* Mitsubishi Motors wprowadzi w roku fiskalnym 2025 drugi SUV segmentu C, poza zapowiedzianym wcześniej pojazdem elektrycznym (BEV).
* Drugi SUV, wyposażony zarówno w napęd benzynowy (ICE), jak i w pełni hybrydowy (HEV), zwiększy rynkową ofertę w najsilniejszym segmencie w Europie.
* Wprowadzenie dwóch nowych SUV-ów C oznacza łącznie pięć zupełnie nowych modeli w europejskiej ofercie Mitsubishi Motors w latach 2023-2025, po modelach ASX i COLT w 2023 roku oraz flagowym Outlanderze PHEV wprowadzonym w 2024 roku.
* Opracowane dla Europy dwa nowe SUV-y segmentu C będą stanowić trzon wysoce konkurencyjnej, zelektryfikowanej gamy modeli z zaawansowanym systemem ADAS i nowoczesną łącznością z wbudowanym z Google.
Mitsubishi Motors poinformowało, że będzie kontynuować ofensywę produktową w Europie, wprowadzając na nasz rynek drugiego nowego SUV-a segmentu C, którego premierę przewidziano na rok 2025. Nowy SUV C będzie wyposażony w silniki benzynowe (ICE) i w pełni hybrydowe (HEV), zaawansowane systemy bezpieczeństwa i najnowocześniejszą łączność z wbudowanym systemem Google.
Nowy model stanowi uzupełnienie zapowiedzianego wcześniej* w pełni elektrycznego SUV-a segmentu C, który będzie pierwszym elektrycznym pojazdem akumulatorowym (BEV), wprowadzonym na rynek przez Mitsubishi Motors w Europie od czasu, gdy japoński producent wyprodukował w 2010 roku model i-MiEV – pierwszy na świecie pojazd elektryczny od dużego producenta.
Wprowadzenie w roku 2025 obu nowych modeli, po premierach COLTA i ASX w 2023 r. oraz flagowego Outlandera PHEV w roku fiskalnym 2024, zamknie liczbę pięciu nowych modeli, które w okresie od 2023 do 2025 roku dołączyły do w gamy Mitsubishi.
Sprawdź ofertę na samochody Mitsubishi w Polsce
Nowe SUV-y, będą stanowić, wraz z flagowym Outlanderem PHEV, trzon zelektryfikowanej gamy atrakcyjnych modeli klasy SUV, obejmującej najnowocześniejsze pojazdy w pełni elektryczne (BEV), elektryczne hybrydy ładowane z zewnętrznego źródła (PHEV) i klasyczne hybrydy (HEV), wyposażone w najnowocześniejsze zaawansowane systemy wspomagania kierowcy (ADAS) oraz wbudowany system Google zapewniający doskonałą komunikację.
„Dzięki zastosowaniu strategii dwutorowej oferty w najsilniejszym europejskim segmencie C-SUV, będziemy oferować pełną gamę zelektryfikowanych układów napędowych, które zaspokoją potrzeby klientów w różnych przedziałach cenowych” – powiedział Frank Krol, prezes i dyrektor generalny Mitsubishi Motors Europe. – „Dodając do tego pełen zestaw systemów ADAS i pokładową łączność Google, Mitsubishi Motors robi kolejny krok w przyszłość motoryzacji”.
Oba nowe SUV-y będą produkowane w Europie przez Groupę Renault przy zachowaniu całkowitej odrębności stylistycznej marki Mitsubishi.
* 6. grudnia 2023 r.
O Mitsubishi Motors:
Mitsubishi Motors Corporation to działający w branży motoryzacyjnej producent o zasięgu międzynarodowym, z siedzibą w Tokio, który zbudował konkurencyjną przewagę na rynku pojazdów typu SUV i pick-up oraz elektrycznych i hybryd ładowanych z gniazdka PHEV. Odkąd grupa Mitsubishi wyprodukowała swój pierwszy samochód, ponad sto lat temu, marka wykazała się ambitnym i często rewolucyjnym podejściem, rozwijając nowe klasy pojazdów i wprowadzając technologie wyznaczające standardy nowoczesności. Strategia marki, tkwiąca w genach Mitsubishi Motors, trafi do gustów ambitnych kierowców, gotowych rzucić wyzwanie konwencjom i zdecydować się na zmiany. Zgodnie z tą filozofią, firma Mitsubishi Motors wprowadziła w 2017 roku nową strategię marki, wyrażoną w sloganie „Drive Your Ambition” – połączenie osobistego zaangażowania z chęcią odkrywania i rozwoju oraz odzwierciedlenie stałego dialogu między marką a jej klientami. Dzisiaj Mitsubishi Motors intensywnie inwestuje w innowacyjne technologie, atrakcyjny design i rozwój produktów, dostarczając klientom na całym świecie ekscytujące pojazdy, znane z wyrazistego charakteru.
źródło: Astara Polska
Najnowsze komentarze