poniedziałek, 23 maja, 2022
Francuskie.pl - Dziennik Motoryzacyjny
Reklama
  • Kontakt
  • Organizujesz zlot?
  • Współpraca
  • Redakcja
Francuskie.pl - Dziennik Motoryzacyjny
Brak wyników
temu
  • REKLAMA
  • Wiadomości
    • Alpine
    • Citroen
    • Dacia
    • DS
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • PSA
    • Renault
    • Różne
  • Testy
    • Alpine – testy i opinie
    • Citroen – testy i opinie
    • DS – testy i opinie
    • Dacia – testy i opinie
    • Peugeot – testy i opinie
    • Renault – testy i opinie
  • Przeglądy Prasy
  • Historia
    • Artykuły o historii motoryzacji
    • Historia Citroena
    • Historia Peugeot
    • Historia Renault
  • Wydarzenia
  • Wyprawy
    • Australia
    • Europa
    • Krym
    • Nowa Zelandia
    • Turcja
  • Katalog
    • Alpine
      • Alpine A110
    • Citroen
      • Citroen C1
      • Citroen C2
      • Citroen C3
      • Citroen C3 Aircross
      • Citroen C3 Picasso
      • Citroen C4
      • Citroen C4 Picasso
      • Citroen C4 Cactus
      • Citroen C5
      • Citroen C5 Aircross
      • Citroen C6
      • Citroen C-Elysee
      • Citroen Berlingo
    • Dacia
      • Dacia Dokker
      • Dacia Duster
      • Dacia Lodgy
      • Dacia Logan
      • Dacia Sandero
    • DS Automobiles
      • DS3
      • DS3 Crossback
      • DS4
      • DS5
      • DS7 Crossback
    • Peugeot
      • Peugeot 108
      • Peugeot 208
      • Peugeot 2008
      • Peugeot 301
      • Peugeot 308
      • Peugeot 3008
      • Peugeot 508
      • Peugeot 5008
      • Peugeot Expert
      • Peugeot Partner
      • Peugeot Traveller
    • Renault
      • Renault Clio
      • Renault Captur
      • Renault Espace
      • Renault Fluence
      • Renault Kadjar
      • Renault Kangoo
      • Renault Koleos
      • Renault Megane
      • Renault Talisman
      • Renault Scenic
      • Renault Trafic
      • Renault Twingo
      • Renault Twizy
      • Renault Zoe
  • Kontakt
Francuskie.pl - Dziennik Motoryzacyjny
Brak wyników
temu
Główna Wiadomości DS

DS Automobiles – niekwestionowany lider na rynku premium

Krzysztof Gregorczyk autor Krzysztof Gregorczyk
2022-05-05
w DS, Wiadomości
Czas czytania 3 minut
64 5
0
59
UDOSTĘPNIEŃ
196
ODSŁON
UdostępnijTwitterPoleć

Zobacz również

Norma Euro 7 to głupota. Renault wzywa do przemyślenia strategii ochrony środowiska

Brak części w fabryce w Trémery z powodu kradzieży. Pracownicy wynieśli 200 wtryskiwaczy

Fabryka Stellantis w Charleville odzyskuje ciepło i ogrzewa nimi pomieszczenia oraz domy

Nie ustaje pasmo sukcesów marki DS Automobiles w Argentynie. W okresie pierwszych czterech miesięcy bieżącego roku modele DS 7 Crossback i DS 3 Crossback zajmują pierwsze i drugie miejsce wśród wszystkich najlepiej sprzedających się modeli premium na rynku argentyńskim.

Z kolei marka DS Automobiles zamknęła miesiąc kwiecień na pierwszym miejscu wśród wszystkich marek premium na rynku argentyńskim. To prawdziwy kamień milowy dla marki od czasu jej pojawienia się w Argentynie.

