czwartek, 11 sierpnia, 2022
Francuskie.pl - Dziennik Motoryzacyjny
Reklama
  • Kontakt
  • Organizujesz zlot?
  • Współpraca
  • Redakcja
Francuskie.pl - Dziennik Motoryzacyjny.
Brak wyników
temu
  • REKLAMA
  • Wiadomości
    • Alpine
    • Citroen
    • Dacia
    • DS
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • PSA
    • Renault
    • Różne
  • Testy
    • Alpine – testy i opinie
    • Citroen – testy i opinie
    • DS – testy i opinie
    • Dacia – testy i opinie
    • Peugeot – testy i opinie
    • Renault – testy i opinie
  • Przeglądy Prasy
  • Historia
    • Artykuły o historii motoryzacji
    • Historia Citroena
    • Historia Peugeot
    • Historia Renault
  • Wydarzenia
  • Wyprawy
    • Australia
    • Europa
    • Krym
    • Nowa Zelandia
    • Turcja
  • Katalog
    • Alpine
      • Alpine A110
    • Citroen
      • Citroen C1
      • Citroen C2
      • Citroen C3
      • Citroen C3 Aircross
      • Citroen C3 Picasso
      • Citroen C4
      • Citroen C4 Picasso
      • Citroen C4 Cactus
      • Citroen C5
      • Citroen C5 Aircross
      • Citroen C6
      • Citroen C-Elysee
      • Citroen Berlingo
    • Dacia
      • Dacia Dokker
      • Dacia Duster
      • Dacia Lodgy
      • Dacia Logan
      • Dacia Sandero
    • DS Automobiles
      • DS3
      • DS3 Crossback
      • DS4
      • DS5
      • DS7 Crossback
    • Peugeot
      • Peugeot 108
      • Peugeot 208
      • Peugeot 2008
      • Peugeot 301
      • Peugeot 308
      • Peugeot 3008
      • Peugeot 508
      • Peugeot 5008
      • Peugeot Expert
      • Peugeot Partner
      • Peugeot Traveller
    • Renault
      • Renault Clio
      • Renault Captur
      • Renault Espace
      • Renault Fluence
      • Renault Kadjar
      • Renault Kangoo
      • Renault Koleos
      • Renault Megane
      • Renault Talisman
      • Renault Scenic
      • Renault Trafic
      • Renault Twingo
      • Renault Twizy
      • Renault Zoe
  • Kontakt
Francuskie.pl - Dziennik Motoryzacyjny.
Brak wyników
temu
Główna Wiadomości Dacia

Duster 4×4 z 2-litrowym 150-konnym silnikiem w automacie i jasnym wnętrzem za równowartość 42.000 zł?

Tomasz Nowicki autor Tomasz Nowicki
2021-04-03
w Dacia, Wiadomości
Czas czytania 2 minut
23.4k 1.8k
32
21.6k
UDOSTĘPNIEŃ
71.9k
ODSŁON
UdostępnijTwitterPoleć

Zobacz również

Strefy Czystego Transportu w polskich miastach już za dwa lata. Gdzie zostaną uruchomione?

Tuning silnika 1.5 blueHDi 130 KM. Jaki wzrost moc można uzyskać: box i chiptuning?

Jak wygląda struktura dostawców przy produkcji samochodu elektrycznego?

Duster z mocnym, dwulitrowym silnikiem benzynowym o mocy 150 KM, automatyczną skrzynią biegów, napędem 4×4, bardzo ładnym jasnym wnętrzem oraz automatyczną klimatyzacją kosztuje równowartość około 42 tysięcy złotych. Do tego należy jednak doliczyć podatki i fracht. Gdzie można go kupić i czy to się w ogóle opłaca?

Zjednoczone Emiraty Arabskie stają się dla Europy coraz ciekawszym miejscem zakupów samochodów. Sprowadzenie auta z tego kraju jest jak najbardziej wykonalne, chociaż dosyć kosztowne. Oprócz ceny zakupu auta i niezbędnego tłumaczenia dokumentów dochodzi bowiem koszt frachtu morskiego w kontenerze (kilkanaście tysięcy zł), cło (10%), VAT (w Polsce 23%) i akcyza (3,8%).

W Emiratach są dostępne bardzo ciekawe dla Europejczyków samochody, takie jak choćby Duster z dwulitrowym silnikiem benzynowym o mocy 150 KM, automatyczną skrzynią biegów i napędem na cztery na koła. Do tego samochody oferowane z wyjątkowo ładnym jasnym wnętrzem, które świetnie kontrastuje na przykład z granatowym lakierem – jak na zdjęciu poniżej.

Czy w przypadku Dustera jest to operacja opłacalna? Tego typu auto jest wystawione aktualnie za 39.300 AED, a więc około 42 tysiące złotych. Licząc 15 tysięcy za fracht i dodając wszystkie podatki i opłaty kwota zaczyna się niebezpiecznie zbliżać do 70 tysięcy. Sporo, chociaż takiej wersji w Polsce z całą pewnością nikt nie ma – ale czy warto tyle płacić za Dustera ze znaczkiem Renault?

Być może znajdą się chętni, którzy zechcą spróbować. Zainteresowanie samochodami z krajów arabskich może rosnąć, szczególnie w przypadku luksusowych aut używanych, gdzie różnice w cenie mogą być znacznie większe.

