Chat with us, powered by LiveChat

DS3 – ikona stylu rusza z nową kampanią promocyjną

1 6

Od momentu swojej premiery w 2010 roku, DS3 znalazł blisko 400 tysięcy nabywców na całym świecie. DS3 stał się hitem sprzedaży, dzięki swojej silnej osobowości, unikalnego stylowi, przyjemności z jazdy i nowoczesnemu wnętrzu. W każdej wersji oferuje ogromną możliwość personalizacji.

Capture Ecran 2016-02-15 10.12.29

DS kontynuuje swoją podróż do sukcesu. 19 stycznia zaprezentowano nowy model pod piramidą w Luwrze, w Paryżu. Miejsce wybrano nieprzypadkowo. Luwr to muzeum, które łączy historię z nowoczesnością, pełne elegancji oraz innowacji. To centrum francuskiego luksusu i stylu, które promieniuje na cały świat. DS3 oferuje ogromne możliwości personalizacji. Klienci mogą wybierać spośród 78 kombinacji koloru nadwozia i dachu. Gdyby uwzględnić wszystkie elementy, które można spersonalizować, otrzymamy aż… 3 miliony możliwości!

Capture Ecran 2016-02-15 10.11.24

Dla podkreślenia wagi premiery nowego modelu, marka DS wraz z Publicis House zaprojektowała ciekawą kampanię reklamową, której głównym przekazem jest styl. Twarzą kampanii stała się Iris Apfel, osoba znana ze swojego oryginalnego podejścia do stylu i jedna z najbardziej wpływowych kobiet świata mody. Żywy dowód na niekończącą się aktualność jej wizji. W latach 1950-1992 zajmowała się dekoracją Białego Domu dla 9 prezydentów USA. Była również edytorem magazynu dla kobiet. Dzisiaj stała się ambasadorem nowego DS3 i sercem międzynarodowej kampanii reklamowej, która rusza w mediach społecznościowych. Pod koniec miesiąca kampania trafi też na ekrany telewizorów.

Reklama została wyreżyserowana przez Jeremiego Rozana. Muzyka „Odd Night” została skomponowana przez DVNO i pojawia się wyłącznie w spocie „Driven By Style”. DVNO, znany również jako Mehdi Pinson, jest francuskim muzykiem, multiinstrumentalistą, wokalistą, kompozytrem i producentem.

Galeria

Jeśli na powyższej liście nie ma Twojego wydarzenia zajrzyj tutaj

polecamy

Może ci się spodobać również
avatar
1 Wątki komentarzy
0 Odpowiedzi na wątki
0 Obserwujący
 
Komentarz z największą ilością reakcji
Najciekawszy wątek komentarza
1 Autorzy komentarzy
Roman Autorzy ostatnich komentarzy
  Subskrybuj  
najnowszy najstarszy oceniany
Powiadom o
Roman
Gość
Roman

Bardzo przepraszam, że mój głos może nie będzie tzw. politically correct ale osobiście wydaje mi się, że DS3 jest samochodem adresowanym chyba jednak do nieco młodszego pokolenia i to co umyśliła sobie agencja reklamowa Publicis House stawiając jako twarz kampanii reklamowej tego samochodu osobę w wieku 91-93 lat (różne źródła różnie podają) nie będzie raczej przemawiała do osób młodszych o 60 czy 70 lat.Choćby np. reklamowych zdjęciach nr 17, 18,27 czy 28 samochodu DS3 przedstawionych na http://www.francuskie.pl/ds-automobiles-prezentuje-ds-3/ pokazane są postacie, które chyba bardziej pasują do charakteru DS3, jego sylwetki czy wnętrza. Niestety, wydaje mi się, że pewne twarze już bardzo… Czytaj więcej »