Marka premium DS Automobiles stale się rozwija i wyróżnia na rynku argentyńskim. Świetny początek 2022 roku zakończył się znakomitym wynikiem SUV-ów DS7 Crossback i DS 3 Crossback jako dwóch najlepiej sprzedających się modeli premium na tamtejszym rynku. Ten trend rozwija się w 2022 roku, ale zmaterializował się już pod koniec roku ubiegłego.

SUV DS 7 Crossback potwierdził swoją pozycję lidera, będąc najlepiej sprzedającym się pojazdem premium wśród wszystkich sprzedawanych w Argentynie, zamykając okres czterech pierwszych miesięcy roku z łącznym udziałem w rynku na poziomie 15,5% i udziałem w segmencie SUV klasy premium wynoszącym 48,2%.

Podobnie mniejszy SUV marki, DS 3 Crossback, zajmuje drugie miejsce wśród wszystkich najlepiej sprzedających się modeli premium w Argentynie, z udziałem w segmencie premium B-SUV wynoszącym 77,9%. To doskonałe wyniki, które pozwalają marce mieć dwa SUV-y w czołówce najlepiej sprzedających się samochodów na rynku premium w Argentynie.

Z kolei w kwietniu 2022 roku marka DS Automobiles znalazła się na pierwszym miejscu na rynku premium z 29,6% udziałem w rynku i na drugiej pozycji w wynikach skumulowanych za cztery miesiące z udziałem rynkowym wynoszącym 24,8%.

„Jesteśmy bardzo zadowoleni z wyników, jakie osiągamy z marką DS w naszym kraju. Rok 2021 zamknęliśmy znakomicie, a pierwsze miesiące 2022 roku potwierdzają ten trend. DS Automobiles nadal się rozwija, a w Argentynie udało nam się uzyskać najlepszy udział w rynku spośród wszystkich spółek zależnych na świecie, zaś w kwietniu tego roku możemy powiedzieć, że jesteśmy marką premium numer 1 w kraju. Dziękujemy naszym klientom za zaufanie i zaangażowanie w markę. Nasza teraźniejszość jest bezkonkurencyjna, a nasza najbliższa przyszłość jest jeszcze lepsza, wraz z wprowadzeniem DS 4. Model, który uzupełni rodzinę po pojawieniu się DS 7 Crossback E-Tense i DS 9, który zapewni jeszcze więcej blasku w DS Automobiles” – powiedział Gonzalo Cassina, dyrektor DS Automobiles.

 

 

Krzysztof Gregorczyk; grafika: DS Automobiles Argentyna

Gorące wiadomości wprost na Twój e-mail


trzy razy w tygodniu, wprost do Twojej skrzynki

Galeria

2.3 3 głosy
Ocena artykułu
Tagi: 3 Crossback7 CrossbackAmeryka ŁacińskaDS Automobilessprzedaż
Udostepnij24Tweet15Udostepnij4
Poprzedni

Dacia Duster 1.2 TCe 125 KM kontra Audi A6 2.4 177 KM V6? Zaskakujące porównanie silników

Następny

Grupa Renault kontra Stellantis Polska – kto sprzedaje więcej samochodów w naszym kraju?

Krzysztof Gregorczyk

Krzysztof Gregorczyk

Pasjonat francuskiej motoryzacji. Autor największej ilości artykułów i wiadomości. Miłośnik jazdy po krętych drogach. Regularnie odwiedza targi motoryzacyjne, a jego testy samochodów należą do najdokładniejszych w Sieci. Nieustępliwy tropiciel nieścisłości i braku obiektywizmu w prasie motoryzacyjnej. :-)

Następny

Grupa Renault kontra Stellantis Polska - kto sprzedaje więcej samochodów w naszym kraju?

UOKiK interweniował w sprawie warunków gwarancji marek Ford, Nissan, Citroën, DS i Peugeot

Dacia znowu podrożała. Nowe ceny modeli Duster, Jogger i Spring, nawet 4.500 zł drożej!

