poniedziałek, 23 maja, 2022
Francuskie.pl - Dziennik Motoryzacyjny
Reklama
  • Kontakt
  • Organizujesz zlot?
  • Współpraca
  • Redakcja
Francuskie.pl - Dziennik Motoryzacyjny
Brak wyników
temu
  • REKLAMA
  • Wiadomości
    • Alpine
    • Citroen
    • Dacia
    • DS
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • PSA
    • Renault
    • Różne
  • Testy
    • Alpine – testy i opinie
    • Citroen – testy i opinie
    • DS – testy i opinie
    • Dacia – testy i opinie
    • Peugeot – testy i opinie
    • Renault – testy i opinie
  • Przeglądy Prasy
  • Historia
    • Artykuły o historii motoryzacji
    • Historia Citroena
    • Historia Peugeot
    • Historia Renault
  • Wydarzenia
  • Wyprawy
    • Australia
    • Europa
    • Krym
    • Nowa Zelandia
    • Turcja
  • Katalog
    • Alpine
      • Alpine A110
    • Citroen
      • Citroen C1
      • Citroen C2
      • Citroen C3
      • Citroen C3 Aircross
      • Citroen C3 Picasso
      • Citroen C4
      • Citroen C4 Picasso
      • Citroen C4 Cactus
      • Citroen C5
      • Citroen C5 Aircross
      • Citroen C6
      • Citroen C-Elysee
      • Citroen Berlingo
    • Dacia
      • Dacia Dokker
      • Dacia Duster
      • Dacia Lodgy
      • Dacia Logan
      • Dacia Sandero
    • DS Automobiles
      • DS3
      • DS3 Crossback
      • DS4
      • DS5
      • DS7 Crossback
    • Peugeot
      • Peugeot 108
      • Peugeot 208
      • Peugeot 2008
      • Peugeot 301
      • Peugeot 308
      • Peugeot 3008
      • Peugeot 508
      • Peugeot 5008
      • Peugeot Expert
      • Peugeot Partner
      • Peugeot Traveller
    • Renault
      • Renault Clio
      • Renault Captur
      • Renault Espace
      • Renault Fluence
      • Renault Kadjar
      • Renault Kangoo
      • Renault Koleos
      • Renault Megane
      • Renault Talisman
      • Renault Scenic
      • Renault Trafic
      • Renault Twingo
      • Renault Twizy
      • Renault Zoe
  • Kontakt
Francuskie.pl - Dziennik Motoryzacyjny
Brak wyników
temu
Główna Wiadomości DS

DS 7 Crossback Édit10n Limitée, seria specjalna dla uczczenia 10.000 sztuk sprzedanych we Włoszech

Krzysztof Gregorczyk autor Krzysztof Gregorczyk
2022-05-11
w DS, Wiadomości
Czas czytania 4 minut
67 5
0
62
UDOSTĘPNIEŃ
205
ODSŁON
UdostępnijTwitterPoleć

Zobacz również

Norma Euro 7 to głupota. Renault wzywa do przemyślenia strategii ochrony środowiska

Brak części w fabryce w Trémery z powodu kradzieży. Pracownicy wynieśli 200 wtryskiwaczy

Fabryka Stellantis w Charleville odzyskuje ciepło i ogrzewa nimi pomieszczenia oraz domy

Aby uczcić przekroczenie bariery 10.000 egzemplarzy DS 7 Crossback sprzedanych we Włoszech od momentu premiery, powstaje limitowana edycja DS 7 Crossback Édit10n Limitée. Dostępna w wersjach wyposażenia Gran Chic i Performance Line+, ekskluzywna edycja na rynek włoski zawiera bogate wyposażenie standardowe, zapewniające wciągające wrażenia w świecie DS Automobiles. W pierwszych czterech miesiącach DS 7 Crossback osiągnął doskonałe wyniki: ponad tysiąc samochodów sprzedanych we Włoszech.

DS Automobiles osiąga niezwykły wynik, dostarczając do Włoch ponad 10.000 egzemplarzy SUV-a DS 7 Crossback, licząc od premiery w 2018 roku do dziś. Aby uczcić ten kamień milowy, firma DS Automobiles stworzyła, wyłącznie na rynek włoski, limitowaną edycję DS 7 Crossback Édit10n, wyjątkowy miks elegancji, wyrafinowania i technologii.

DS 7 Crossback to odważny i charyzmatyczny samochód, który wyraża całą inspirowaną modą savoir-faire, której DS Automobiles jest rzecznikiem od momentu powstania w 2014 roku. SUV klasy premium ma dwie dusze, które mieszkają w tym samym sercu. Wykończenie Grand Chic uosabia typową dla marki elegancję, podczas gdy konfiguracja Performance Line+ podkreśla jej sportowego ducha.

