Marka DS Automobiles wiąże duże nadzieje z modelem DS 4. Producent chce, by kompakt stał się jednym z flagowych modeli, przede wszystkim dzięki zaawansowanej technologii. Odzew opinii publicznej oraz klientów w momencie debiutu jest bardzo pozytywny. Bastien Schupp dyrektor ds. marketingu i komunikacji DS Automobiles powiedział wywiadzie dla magazynu Automotive Marketing, że jeszcze żaden model nie miał tak dużego odzewu w sieciach społecznościowych.
Nowy DS 4 ma dla marki istotne znaczenie. To właśnie ten model ma zwiększyć rozpoznawalność DS Automobiles na rynku i pracować nad zwiększeniem sprzedaży. „Naszą ambicją jest, aby był to jeden z naszych flagowych samochodów. To najbardziej zaawansowany technologicznie model, który pomoże nam zaistnieć” – powiedział Bastien Schupp w wywiadzie dla francuskiego magazynu Automotive Marketing. „Jest charakterystyczny i bardzo zauważalny i jeśli uda nam się osiągnąć zaplanowane wolumeny stanie się bardzo widoczny. Pozwoli marce DS zrobić nowy krok naprzód. Jeśli chodzi o świadomość klientów, to oczywiście możemy zostać zauważeni poprzez działania komunikacyjne tak, jak zrobiliśmy to z Charlesem de Gaulle’em (zobacz więcej na temat kampanii), ale wizerunek jest także i przede wszystkim na ulicy” – dodał.
„Od pierwszego wejrzenia”
DS 4 wkrótce zadebiutuje na kolejnych rynkach, w planach są m.in. Chiny a producent jest zadowolony z reakcji, jakie wywołuje auto. W kompakcie DS można się zakochać, o czym przekonał się Bastien Schupp: „Podczas mojego trzeciego dnia w DS, półtora roku temu, Thierry Metroz (dyrektor ds. projektowania DS Automobiles) przedstawił mi nadchodzące modele. Od razu zakochałem się w DS 4 i nie jestem jedyny. Odnieśliśmy ogromny sukces podczas debiutu, jeszcze żaden model DS nie miał takiego odzewu w sieciach społecznościowych. Oczekiwania rynku są bardzo wysokie”.
DS 4 nie tylko dla francuskich klientów
DS Automobiles nie liczy wyłącznie na klientów z Francji. „W Niemczech, nabywcom bardzo trudno jest traktować poważnie marki premium inne niż narodowe trio, ale komentarze na temat DS 4 są bardzo pozytywne! Pod względem komercyjnym to bardzo dobry start. Zamówienia idą dobrze, a naszym wyzwaniem będzie teraz dostarczenie samochodów, przy obecnych ograniczeniach – powiedział Schupp. Ograniczenia, o których wspomina to przede wszystkim niedobór półprzewodników, ktory dotyka całą branżę motoryzacyjną.
Źródło: automotive-marketing.fr
Najnowsze komentarze