 

Gorące wiadomości wprost na Twój e-mail


trzy razy w tygodniu, wprost do Twojej skrzynki

Galeria

2.7 35 głosy
Ocena artykułu
Tagi: AzjaDaciaDusterRenault
Udostepnij8622Tweet5389Udostepnij1509
Poprzedni

Świąteczne zakupy: Jak poruszać się po zatłoczonym parkingu?

Następny

Citroën, mimo swej niskiej ceny, zalicza się do wyższej klasy samochodów

Tomasz Nowicki

Tomasz Nowicki

Motoryzacją interesuje się od wczesnej młodości a Citroen, Peugeot i Renault od zawsze!

Następny

Citroën, mimo swej niskiej ceny, zalicza się do wyższej klasy samochodów

Nowa Dacia Spring w Polsce. Będzie jeździć w car sharingu Traficar?

TEST: Nowa Dacia Duster 1.0 TCe 100 KM - czy ten silnik da sobie radę z SUVem? 

Subskrybuj
Powiadom o
guest

guest

32 komentarzy
najstarszy
najnowszy oceniany
Komentarze inline
Zobacz wszystkie komentarze
Facebook Twitter LinkedIn

Komentarze

  • bartekp - Pierwsze nowe Citroëny C5 Aircross trafiają do polskich klientów: „To miłość od pierwszego wejrzenia”
  • Jakub - Silnik 2.0 blueHDi 150 KM – dopracowany, oszczędny diesel. Opinie, awaryjność, eksploatacja
  • Edgar - Pierwsze nowe Citroëny C5 Aircross trafiają do polskich klientów: „To miłość od pierwszego wejrzenia”
  • Irbis78 - Renault Kiger pojechał w Himalaje. 2000 kilometrów w wysokich górach by przetestować wytrzymałość samochodu
  • khoral - Renault Laguna Grandtour z silnikiem 3.5 V6: „unikat na skalę europejską”
  • Witek - UOKiK: 32 egzemplarze Peugeot 508 do serwisu
  • Bart - DS 7 Crossback z benzynowym silnikiem 180 KM w podróży do Włoch. Ile spalił ten luksusowy SUV?
  • Chip - UOKiK: 32 egzemplarze Peugeot 508 do serwisu
  • Krzysztof - Nowa Dacia Duster Commercial już w sprzedaży. Zmiana wizerunku i ceny
  • Maciej - Pierwsze nowe Citroëny C5 Aircross trafiają do polskich klientów: „To miłość od pierwszego wejrzenia”


Aktualności ze świata motoryzacji

  • Strefy Czystego Transportu w polskich miastach już za dwa lata. Gdzie zostaną uruchomione?
  • Tak ponad 100 lat temu Citroen reklamował swój pierwszy samochód, Type A
  • Renault: landolety i traktory na gumach pełnych oraz dętych z Wilna
  • Tuning silnika 1.5 blueHDi 130 KM. Jaki wzrost moc można uzyskać: box i chiptuning?
  • Jak wygląda struktura dostawców przy produkcji samochodu elektrycznego?
  • Dacia: 10 pytań najczęściej zadawanych przez klientów w salonie
  • UOKiK: Citroën C5 Aircross oraz DS 7 Crossback do serwisu
  • Silnik 2.0 blueHDi 150 KM – dopracowany, oszczędny diesel. Opinie, awaryjność, eksploatacja
  • Renault Laguna Grandtour z silnikiem 3.5 V6: „unikat na skalę europejską”
  • Pierwsze nowe Citroëny C5 Aircross trafiają do polskich klientów: „To miłość od pierwszego wejrzenia”


Redakcja

Francuskie.pl – Dziennik Motoryzacyjny
e-mail: [email protected]
00-028 Warszawa, ul. Bracka 20/28i

redaktor naczelny
Krzysztof Gregorczyk
[email protected]

Kontakt w sprawie reklamy (Advertising Contact)
[email protected]

 

 



Francuskie.pl.pl - Dziennik Motoryzacyjny o markach Alpine | Citroen | Dacia | DS Automobiles | Peugeot | Renault
Copyright © 2004 - 2022 Francuskie.pl. wydawca LiveLink sp.z o.o.
Wszelkie prawa zastrzeżone. Kopiowanie części lub całości bez zgody wydawcy zabronione

Brak wyników
temu
  • Reklama
  • Wiadomości
  • Testy
  • Historia
  • Wyprawy
  • Przegląd Prasy

Francuskie.pl.pl - Dziennik Motoryzacyjny o markach Alpine | Citroen | Dacia | DS Automobiles | Peugeot | Renault
Copyright © 2004 - 2022 Francuskie.pl. wydawca LiveLink sp.z o.o.
Wszelkie prawa zastrzeżone. Kopiowanie części lub całości bez zgody wydawcy zabronione

Witam ponownie!

Zaloguj się

Zapomniane hasło?

Odzyskaj hasło

Wpisz nazwę użytkownika lub adres by uzyskać hasło

Zaloguj się
wpDiscuz
32
0
Skomentuj, podziel się swoją opiniąx
()
x
| Odpowiedz
Na tej stronie wykorzystujemy ciasteczka. Używając jej, zgadzasz się na to.