czwartek, 26 maja, 2022
Francuskie.pl - Dziennik Motoryzacyjny
Reklama
  • Kontakt
  • Organizujesz zlot?
  • Współpraca
  • Redakcja
Francuskie.pl - Dziennik Motoryzacyjny
Brak wyników
temu
  • REKLAMA
  • Wiadomości
    • Alpine
    • Citroen
    • Dacia
    • DS
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • PSA
    • Renault
    • Różne
  • Testy
    • Alpine – testy i opinie
    • Citroen – testy i opinie
    • DS – testy i opinie
    • Dacia – testy i opinie
    • Peugeot – testy i opinie
    • Renault – testy i opinie
  • Przeglądy Prasy
  • Historia
    • Artykuły o historii motoryzacji
    • Historia Citroena
    • Historia Peugeot
    • Historia Renault
  • Wydarzenia
  • Wyprawy
    • Australia
    • Europa
    • Krym
    • Nowa Zelandia
    • Turcja
  • Katalog
    • Alpine
      • Alpine A110
    • Citroen
      • Citroen C1
      • Citroen C2
      • Citroen C3
      • Citroen C3 Aircross
      • Citroen C3 Picasso
      • Citroen C4
      • Citroen C4 Picasso
      • Citroen C4 Cactus
      • Citroen C5
      • Citroen C5 Aircross
      • Citroen C6
      • Citroen C-Elysee
      • Citroen Berlingo
    • Dacia
      • Dacia Dokker
      • Dacia Duster
      • Dacia Lodgy
      • Dacia Logan
      • Dacia Sandero
    • DS Automobiles
      • DS3
      • DS3 Crossback
      • DS4
      • DS5
      • DS7 Crossback
    • Peugeot
      • Peugeot 108
      • Peugeot 208
      • Peugeot 2008
      • Peugeot 301
      • Peugeot 308
      • Peugeot 3008
      • Peugeot 508
      • Peugeot 5008
      • Peugeot Expert
      • Peugeot Partner
      • Peugeot Traveller
    • Renault
      • Renault Clio
      • Renault Captur
      • Renault Espace
      • Renault Fluence
      • Renault Kadjar
      • Renault Kangoo
      • Renault Koleos
      • Renault Megane
      • Renault Talisman
      • Renault Scenic
      • Renault Trafic
      • Renault Twingo
      • Renault Twizy
      • Renault Zoe
  • Kontakt
Francuskie.pl - Dziennik Motoryzacyjny
Brak wyników
temu
Główna Wiadomości DS

Luksusowa limuzyna DS 9 E-Tense: podróżuj w pierwszej klasie dzięki DS Lounge

Krzysztof Gregorczyk autor Krzysztof Gregorczyk
2021-03-21
w DS, Wiadomości
Czas czytania 3 minut
1.7k 87
7
1.5k
UDOSTĘPNIEŃ
5k
ODSŁON
UdostępnijTwitterPoleć

Zobacz również

Jaki samochód z dostawą do 6 miesięcy? Dacia Duster, Jogger i modele Renault

Stellantis przyznał się do oszustwa i zapłaci 300 milionów dolarów kary w związku z dieselgate

Dacia na sprzedaż? Renault otrzymało propozycję stworzenia nowego podmiotu

DS 9 już wkrótce trafi na polski rynek (ceny są już znane i samochód można zamawiać), warto więc przyjrzeć się bliżej temu, co oferuje. Dziś krótki materiał o wersji E-Tense, która niejako w naturalny sposób będzie miała szczególnie bogate wyposażenie.

Oprócz eleganckiego wyglądu zewnętrznego, DS 9 E- Tense oferuje nowy wymiar przestrzeni pasażerskiej. DS Lounge zapewnia pasażerom z tyłu taki sam komfort, jak na przednich siedzeniach.

