DS Automobiles, francuska marka motoryzacyjna premium, wybiera platformę do zarządzania społecznością i zaangażowania Hivebrite, aby oferować jeszcze więcej swoim klientom. Kierując się awangardowym duchem, DS Automobiles łączy innowacje i technologię w każdym ze swoich projektów.
Marka stara się zachwycić i oczarować swoich klientów, zapewniając im wyjątkowe i oryginalne doświadczenia. Program ONLY YOU PRIVILEGE oferuje każdemu właścicielowi fabrycznie nowego samochodu ekskluzywne wydarzenia i przywileje – w tym degustacje wykwintnych win i potraw, prywatne wizyty w muzeum oraz inne atrakcje.
Firma DS Automobiles jest obecna w 41 krajach, a za zarządzanie wydarzeniami w każdym z nich odpowiada dedykowany Country Manager. Wcześniej kierownicy krajowi korzystali z rozproszonych narzędzi do zarządzania wydarzeniami i mieli ograniczony kontakt z tym co dzieje się gdzie indziej. Teraz, aby zwiększyć wydajność i ustandaryzować procesy, DS Automobiles współpracuje obecnie z Hivebrite w celu umieszczania wydarzeń na jednej platformie.
Korzystając z modułu wydarzeń Hivebrite, DS Automobiles scentralizowało zarządzanie wszystkimi wydarzeniami na całym świecie. Dyrektorzy krajowi marek premium mogą teraz niezależnie organizować wydarzenia w ramach platformy specyficzne dla swojego kraju, zapewniając jednocześnie centrali widoczność swoich działań i wpływu.
Markowe strony wydarzeń mogą być skonfigurowane w ciągu kilku minut. Zaproszenia, przypomnienia i promocyjne wiadomości e-mail będą wysyłane bezpośrednio w ramach platformy. Zaawansowane opcje kontroli dostępności biletów w oparciu o uprawnienia, daty i limity zapewniają organizatorom zwiększoną kontrolę i elastyczność w zarządzaniu i promowaniu wydarzeń. Zespoły mogą przetwarzać płatności bezpośrednio w platformie.
Klienci DS Automobiles będą pobierali dedykowaną aplikację, aby odkrywać i rejestrować się na wydarzenia. Organizatorzy mogą wysyłać do niej powiadomienia typu push.
Zespoły marketingu i komunikacji DS Automobiles będą mogły mierzyć i śledzić sukces wydarzenia w oparciu o kluczowe wskaźniki, w tym rejestrację, frekwencję, powtarzalność, wydatki użytkowników oraz inne elementy w module analitycznym. Dzięki tym raportom DS Automobiles może lepiej identyfikować typy wydarzeń preferowane przez swoich klientów i odpowiednio udoskonalać swoją strategię wydarzeń.
Zobacz: Testy samochodów DS Automobiles
„Program ONLY YOU PRIVILEGE jest centralnym elementem strategii customer experience DS. Automobiles. Hivebrite pozwala nam zwiększyć zaangażowanie klientów. Intuicyjny i elegancki interfejs użytkownika wzmacnia wrażenia estetyczne” – powiedział Francesco GIACALONE, VP Global Brand Strategy and Customer Experience, DS Automobiles.
„Cieszymy się, że możemy pomóc w realizacji programu ONLY YOU PRIVILEGE i zapewnić, że DS Automobiles może skalować i udoskonalać strategię wydarzenia, aby ekscytować i urzekać swoich klientów.” – dodała Dilianna C. Bustillos, starszy dyrektor ds. sukcesu klientów, Hivebrite.
Zobacz: DS Automobiles w Polsce
źródło: Stellantis
Najnowsze komentarze