Chat with us, powered by LiveChat

DS 3 Crossback trafił do pierwszych polskich klientów. Czym zachwycił ich konkurent Audi Q2 i Mini Countryman?

15 1 200

DS 3 Crossback niedawno zagościł w polskich salonach ,a już trafił do pierwszych klientów. Najchętniej wybierane są maksymalnie wyposażenie wersje z automatyczną skrzynią biegów. Czym luksusowy francuski model zachwycił nabywców?

To przede wszystkim wyróżnianie się z tłumu. DS 3 Crossback jest rzeczywiście pod tym względem wyjątkowy. Auta nie sposób nie zauważyć na ulicy. I chociaż podobnie wyróżnia się Mini Countryman, to trzeba przyznać, że DS 3 Crossback robi to po prostu lepiej. Oryginalne nadwozie jest wyposażone w subtelne dodatki, które dają to wyjątkowe wrażenie wyjątkowości – mówią klienci.

Klienci podkreślali też, że DS 3 Crossback ma też unikalne wnętrze, które mocno wyróżnia się na tle konkurencji. I chociaż znowu, Mini nie można odmówić pewnego uroku, to Francuzi poszli dużo dalej jeśli chodzi o materiały oraz design. Widać, że jest to typowy luksusowy francuski produkt, którego jakość i wygląd doceniają szczególnie kobiety.

Trzecią cechą, podkreślaną przez klientów, była oszczędność – zarówno dobry stosunek jakości do ceny jak i niskie koszty eksploatacji samochodu.

Gama DS ciągle się rozszerza – wkrótce ma zostać zaprezentowany nowy DS 4 Crossback i samochód z nadwoziem typu sedan.

Galeria

Jeśli na powyższej liście nie ma Twojego wydarzenia zajrzyj tutaj

polecamy

Może ci się spodobać również
avatar
3 Wątki komentarzy
12 Odpowiedzi na wątki
0 Obserwujący
 
Komentarz z największą ilością reakcji
Najciekawszy wątek komentarza
6 Autorzy komentarzy
Krzysztof GregorczykPiotr001GośćMarekToJa Autorzy ostatnich komentarzy
  Subskrybuj  
najnowszy najstarszy oceniany
Powiadom o
Godot
Gość
Godot

Wy tak na serio? Bo patrzę w kalendarz i nie widzę 1 kwietnia. Przecież te cechy DS3C są albo wyssane z palca, albo w rzeczywistości jest dokładnie odwrotnie.
Wiadomo, są ludzie, którym wydanie 200k PLN na nietrafiony zakup nie robi różnicy. Ale redakcja francuskie.pl do nich nie należy, więc moglibyście nie chwalić kiepskiego samochodu tylko dlatego, że jest on z Francji…
Pogrążacie się.

Marcin (ten wiecie który)
Gość
Marcin (ten wiecie który)

Przecież tego czegoś nikt nie kupuje za pieniądze tylko jest w wynajmie za niską ratę. Jeśli popatrzymy na testy tego pojazdu to podkreślaną cechą jest niefunkcjonalność. A ja czekam na info, że ktoś umarł bo się klamki nie otworzyły i nie zdążyli go kogoś wydostać.

ToJa
Gość
ToJa

Tesla ma takie klamki i jakoś nikt nie umarł ;)

Niefunkcjonalność? Np w jakim aspekcie?

Marcin (ten wiecie który)
Gość
Marcin (ten wiecie który)

Jeszcze nie umarł. Do pierwszej śmierci, a potem sprzedaż zostanie wstrzymana. Zobacz film z testów zderzeniowych jak zachowują się klamki – jak dojdzie do awarii akumulatora to człowiek jest uwięziony w środku. Niefunkcjonalność – we wnętrzu – popatrz na testy dostępne na yt.

Piotr001
Gość
Piotr001

Człowiek internetu nadal w formie! Smutne, że tacy ludzie po wielu mniej lub bardziej subtelnych uwagach nadal nie kumają, że każdy ma ich wiedzę z youtube głęboko…gdzieś.
P.s. „tego czegoś nikt nie kupuje za pieniądze”? Mówisz o Polsce, a to dużo więcej niż twoje podwórko.

