DS 7 Crossback już w sprzedaży w Polsce

15 57

Od 2. lutego nowy model marki, DS 7 Crossback jest dostępny w sprzedaży w Polsce. Awangardowego SUV-a można zamawiać w jednej z czterech wersji wyposażenia.

Nowy SUV DS Automobiles został zaprezentowany w Genewie wiosną 2017 r. Od 2. lutego DS 7 Crossback jest dostępny także w Polsce – premierowy pokaz tego modelu miał miejsce podczas grudniowych targów Fleet Market w Warszawie.

polecamy

naklejki 3D "Francuz płakał jak sprzedawał"

seria limitowana - kto pierwszy ten lepszy. Tylko na Allegro.

Ekskluzywny SUV segmentu C-  DS 7 Crossback – to pierwszy z nowej generacji sześciu modeli jakie szykuje najmłodsza marka Grupy PSA. Model dostępny jest w czterech wersjach wyposażenia: Chic, Be Chic, So Chic i Grand Chic.

Przypomnijmy że wśród wielu systemów wspomagających kierowcę na pokładzie nowego SUVa marki znajdziemy m. in. DS ACTIVE SCAN SUSPENSION –  czyli nowy układ zawieszenia o zmiennej sile amortyzacji i wielu trybach pracy, wykorzystujący z jednej strony informacje płynące z różnych czujników rozmieszczonych w samochodzie (przyspieszenia, prędkości, kąta skrętu kierownicy), a z drugiej dane z odczytu kamery umieszczonej w przedniej szybie, która skanuje profil nawierzchni drogi w odległości 20 metrów przed samochodem. Dzięki samochód stabilizuje się od razu po pokonaniu przeszkody. Stopień amortyzacji zostaje określony w odniesieniu do wcześniej uzyskanych danych z kamery, aby zapewnić jak najwyższy poziom komfortu i bezpieczeństwa użytkownikom samochodu.

Cennik DS7 Crossback w Polsce

 

Więcej o nowym DS 7 Crossback można przeczytać na stronie www.dsautomobiles.pl.

 

[modalsurvey id=”67976″ style=”flat”]

źródło: DS Automobiles Polska

Galeria

Może ci się spodobać również
avatar
4 Wątki komentarzy
11 Odpowiedzi na wątki
0 Obserwujący
 
Komentarz z największą ilością reakcji
Najciekawszy wątek komentarza
10 Autorzy komentarzy
E DaaaPiotr001prndArtur Autorzy ostatnich komentarzy
  Subskrybuj  
najnowszy najstarszy oceniany
Powiadom o
Ramzes
Gość
Ramzes

Trochę spóźniony ten News.. na innych portalach był już 1-2.02..:( Nowy ds5 tez już by się przydał.. No i czekamy na hybrydę 300..:)

E D
Gość
E D

Konfigurując auto na stronie wyszło mi 240 tyś zł – jak za 180 konnego crossovera z napędem na przód to trochę sporo. Jak będzie się dało zrobić patent „na demo” z rabatem 20% w salonie to cena jest jak najbardziej akceptowalna na poziomie 190-200 tyś i myślę, że to jest urealniona cena rynkowa za ten samochód:)

Emanuel
Gość
Emanuel

Na francuskim forum peugeota czytałem opinię osoby, która już jeździła ds7 i ponoć auto lepiej jeździ z tym 225 konnym silnikiem benzynowym, więc może warto rozważyć to, a nie pakować się w diesla?

E D
Gość
E D

gdyby silnik miał 225 koni i pojemność dwa litry to wtedy nie byłoby tematu:) a tak to jest to tylko 1.6 litra

prnd
Gość
prnd

A tak z ciekawości – czym tak bardzo różniłby się silnik 2.0 od 1.6? 2.0 to i tak za mało aby to było V6/R6, boxera raczej nikt się nie spodziewa w PSA, więc co miałoby dawać dodatkowo to 0.4 pojemności? No chyba, że chodzi o to, że 225KM z 1.6 a tam miałoby być te te 280KM z 2.0 czyli liniowo, no ale wtedy nadal i tak lepiej już by było iść w kierunku sześciu cylindrów, zwłaszcza, jeśli to ma być premium.

E D
Gość
E D

225KM z 1,6 to dużo bardziej podkręcony silnik niż np 280KM z 2 litrów pojemności :) znając się na budowie silnika wiemy wszyscy, że wzrost pojemność silnika nie jest wprost proporcjonalnie do wzrostu mocy, reasumując 1 litrowy silnik 100KM jest dużo bardziej wyżyłowany nić 2 litrowy z 200KM :) 2 litry to jest to minimum w segmencie w który ma celować DS – podczepisz np przyczepę do 225 konnego 1,6? :) ja bym się bał. Auto jest stosunkowo lekkie, więc 3 litry z dwiema turbinami to byłaby rakieta :) DS7M :)

ToJa
Gość
ToJa

„Już” jest tu dość ryzykowanym słowem :)

Artur
Gość
Artur

Ładny, na bogato, ale wydaje mi się, że jak za rozmiar kompaktu to cena trochę duża.

Piotr001
Gość
Piotr001

Ford Edge w wersji „na bogato” kosztuje podobnie, a takiego wnętrza nie ma.

E D
Gość
E D

fakt, ale ma napęd na 4 koła, 210KM diesla i dwusprzęgłową skrzynię biegów

aaa
Gość
aaa

Tą dwusprzęgłową skrzynią bym się tak nie podniecał, ponieważ niezależnie od producenta, są to rozwiązania niecieszące się zbytnią długowiecznością, a i z kulturą pracy bywa różnie… Nowoczesny klasyczny automat w mojej opinii jest lepszym wyborem.

E D
Gość
E D

nie podniecam się tylko zwracam na to uwagę – mialem w Mondeo mk 4 powershift i byłem z niej bardzo zadowolony. Auto sprzedałem jak miało trochę ponad 200 tys

ToJa
Gość
ToJa

Jak swego czasu wyceniałem DS4 to spokojnie dawali na niego 15% rabatu. Z DS7 może być różnie bo to nowość, ale w klasie premium olbrzymie rabaty są normą. Jestem ciekaw jakie będą efekty sprzedaży.

Citroen w PL ma też słabą pozycję na rynku flotowym, co również mogłoby nabijać sprzedaż DS (Citroeny dla pospólstwa, DS dla managementu). Swego czasu tak działał Ford z Volvo i tak też działa sprzedaż flotowa VAG.

No ale… kto by tam sprzedawał firmom! To tytko 70% rynku.