DS5 Hybrid zniknie z brytyjskiej oferty

11 9

Brytyjski oddział DS wycofuje z oferty model DS5 w wersji hybrydowej. Przyczyną jest zbyt niska sprzedaż samochodu.

Model DS5 Hybrid nie cieszy się popularnością wśród Brytyjczyków. Jego sprzedaż wyniosła zaledwie 3 proc. wszystkich „piątek” sprzedanych w Wielkiej Brytanii od początku 2016 roku. W związku z tym, hybrydowy wariant nie będzie już kontynuowany.

DS5 Hybrid zgodnie z danymi pochodzącymi z tabel producenta, potrafi uzyskać spalanie na poziomie 3,2 l/100 km w jeździe pozamiejskiej oraz 3,9 l/100 km w trybie mieszanym. Napęd samochodu pochodzi od 2-litrowej jednostki wysokoprężnej wspomaganej przez silnik elektryczny, które łącznie generują maksymalną moc 200 KM. Brytyjscy klienci nie zostali zwabieni przez niskie wartości zużycia paliwa. Większe znaczenie miała bardziej atrakcyjna cena wersji całkowicie spalinowych.

Przyszłość DS jest jednak ściśle związana z samochodami hybrydowymi. Jako pierwsza marka w Grupie PSA, DS zaprezentuje model typu plug-in i to jeszcze przed rokiem 2020. Taką opcję na początku najprawdopodobniej dostanie SUV, który zadebiutuje podczas targów motoryzacyjnych w Genewie.

Galeria

Wpis nie ma dodatkowych zdjęć.
Jeśli na powyższej liście nie ma Twojego wydarzenia zajrzyj tutaj

polecamy

Może ci się spodobać również
avatar
5 Wątki komentarzy
6 Odpowiedzi na wątki
0 Obserwujący
 
Komentarz z największą ilością reakcji
Najciekawszy wątek komentarza
9 Autorzy komentarzy
milkyRoberttoughluckToJaŁukasz Autorzy ostatnich komentarzy
  Subskrybuj  
najnowszy najstarszy oceniany
Powiadom o
texas910gus
Gość
texas910gus

drastyczny spadek konkurencyjności psa do innych marek wynika z braku inwestycji, brak inwestycji wynika ze słabej sprzedaży a słaba sprzedaż wynika z błędnych decyzji podejmowanych od 1997r.

Łukasz
Gość
Łukasz

Co wydarzyło się w 1997r. ?

toughluck
Gość
toughluck

Autor tamtego komentarz się urodził i na urodziny nie dali mu samochodu?

dymek
Gość
dymek

Faktycznie PSA powinno wziąć przykład z VW jak inwestować w technologie żeby spełniac wszystkie aktualne normy.
Przykladem sa silniki, najbarziej ekologiczne silniki tdi, oraz najmniej zawodne jedostki tsi.

maruda
Gość
maruda

Chcesz żeby oszukiwali jak Volkswagen?

dymek
Gość
dymek

Oczywiście że nie,uważam że PSA i Renault robią duże lepsze auta niż konkurencja (VW, Ford, Opel, Toyota).

Bee!
Gość
Bee!

„DS zaprezentuje model typu plug-in i to jeszcze przed rokiem 2020” – pod warunkiem, że do tego czasu marka będzie jeszcze istnieć, bo przy obecnej sprzedaży jest to mocno wątpliwe.

maruda
Gość
maruda

Ja sądzę, że będzie. Pomoże nowa gama modelowa. DS jest fajny.

ToJa
Gość
ToJa

Mnie bardziej rozbawiło sformułowanie: „I to jeszcze”. To nic, że konkurencja już takie modele ma, ale oni JESZCZE przed 2020 wrzucą coś swojego! Forpoczta awangardy normalnie.

Robert
Gość
Robert

Trochę to smutne ale masz rację. Patrząc na sprzedaż D Europie to w takim tempie to naprawdę do 2020 nie dotrzymają. Sprzedaż DS spada w całej Europie po 20-kilka % w samej Francji w październiku stracili chyba 25%, gdzie jest to główny napędowy rynek dla tej marki w Europie. Szkoda że przy okazji tej całej akacji z lokowaniem marek (premium , budżetowych) to i Citroen ucierpiał nieźle. Miejmy nadzieje że wymiana modeli rozpoczęta od C3 poprawi tą sytuację.

milky
Gość
milky

No cóż, konkurencja i tak ma lepsze auta hybrydowe. W przypadku sprzedaży takich aut rządzi od długiego czasu Toyota i raczej nic tego nie zmieni.