W piątej edycji regat żeglarskich DS Experience – The Rose of Charity, które odbyły się w dniach od 2 do 9 czerwca 2018 wzięła udział grupa przyjaciół i partnerów DS Automobiles, w tym 30 niemieckich aktorek i aktorów telewizyjnych i filmowych. Wraz z udziałem w sportowym przedsięwzięciu u wybrzeży Chorwacji wsparli oni organizację ekologiczną „One Earth – One Ocean”, która jest zaangażowana w oczyszczanie oceanów. Tygodniowe regaty wygrała rodzina Oltmann z Bremy.
Łącznie 18 żaglówek z około 30 aktorami oraz przyjaciółmi i partnerami marki DS rywalizowało ze sobą w ekscytujących regatach DS Experience – The Rose of Charity. Udział w imprezie wzięli m.in. Heio von Stetten, Nina Gnädig oraz Hannes Jaenicke. Nie martwcie się jednak, jeśli niewiele Wam mówią te nazwiska. Też nie jestem koneserem niemieckiego kina. Dlatego pozwoliłem sobie podlinkować strony niezawodnego w tej kwestii Filmwebu prezentujące tych twórców kina. Wprawdzie żadne z trójki aktorów nie ma na Filmwebie biografii, ale chociaż ich filmografię tam znajdziecie. Był też polski akcent – w regatach wziął udział Waldemar Kobus, niemiecki aktor polskiego pochodzenia, urodzony w Szczytnie w 1966 roku.
Celem wydarzenia DS Experience – The Rose of Charity było zwrócenie uwagi na zanieczyszczenie oceanów, rzek i jezior oraz uznanie dla zaangażowania organizacji ekologicznej „One Earth – One Ocean”. Ekipa filmowa z programu ARD „Brisant” towarzyszyła DS Experience – The Rose of Charity i kilkakrotnie relacjonowała bieżące wydarzenia na miejscu.
Jako inicjator i główny sponsor akcji charytatywnej, marka DS Automobiles zaprezentowała dziesięć pojazdów DS 7 Crossback w porcie będącym startem i metą, czyli w Marina Baotić. Uczestnicy mieli możliwość odbywania wycieczek tymi samochodami w okolicach Trogiru. Najwyższej klasy SUV imponuje przede wszystkim wyjątkowym wyglądem zewnętrznym i wewnętrznym oraz zaimplementowanymi technologiami. Oparte na kamerach zawieszenie DS Active Scan Suspension zapewniało cichą i komfortową jazdę nawet na nierównych drogach portowego miasta.
„Jako główny sponsor i inicjator wydarzenia DS Experience – The Rose of Charity jesteśmy zadowoleni, że udało nam się w tym roku zaprosić wielu renomowanych uczestników do udziału w akcji zwracającej uwagę ogółu na zanieczyszczenia wód. Zarówno idea regat jak i naszego partnera „One Earth – One Ocean” doskonale pasują do marki DS. Odzwierciedlają one ducha awangardy, który jest wpisany w DNA marki DS Automobiles” – powiedział Patrick Dinger, dyrektor zarządzający DS Automobiles w Niemczech.
Więcej informacji o akcji znajdziecie pod adresem http://www.roseofcharity.de/.
Krzysztof Gregorczyk; zdjęcia: DS Automobiles
Najnowsze komentarze