W pierwszym półroczu roku 2018 firma DS Automobiles zanotowała 14% wzrost sprzedaży na świecie. Największym rynkiem dla marki premium Grupy PSA jest Europa, a dobry wynik producenta jest efektem wprowadzenia do salonów modelu DS 7 Crossback.
Sprzedaż DS Automobiles na świecie wyniosła 31.754 egzemplarze i jest to wzrost o 14% w porównaniu do tego samego okresu roku ubiegłego. Największym rynkiem dla DS jest Stary Kontynent, gdzie nowych nabywców znalazło 28.326 egzemplarzy DS. Wynik jest związany z wprowadzeniem do sprzedaży nowego SUV-a DS 7 Crossback.
Klienci wybierają bogate wyposażenie
Według danych producenta 68% klientów kupuje najbardziej zaawansowane wersje 3 i 4 poziomu wyposażenia. Z kolei 48% decyduje się na zamówienie funkcji automatycznej jazdy Connected Pilot. W międzyczasie producent zdecydował się na oczyszczenie swojej oferty i zakończenie produkcji mniej popularnych na rynku modeli DS 4 i DS 5. Gama modelowa zostanie wkrótce uzupełniona o nowy model crossovera DS 3 Crossback, który zadebiutuje jesienią podczas salonu samochodowego w Paryżu.
DS Automobiles kontynuuje rozwój swojej sieci dealerskiej w Europie. W ciągu pierwszych sześciu miesięcy otwarto 110 salonów sprzedaży marki, a ich liczba wzrosła do 260 punktów. Dedykowane salony marki powstają również w Polsce.
Drugim rynkiem dla DS Automobiles ze sprzedażą 2049 samochodów są Chiny oraz Azja Południowo-Wschodnia.
„Silny wzrost, jaki odnotowaliśmy w pierwszej połowie 2018 roku odzwierciedla komercyjny start marki DS. Wraz z wprowadzeniem na rynek modelu DS 7 Crossback, pierwszego modelu drugiej generacji DS, rozwojem naszej ekskluzywnej sieci na całym świecie oraz wprowadzeniem usługi dla klientów Only You, wdrażamy nasz strategiczny plan, który ujawnia swoją efektywność” – powiedział Yves Bonnefont, dyrektor generalny DS Automobiles.
Najnowsze komentarze