Subskrybuj
Powiadom o
guest
guest
0 komentarzy
Komentarze inline
Zobacz wszystkie komentarze
Facebook Twitter LinkedIn

Komentarze

  • Fan Panharda - Brak części w fabryce w Trémery z powodu kradzieży. Pracownicy wynieśli 200 wtryskiwaczy
  • Łukasz - Norma Euro 7 to głupota. Renault wzywa do przemyślenia strategii ochrony środowiska
  • Yaro - Silnikovoodoo czyli hejt na małe silniki. Dlaczego Polacy nie lubią litrowych jednostek turbo?
  • Paweł - Silnikovoodoo czyli hejt na małe silniki. Dlaczego Polacy nie lubią litrowych jednostek turbo?
  • Darek - Norma Euro 7 to głupota. Renault wzywa do przemyślenia strategii ochrony środowiska
  • wolny człowiek - Norma Euro 7 to głupota. Renault wzywa do przemyślenia strategii ochrony środowiska
  • Arek - Silnikovoodoo czyli hejt na małe silniki. Dlaczego Polacy nie lubią litrowych jednostek turbo?
  • Krzysztof - Dacia Jogger 1.0 TCe 110 KM Comfort. Dobrze i tanio? Wnioski z podróży – polemika
  • 308 sw 2022 - Peugeot 308, 3008 i 5008 mają nowe cenniki. 1.2 PureTech 130 w górę
  • 43443 - Test: Dacia Jogger z LPG – sposób na wygodne i tanie podróżowanie


Aktualności ze świata motoryzacji

  • Test: Dacia Jogger z LPG – sposób na wygodne i tanie podróżowanie
  • Norma Euro 7 to głupota. Renault wzywa do przemyślenia strategii ochrony środowiska
  • Brak części w fabryce w Trémery z powodu kradzieży. Pracownicy wynieśli 200 wtryskiwaczy
  • Fabryka Stellantis w Charleville odzyskuje ciepło i ogrzewa nimi pomieszczenia oraz domy
  • Peugeot 308, 3008 i 5008 mają nowe cenniki. 1.2 PureTech 130 w górę
  • Ile kosztuje najtańsza Dacia z klimatyzacją? Sprawdzamy ceny popularnych modeli: Duster, Jogger i Sandero 2022
  • Kolejki w warsztatach zakładających instalacje LPG
  • Czy to nowy Citroën 2CV 2022?
  • Citroën ogłasza plany na swój pierwszy samochód elektryczny dla Indii
  • Silnikovoodoo czyli hejt na małe silniki. Dlaczego Polacy nie lubią litrowych jednostek turbo?


Redakcja

Francuskie.pl – Dziennik Motoryzacyjny
e-mail: [email protected]
00-028 Warszawa, ul. Bracka 20/28i

redaktor naczelny
Krzysztof Gregorczyk
[email protected]

Kontakt w sprawie reklamy (Advertising Contact)
[email protected]

 

 



Francuskie.pl.pl - Dziennik Motoryzacyjny o markach Alpine | Citroen | Dacia | DS Automobiles | Peugeot | Renault
Copyright © 2004 - 2020 Francuskie.pl. wydawca LiveLink sp.z o.o.
Wszelkie prawa zastrzeżone. Kopiowanie części lub całości bez zgody wydawcy zabronione

Brak wyników
temu
  • Reklama
  • Wiadomości
  • Testy
  • Historia
  • Wyprawy
  • Przegląd Prasy

Francuskie.pl.pl - Dziennik Motoryzacyjny o markach Alpine | Citroen | Dacia | DS Automobiles | Peugeot | Renault
Copyright © 2004 - 2020 Francuskie.pl. wydawca LiveLink sp.z o.o.
Wszelkie prawa zastrzeżone. Kopiowanie części lub całości bez zgody wydawcy zabronione

Witam ponownie!

Zaloguj się

Zapomniane hasło?

Odzyskaj hasło

Wpisz nazwę użytkownika lub adres by uzyskać hasło

Zaloguj się
wpDiscuz
0
0
Skomentuj, podziel się swoją opiniąx
()
x
| Reply
Na tej stronie wykorzystujemy ciasteczka. Używając jej, zgadzasz się na to.