Obie wersje, jedne z najlepiej sprzedających się w ciągu ostatnich czterech lat, zostały ponownie zaproponowane w specjalnej serii DS 7 Crossback Édit10n Limitée. Obie wersje szczycą się bogatym wyposażeniem standardowym, aby zapewnić ekskluzywne wrażenia i całkowite zanurzenie się w świecie DS Automobiles.

W wersji Grand Chic typową elegancję francuskiego savoir faire podkreślają wyjątkowe detale, takie jak wyrafinowane wnętrze ze skóry Rivoli, 20-calowe felgi aluminiowe Tokyo i 12-calowy ekran dotykowy z nawigacją 3D. Standardem jest również bogate wyposażenie technologiczne, na które składają się reflektory wyposażone w technologię wizyjną DS Active LED oraz elektryczna klapa bagażnika, DS Connected Pilot, kamera cofania z czujnikami, rozszerzony pakiet Safety Pack i Comfort Access.

Podobnie, wersja Performance Line+ oferuje wnętrze z delikatnej tkaniny Alcantara, panoramiczny dach, 20-calowe felgi aluminiowe Tokyo, 12-calowy ekran dotykowy z nawigacją 3D, rozszerzoną dwustrefową automatyczną klimatyzację, kamerę cofania z czujnikami i elektryczną klapę bagażnika. Wyposażenie uzupełnia DS Connected Pilot, rozszerzony pakiet bezpieczeństwa i DS Active LED Vision.

DS 7 Crossback Édit10n Limitée jest dostępny z silnikiem BlueHDi 130 Automatic lub w wersji E-Tense Plug-In Hybrid o mocy 225 KM, ewentualnie 300 KM i z napędem 4×4.

Ceny tej specjalnej serii upamiętniają również kamień milowy osiągnięty przez markę 10.000 sprzedanych egzemplarzy we Włoszech. Można je sfinansować ratalnie, ale my podamy ceny przy zwykłym zakupie. Obie wersje (Performance Line+ i Grand Chic) są oferowane w tej samej wyjątkowej cenie: 37.500 euro z silnikiem BlueHDI 130 KM lub, przy – w przypadku wersji E-Tense Plug-In Hybrid 225 KM – o symboliczne 10.000 euro więcej, a więc za 47.500 euro. Wersja 4×4 o mocy 300 KM będzie natomiast dostępna na rynku w cenie 50.500 euro.

Seria DS 7 Crossback Édit10n Limitée podkreśla zatem ogromne zainteresowanie, jakie klienci z tego pięknego kraju okazali DS Automobiles. Faktycznie w kwietniu sprzedano we Włoszech ponad 250 sztuk SUV-a DS 7 Crossback, a przez pierwsze cztery miesiące 2022 roku Włosi kupili ponad tysiąc sztuk DS 7 Crossbacka.

DS 7 Crossback to idealny samochód dla wymagających klientów zorientowanych na ekologię dzięki gamie E-Tense, bez poświęcania komfortu jazdy, jakości materiałów na pokładzie i designu, który spełnia wymogi elegancji z nutą sportowego charakteru.

Śmiałość paryskiej marki zostaje nagrodzona wynikami sprzedaży za pierwsze cztery miesiące, które po raz kolejny potwierdzają pozytywny rozwój marki: wzrost o 36% w porównaniu z tym samym okresem ubiegłego roku na rynku, który traci 26% wolumenu  oraz 2,4% udziału w rynku premium.

DS 7 Crossback Édit10n Limitée reprezentuje nowy sposób ekspresji, za pomocą którego paryski SUV opowiada swoją historię po prezentacji edycji DS 7 Crossback Ligne Noire i DS 7 Crossback Louvre; ta pierwsza prezentuje jednocześnie elegancki i urzekający charakter, z zewnętrznymi wykończeniami w błyszczącej czerni, wyrafinowanymi lakierami i charakterystycznym przednim grillem. Z kolei DS 7 Crossback Louvre, powstały we współpracy z prestiżowym paryskim muzeum, jest zbudowany w oparciu o wersję Grand Chic z inspiracją DS Opera Art Basalt i do Włoch trafiło 150 egzemplarzy tej serii. Model wyposażono w cztery emblematy: na masce silnika, na pokrywie bagażnika i na przednich drzwiach, odzwierciedlające stylistyczne cechy muzeum.