Zobacz: polski konfigurator luksusowego DS 9

DS 9 E- Tense oznacza nawiązanie DS Automobiles do sedanów, które oferują ponadczasową stylistykę i są w stanie realizować oryginalne ambicje marki. Podążając za wysublimowanymi liniami karoserii DS 9 E-Tense oferuje we wnętrzu prawdziwą salonkę – samochód jest przestronny i niemal klubowo wykończony. Przy czym mam tu na myśli nie klub muzyczny dla młodzieży, ale raczej klub w starym, brytyjskim stylu.

Dlatego właśnie nie jest przypadkiem użycie określenie DS Lounge do opisania wnętrza, które ma uwodzić zmysły, szczególnie wzrok i dotyk. Duże powierzchnie kabiny pokryte są szlachetnymi materiałami, które wyraźnie definiują wyrafinowaną stylistykę tego luksusowego sedana. Deska rozdzielcza w całości pokryta skórą Nappa otrzymała przeszycia na wzór bransoletki zegarka, potwierdzając wagę, jaką marka DS Automobiles przykłada do  definiowaniu każdego szczegółu.

Masz pytania o DS? Napisz do Grzegorza Łukasika, DS Expert Advisora

Kryształowe elementy, Alcantara® pokrywająca dach i niektóre elementy tapicerowane, a także wewnętrzne uchwyty pokryte skórą, są wyraźnym zaproszeniem do dotknięcia ręką, aby poczuć urzekające wrażenia, które te szlachetne materiały są w stanie przekazać.

Ale prawdziwy komfort, to także przestrzeń. Rozstaw osi DS 9 E-Tense wynoszący 2,90 m zapewnia dodatkową zaletę: dużo miejsca dla pasażerów z tyłu, którzy dzięki temu mają taki sam komfort, jak na przednich siedzeniach. Tylne siedzenia są oczywiście podgrzewane, wyposażone w funkcję masażu i wentylowane. Dostępny jest też centralny podłokietnik, aby kabina pasażerska była jeszcze bardziej przyjazna dla pasażerów z tyłu, dla których luksus obejmuje skórzaną tapicerkę, schowki z gniazdami USB, elementy sterujące funkcją masażu siedzeń i ambientowe oświetlenie wnętrza o wielu dostępnych tonacjach kolorystycznych.

Pierwsza klasa nie jest już tylko definicją, ale staje się rzeczywistością dla pasażerów siedzących z tyłu DS 9 E- Tense, którzy teraz mogą indywidualnie definiować preferowany poziom komfortu.

 

Krzysztof Gregorczyk; zdjęcia: DS Automobiles

Gorące wiadomości wprost na Twój e-mail


trzy razy w tygodniu, wprost do Twojej skrzynki

Galeria

3 8 głosy
Ocena artykułu
Tagi: DS 9DS AutomobilesE-Tense
Udostepnij598Tweet374Udostepnij105
Poprzedni

Używana Dacia Duster II – ile trzeba zapłacić za tego popularnego SUVa?

Następny

Nowa elektryczna Dacia Spring kosztuje tu zaledwie 35 tysięcy złotych! Skąd tak niska cena?

Krzysztof Gregorczyk

Krzysztof Gregorczyk

Pasjonat francuskiej motoryzacji. Autor największej ilości artykułów i wiadomości. Miłośnik jazdy po krętych drogach. Regularnie odwiedza targi motoryzacyjne, a jego testy samochodów należą do najdokładniejszych w Sieci. Nieustępliwy tropiciel nieścisłości i braku obiektywizmu w prasie motoryzacyjnej. :-)

Następny

Nowa elektryczna Dacia Spring kosztuje tu zaledwie 35 tysięcy złotych! Skąd tak niska cena?

