markach Alpine | Citroen | Dacia | DS Automobiles | Peugeot | Renault
Copyright © 2004 - 2022 Francuskie.pl. wydawca LiveLink sp.z o.o.
Wszelkie prawa zastrzeżone. Kopiowanie części lub całości bez zgody wydawcy zabronione

Witam ponownie!

Zaloguj się

Zapomniane hasło?

Odzyskaj hasło

Wpisz nazwę użytkownika lub adres by uzyskać hasło

Zaloguj się
wpDiscuz
1
0
Skomentuj, podziel się swoją opiniąx
()
x
| Odpowiedz
Na tej stronie wykorzystujemy ciasteczka. Używając jej, zgadzasz się na to.