Duster III generacji opanował salony Dacii w Europie, ale w niektórych częściach świata wciąż oferowany jest poprzednik. Brazylijski oddział Renault zdecydował się odnowić model do roku 2026.
„Duster to dojrzały produkt, podziwiany przez konsumentów, którzy cenią sobie solidność i przestrzeń, jaką oferuje ten model, a który w wersji na rok 2026 jest jeszcze bardziej kompletny” – wyjaśnia Aldo Costa, dyrektor marketingu brazylijskiego oddziału Renault.
W oczekiwaniu na nową generacją Dustera, która jest już oferowana pod marką Renault w Turcji, marka prezentuje odnowioną linię modelu do roku 2026. Jakie zmiany wprowadzono do modelu? SUV został wyposażony w dwukolorowy dach w błyszczącym czarnym kolorze, antenę w kształcie płetwy rekina, a w wersji TCe 1.3 Flex turbo – 17-calowe felgi Tergan z wykończeniem w kolorze czarnym z połyskiem.
Renault Duster – lepsze wyposażenie standardowe
W porównaniu do poprzedniej wersji Renault Duster otrzymał w standardzie reflektory LED i przedni grill z błyszczącym, czarnym wykończeniem a wersje Iconic Plus (wyposażone w silniki 1.6 SCe flex i turbo TCe 1.3 flex) mają relingi dachowe oraz przednie i tylne osłony zderzaków w kolorze Megalith Gray, lusterka zewnętrzne w połyskującej czerni z pomarańczowym obramowaniem oraz 17-calowe felgi aluminiowe o wzorze Tergan.
Do wersji Iconic Plus 1.3 TCe CVT klienci mogą zamówić dodatkowo pakiet Outsider, który uzupełnia wygląd SUV-a o reflektory na przednim zderzaku, listwy w kolorze Megalith Gray oraz pomarańczowe detale.
Odnowiony SUV Renault trafi na rynek brazylijski w czterech wariantach: Intense Plus 1.6 Sce, Intense Plus 1.6 SCe CVT, Iconic Plus 1.6 SCe CVT XTRONIC oraz Iconic Plus Turbo TCe 1.3 CVT. Cena modelu rozpoczyna się od 132.990 reali (ok. 94 tys. zł).
Przy zakupie Renault Duster klient będzie mógł wybierać pomiędzy pięcioma opcjami kolorystycznymi: biel Glacier, srebro Étoile, brąz Vison, szary Cassiopé i czerń Nacré.
Standardowe wyposażenie obejmuje m.in. czarne relingi dachowe, elektryczne lusterka zewnętrzne, automatyczną klimatyzację, reflektory LED, tylne światła LED, sześć poduszek powietrznych (przednie, boczne i kurtynowe), elektryczne szyby, lusterka w obu osłonach przeciwsłonecznych, fotel regulowany na wysokość, gniazdo 12V z tyłu, 16-calowe felgi aluminiowe, światła przeciwmgielne, 8- calowy ekran z systemem multimedialnym Display Link, tylny czujnik parkowania z kamerą, regulator i ogranicznik prędkości oraz składany kluczyk.
Test: Dacia Duster III LPG Eco-G 100 Sleep Pack – sposób na tanie podróżowanie i biwakowanie
Najnowsze komentarze