 

 

oprac. Krzysztof Gregorczyk; grafika: DS Automobiles

Gorące wiadomości wprost na Twój e-mail


trzy razy w tygodniu, wprost do Twojej skrzynki

Galeria

2 1 głos
Ocena artykułu
Tagi: 7 CrossbackDS Automobiles
Udostepnij25Tweet16Udostepnij4
Poprzedni

Zmiany w zarządzie Stellantis. Celem jest przyspieszenie transformacji koncernu

Następny

Peugeot 508 kontra Volvo S60 i BMW 3. Stronniczy przegląd prasy: MOTOR nr 19/2022

Krzysztof Gregorczyk

Krzysztof Gregorczyk

Pasjonat francuskiej motoryzacji. Autor największej ilości artykułów i wiadomości. Miłośnik jazdy po krętych drogach. Regularnie odwiedza targi motoryzacyjne, a jego testy samochodów należą do najdokładniejszych w Sieci. Nieustępliwy tropiciel nieścisłości i braku obiektywizmu w prasie motoryzacyjnej. :-)

Następny

Peugeot 508 kontra Volvo S60 i BMW 3. Stronniczy przegląd prasy: MOTOR nr 19/2022

Nowa Dacia Bigster 2024

Dacia zmienia dyrektora designu. Styl Bigstera w jego rękach

Od lat związany z Renault Fabrice Cambolive nowym dyrektorem operacyjnym marki

Subskrybuj
Powiadom o
guest
guest
0 komentarzy
Komentarze inline
Zobacz wszystkie komentarze
Facebook Twitter LinkedIn

Komentarze

  • Łukasz - Norma Euro 7 to głupota. Renault wzywa do przemyślenia strategii ochrony środowiska
  • Yaro - Silnikovoodoo czyli hejt na małe silniki. Dlaczego Polacy nie lubią litrowych jednostek turbo?
  • Paweł - Silnikovoodoo czyli hejt na małe silniki. Dlaczego Polacy nie lubią litrowych jednostek turbo?
  • Darek - Norma Euro 7 to głupota. Renault wzywa do przemyślenia strategii ochrony środowiska
  • wolny człowiek - Norma Euro 7 to głupota. Renault wzywa do przemyślenia strategii ochrony środowiska
  • Arek - Silnikovoodoo czyli hejt na małe silniki. Dlaczego Polacy nie lubią litrowych jednostek turbo?
  • Krzysztof - Dacia Jogger 1.0 TCe 110 KM Comfort. Dobrze i tanio? Wnioski z podróży – polemika
  • 308 sw 2022 - Peugeot 308, 3008 i 5008 mają nowe cenniki. 1.2 PureTech 130 w górę
  • 43443 - Test: Dacia Jogger z LPG – sposób na wygodne i tanie podróżowanie
  • Tak - Mazda 3 2.0 Skyactive 165 KM kontra Renault Mégane 1.3 TCe 160 KM. Który lepszy?


Aktualności ze świata motoryzacji

  • Test: Dacia Jogger z LPG – sposób na wygodne i tanie podróżowanie
  • Norma Euro 7 to głupota. Renault wzywa do przemyślenia strategii ochrony środowiska
  • Brak części w fabryce w Trémery z powodu kradzieży. Pracownicy wynieśli 200 wtryskiwaczy
  • Fabryka Stellantis w Charleville odzyskuje ciepło i ogrzewa nimi pomieszczenia oraz domy
  • Peugeot 308, 3008 i 5008 mają nowe cenniki. 1.2 PureTech 130 w górę
  • Ile kosztuje najtańsza Dacia z klimatyzacją? Sprawdzamy ceny popularnych modeli: Duster, Jogger i Sandero 2022
  • Kolejki w warsztatach zakładających instalacje LPG
  • Czy to nowy Citroën 2CV 2022?
  • Citroën ogłasza plany na swój pierwszy samochód elektryczny dla Indii
  • Silnikovoodoo czyli hejt na małe silniki. Dlaczego Polacy nie lubią litrowych jednostek turbo?


Redakcja

Francuskie.pl – Dziennik Motoryzacyjny
e-mail: [email protected]
00-028 Warszawa, ul. Bracka 20/28i

redaktor naczelny
Krzysztof Gregorczyk
[email protected]

Kontakt w sprawie reklamy (Advertising Contact)
[email protected]

 

 



Francuskie.pl.pl - Dziennik Motoryzacyjny o markach Alpine | Citroen | Dacia | DS Automobiles | Peugeot | Renault
Copyright © 2004 - 2020 Francuskie.pl. wydawca LiveLink sp.z o.o.
Wszelkie prawa zastrzeżone. Kopiowanie części lub całości bez zgody wydawcy zabronione

Brak wyników
temu
  • Reklama
  • Wiadomości
  • Testy
  • Historia
  • Wyprawy
  • Przegląd Prasy

Francuskie.pl.pl - Dziennik Motoryzacyjny o markach Alpine | Citroen | Dacia | DS Automobiles | Peugeot | Renault
Copyright © 2004 - 2020 Francuskie.pl. wydawca LiveLink sp.z o.o.
Wszelkie prawa zastrzeżone. Kopiowanie części lub całości bez zgody wydawcy zabronione

Witam ponownie!

Zaloguj się

Zapomniane hasło?

Odzyskaj hasło

Wpisz nazwę użytkownika lub adres by uzyskać hasło

Zaloguj się
wpDiscuz
0
0
Skomentuj, podziel się swoją opiniąx
()
x
| Reply
Na tej stronie wykorzystujemy ciasteczka. Używając jej, zgadzasz się na to.