Marcin (ten wiecie który)
Gość
Marcin (ten wiecie który)

A własne auta to kupiłeś za gotówkę czy masz w wynajmie lub wrzucone na firmę? Bo pieniądze wydawane z własnego portfela są kalkulowane zupełnie inaczej niż te z puli optymalizacji podatkowych. I polskie statystyki mówią, że segment prywatnych aut luksusowych to jednocyfrowy procent. Testy z yt pokazują wiele „cech „pojazdu o których dziennikarze motoryzacyjni nie wspominają. Dobrymi źródłami są też fora użytkowników bo one pokazują prawdę o samochodach i zastosowanych w nich rozwiązaniach. I eksploatacja auta to nie kilkuset kilometrowy test często w określonych warunkach.

ToJa
Gość
ToJa

Testy na YT coś tam mówią, że są hiper stronnicze. Np redaktor całe życie jeżdżący VAG będzie uważał ich rozwiązania za funkcjonalne, a inne nie. Tymczasem użytkownik przyzwyczaja się do swojego auta, poza tym możne woleć inne rozwiązanie.

Np te wieczne narzekania na iCocpit. A dla mnie to rozwiązanie ideał.

Poza tym, aut nie kupuje się z kalkulatorem, a przynajmniej nie zawsze.

Po Twoich wypowiedziach widać, że nie jesteś po prostu odbiorcą na auta luksusowe. One się z definicji mają podobać komuś innemu. Tam nie patrzy się na wielkość bagażnika.

Co nie znaczy, że są to auta złe.

Marcin (ten wiecie który)
Gość
Marcin (ten wiecie który)

Ja po prostu traktuję auto jako przedmiot użytkowy. I zwracam uwagę na ergonomię obsługi – np obsługa dotykowa odrywa uwagę kierowcy od drogi co zwiększa ryzyko wypadku. Jest też kwestia niezawodności wieloletniej w całym zakresie temperaturowym, kwestia widzialności ważnych wskaźników przy różnorodnym oświetleniu. A teraz weź takiego ds3 lub teslę i postaw na marznącym deszczu na kilka godzin… ciekawe czy klamki będą działać – bo mnie kilka razy zimą zdarzyło się odkuwać pojazd z kilku/kilkunasto mm lodu. Zatem te cechy mają wpływ na moją opinię o zastosowanych rozwiązaniach.

ToJa
Gość
ToJa

A czemu Twoim zdaniem ten samochód jest kiepski?

Jak dla mnie wygląda na to, że kompletnie nie rozumiesz po co i dla kogo zbudowany jest ten samochód (mówiąc fachowo: kto jest targetem).

Ach ta Polska wiedza motoryzacyjna.

Marcin (ten wiecie który)
Gość
Marcin (ten wiecie który)

wpisz sobie wyrażenie” yt jest pięknie ds3 crossback”. Recenzja jest miodna. Z jakże satyrycznie zabawna.

ToJa
Gość
ToJa

Obejrzałem. Nie wiem co widzisz w niej miodnego. Nie jest też jednoznacznie krytyczna.

Pani w ogóle zapomniała, że jedzie autem segmentu B. Martwi ją 300l bagażnika (standard w tej klasie), brak pamięci ustawień fotela (nikt w tej klasie nie ma), mało miejsca z tyłu (niemożliwe!, przy 4 metrach?).

Porównuje to auto do dłuższego o 35cm Lexusa UX, konkurenta DS7, czy T-Roca – również większego i z innego segmentu.

A na koniec przywołuje T-Crossa. Tandetne wozidło z byle jakim wnętrzem, ale mającym o 50l więcej bagażnika.

Natomiast zupełnie pominęła kluczowe cechy auta. Super wyciszenie, wygodne fotele, poziom wykończenia no i stylistykę.

Marek
Gość
Marek

Rozwija się tak jak i citroen… Śmiechu warte ps ten samochód to niewypał. Miałem okazję nim jeździć w środku nie funkcjonalny słabe przyspieszenie kiepskie prowadzenie i wyciszenie ogólnie wszystko jest słabe jak za takie pieniądze nie dziwię się że nikt tego nie kupuje. PSA wgl nie rozumie rynku A tym bardziej w klasie Premium

Gość
Gość
Gość

Nawet na francuskie.pl większość komentarzy na temat tych samochodów PSA jest negatywna coś o tym świadczy. Zresztą jak na każdym forum. Kiepskie wozidła A szkoda

Krzysztof Gregorczyk
Editor

Tak, szczególnie, gdy przynajmniej część tych komentarzy pisze ta sama osoba pod różnymi nickami, np. Marek i Gość… Komentarz nie świadczy o tym, że ktoś się zna.

ToJa
Gość
ToJa

LOL. Czyli to ta sama osoba? Ładnie :)