Peugeot 3008 HYbrid4

Test: Nowy Peugeot 3008 Hybrid4 „Black Pack” – hybrydowy SUV z wnętrzem premium

Nowy Citroën C4 kontra Citroën DS i Citroën BX: mistrzowie komfortu

Subskrybuj
Powiadom o
guest
guest
7 komentarzy
najstarszy
najnowszy oceniany
Komentarze inline
Zobacz wszystkie komentarze
Facebook Twitter LinkedIn

Komentarze

  • mechanik prawdziwy - Dealerzy Stellantis nie chcą kontynuować współpracy z koncernem w Polsce?
  • Józek mechanik - Dealerzy Stellantis nie chcą kontynuować współpracy z koncernem w Polsce?
  • Stella - Dealerzy Stellantis nie chcą kontynuować współpracy z koncernem w Polsce?
  • Pękam-Ze-Śmiechu - Dealerzy Stellantis nie chcą kontynuować współpracy z koncernem w Polsce?
  • Akcjonariusz 2CV - Dynamiczny wzrost rejestracji marki DS Automobiles w Polsce
  • qwe - Alfa Romeo Tonale zdobywa nagrodę „Najpiękniejszego samochodu w Sieci” w 2022 roku
  • qwe - Citroën e-Berlingo – redaktor Spidersweb pojechał w trasę elektrycznym MPV i dziwi się, że miał mały zasięg, ale czy słusznie?
  • Anonimowo - Produkcja nowego Peugeot 308 zawieszona przez… Radio Zet
  • Anonimowo - Najmniejszy kamper świata! Citroën C1 jako baza do konwersji. Jest kuchenka, gaz i duża sypialnia
  • Damian - Citroën e-Berlingo – redaktor Spidersweb pojechał w trasę elektrycznym MPV i dziwi się, że miał mały zasięg, ale czy słusznie?


Aktualności ze świata motoryzacji

  • Jaki samochód z dostawą do 6 miesięcy? Dacia Duster, Jogger i modele Renault
  • Stellantis przyznał się do oszustwa i zapłaci 300 milionów dolarów kary w związku z dieselgate
  • Salon samochodowy w Paryżu 1930: Citroën sensacją z zaskakującego powodu
  • Dacia na sprzedaż? Renault otrzymało propozycję stworzenia nowego podmiotu
  • Citroën AMI cieszy się dużym powodzeniem. Skąd ten sukces?
  • Dacia wprowadzi hybrydowy napęd w modelu Jogger. I tylko w nim, przynajmniej na razie
  • Renault wprowadza usługę samochodu na abonament dla firm czyli Mobilize. Ruszają pierwsze testy dla korporacji taksówek
  • Dealerzy Stellantis nie chcą kontynuować współpracy z koncernem w Polsce?
  • Ruszają zamówienia na gamę nowego Jeepa® Grand Cherokee 4xe Plug in Hybrid
  • UOKiK: Opel Crossland X do serwisu


Redakcja

Francuskie.pl – Dziennik Motoryzacyjny
e-mail: [email protected]
00-028 Warszawa, ul. Bracka 20/28i

redaktor naczelny
Krzysztof Gregorczyk
[email protected]

Kontakt w sprawie reklamy (Advertising Contact)
[email protected]

 

 



Francuskie.pl.pl - Dziennik Motoryzacyjny o markach Alpine | Citroen | Dacia | DS Automobiles | Peugeot | Renault
Copyright © 2004 - 2020 Francuskie.pl. wydawca LiveLink sp.z o.o.
Wszelkie prawa zastrzeżone. Kopiowanie części lub całości bez zgody wydawcy zabronione

Brak wyników
temu
  • Reklama
  • Wiadomości
  • Testy
  • Historia
  • Wyprawy
  • Przegląd Prasy

Francuskie.pl.pl - Dziennik Motoryzacyjny o markach Alpine | Citroen | Dacia | DS Automobiles | Peugeot | Renault
Copyright © 2004 - 2020 Francuskie.pl. wydawca LiveLink sp.z o.o.
Wszelkie prawa zastrzeżone. Kopiowanie części lub całości bez zgody wydawcy zabronione

Witam ponownie!

Zaloguj się

Zapomniane hasło?

Odzyskaj hasło

Wpisz nazwę użytkownika lub adres by uzyskać hasło

Zaloguj się
wpDiscuz
7
0
Skomentuj, podziel się swoją opiniąx
()
x
| Reply
Na tej stronie wykorzystujemy ciasteczka. Używając jej, zgadzasz się na to.