Nowy Citroen C3 był najlepiej sprzedającym się samochodem marki na rynku klientów indywidualnych we Włoszech. Od początku roku Citroeny znalazły tu blisko 87.000 nabywców, a udział marki w rynku wyniósł blisko 5%. Wzrosty mają miejsce mimo spadku całego rynku.
Najlepiej sprzedającym się samochodem był Citroen C3. Sprzedano go 35.500 sztuk. Doskonałe rezultaty marka osiąga w segmencie crossover i SUV. Citroen C3 zwiększył swoją sprzedaż o 7% w stosunku do zeszłego roku i znajduje się w pierwszej dziesiątce aut w tym segmencie we Włoszech.
Z kolei nowy Citroen C5 Aircross znalazł 8.000 nabywców.
Citroëna Berlingo utrzymuje się na czwartym miejscu w swoim segmencie. C4 SpaceTourer i Grand C4 SpaceTourer MPV również zajmują 4. miejsce w segmencie, natomiast Citroen SpaceTourer zajmuje trzecie miejsce w swojej kategorii.
Włoska reklama Citroena Visa sprzed lat
Źródło: Citroën Italia
Najnowsze komentarze