DS Automobiles kończy rok 2022 konsolidując swój wzrost na hiszpańskim rynku premium. Reprezentant francuskiego luksusu w świecie motoryzacji nie tylko odnotował 22,3% więcej rejestracji niż w roku poprzednim, ale także przesunął się o jedno miejsce w rankingu na szóstą pozycję.
Wersje elektryczne i hybrydowe plug-in stanowią 39,6% samochodów DS sprzedanych w Hiszpanii, co stanowi najwyższy miks samochodów zelektryfikowanych wśród wieloenergetycznych marek premium. W 2023 roku DS Automobiles planuje kontynuować swój postęp na rynku hiszpańskim, koncentrując się na elektryfikacji, wzmacniając relacje z klientami dzięki nowym usługom i doświadczeniom DS Only You. Wiele uwagi zostanie poświęcone sprzedaży online.
Na zakończenie pierwszych jedenastu miesięcy roku wyniki DS Automobiles potwierdzają jej wzrost na hiszpańskim rynku premium, kontynuując stały trend od 2018 roku. Z 4 359 samochodami osobowymi zarejestrowanymi w tym okresie i z udziałem w rynku wynoszącym 3,4%, Marka wspięła się o jedno miejsce w rankingu, osiągając szóstą pozycję, rejestrując wzrost rejestracji o 22,3% w porównaniu z rokiem ubiegłym, na rynku premium, który odnotował spadek o 2,9% w tym samym okresie.
W ciągu ostatnich pięciu lat DS Automobiles niemal podwoiło swoją penetrację rynku premium, zwielokrotniając wagę wersji zelektryfikowanych E-TENSE w swoim miksie sprzedażowym i wspinając się o cztery pozycje na liście marek o największej liczbie rejestracji, wyprzedzając legendarne nazwiska w świecie samochodów luksusowych.
Gama pojazdów zelektryfikowanych E-TENSE stanowi obecnie 39,6% rejestracji marki, co stanowi najwyższy odsetek dla wieloenergetycznej marki premium.
Jeśli chodzi o modele, najlepiej sprzedającym się samochodem DS w 2022 roku jest DS 7, SUV który został całkowicie odświeżony na 2022 rok, z 2.550 zamówieniami, z czego 63% odpowiada jego trzem wersjom E-TENSE plug-in hybrid. Z liczbą 1.182 rejestracji DS 7 E-TENSE zajmuje czwarte miejsce na rynku hybrydowych samochodów osobowych plug-in klasy premium.
DS 4 to innowacyjna propozycja DS Automobiles w segmencie C premium. Z liczbą 1.846 zamówień jest to drugi najlepiej sprzedający się model marki w 2022 roku. Jego wersje E-TENSE Plug-In Hybrid stanowią 37% miksu. DS 3, z 655 sprzedanymi egzemplarzami, stoi w obliczu odnowienia swojej gamy – 11% rejestracji przypada na jego wersję elektryczną.
DS 9 to nowy flagowa limuzyna marki. Wyróżnia się wysokim poziomem elektryfikacji: 74% zamówień dotyczy jego wersji E-TENSE plug-in hybrid.
DS Automobiles wnosi do świata motoryzacji dbałość o szczegóły i savoir-faire wielkich francuskich rzemieślników, słynie również z oferowania wyjątkowych i całkowicie spersonalizowanych doświadczeń klientów, czego najlepszym wyrazem są usługi DS Only You, ekskluzywne doświadczenia DS Privilege, które rozszerzają swój katalog doświadczeń na restauracje wyróżnione gwiazdkami Michelin w całej Hiszpanii, oraz osobisty asystent DS Valet.
Ponadto francuska firma oferuje teraz swoim klientom możliwość zakupu dowolnego modelu ze swojej gamy online. Klienci mogą odebrać nowego DS-a w punkcie sprzedaży DS lub zamówić jego dostawę bezpośrednio do domu.
Patrząc w przyszłość do 2023 roku, DS Automobiles zamierza wykorzystać perspektywy wzrostu na rynku hiszpańskim, aby zdobyć nowych klientów i dalej wspinać się w rankingach marek premium. Aby to zrobić, marka skupi się na wzmocnieniu swoich przewag konkurencyjnych, przy czym główną rolę odegra elektryfikacja. Pojawią się nowe układy napędowe, takie jak całkowicie elektryczny Nowy DS 3 E-TENSE o mocy 156 KM i zasięgu 400 km, a w pełni zelektryfikowana oferta pojawi się w takich modelach jak DS 9. Wersja E-TENSE 4×4 360 będzie również dostępna w większej liczbie samochodów. W zakresie relacji z klientami DS Privilege będzie oferować katalog 50 ekskluzywnych doświadczeń przez cały rok, a sprzedaż marki za pośrednictwem jej platformy internetowej ma wzrosnąć.
„Kolejny raz DS Automobiles zamknął rok wzrostem zarówno rejestracji, jak i udziału w rynku w Hiszpanii, awansując na szóste miejsce wśród marek samochodów osobowych klasy premium. Nasz maison oferuje coś wyjątkowego w świecie motoryzacyjnego luksusu: dbałość o szczegóły, jakość, opanowanie szlachetnych materiałów, które ugruntowały reputację pokoleń francuskich twórców i rzemieślników, w połączeniu z najbardziej zaawansowaną technologią i zdecydowanym zaangażowaniem w zrównoważony rozwój, co znajduje odzwierciedlenie w dwóch wynikach, z których jesteśmy bardzo dumni: DS Automobiles to wieloenergetyczna marka premium o największej obecności pojazdów zelektryfikowanych w swoim miksie sprzedażowym, wynoszącej 39,6%, a także marka o najniższej średniej emisji w swojej gamie, wynoszącej 94,7 g/km CO2. W 2023 roku ta filozofia, łącząca tradycję i pionierskiego ducha z bliską i osobistą relacją z klientem, nadal będzie podstawą sukcesu marki” – powiedział Borja Sekulits, dyrektor DS Automobiles na Hiszpanię i Portugalię.
Najnowsze komentarze