To nie spodoba się krytykom marki Citroën, którzy – także pod naszymi artykułami – wszem i wobec głoszą upadek marki. Citroën został bowiem właśnie uhonorowany nagrodą Dynamisme Commercial przyznaną przez pismo l’Automobile Magazine. To nagroda za duży wzrost sprzedaży, a więc za sukces komercyjny i poniekąd właściwą drogę rozwoju, która podoba się klientom.
Trofeum Dynamisme Commercial podkreśla silny rozwój Citroëna. Marka zanotowała największy wzrost wśród 10 najlepiej sprzedających się producentów samochodów we Francji w 2019 roku. Dodajmy, że Citroën został wybrany przez czytelników i internautów i pozostaje bardziej niż kiedykolwiek popularną marką znajdującą się blisko swoich klientów!
W 41. edycji nagród przyznawanych przez l’Automobile Magazine Citroen rywalizował bezpośrednio z Suzuki i ze Škodą. Dlaczego? Otóż te nagrody, to współpraca redakcji l’Automobile Magazine i czytelników pisma. Redakcja wybiera trzech kandydatów do nagród, a czytelnicy i internauci biorą udział w końcowych wyborach. Na rok 2020 wybrano sześć tematów, w tym design, innowacje na pokładzie, zarządzanie energią, dynamikę sprzedaży, osiągnięcia sportowe i pasję. W kategorii Dynamisme Commercial (czyli owa dynamika sprzedaży) Citroën konkurował ze wspomnianymi już Suzuki i Škodą. Czytelnicy i internauci zdecydowali się uhonorować nagrodą markę Citroën.
W 2019 r. Citroën odnotował największy wzrost wśród 10 najlepiej sprzedających się marek samochodowych we Francji na rynku nowych samochodów osobowych, pięciokrotnie wyższy niż wzrost całego rynku. Ogólny udział Citroëna w rynku wyniósł w 2019 roku 11,5%. Ten znakomity wynik podkreśla sukces ofensywy produktowej Citroëna.
„Składam ogromne podziękowania za tę nagrodę, pod którymi podpisuję się wraz ze wszystkimi moimi zespołami oraz naszą siecią dealerów i agentów, silnie mobilizowanymi na co dzień, aby promować Citroëna. To wszystko zależy od nich! Rzeczywiście potwierdzam wyjątkową dynamikę naszej marki w 2019 i 2020 r. To efekt niezwykle wysokiej sprzedaży zwłaszcza w kanale sprzedaży do osób prywatnych. Mamy wiele ciekawych aut w naszej odnowionej gamie. Rozpoczęliśmy też prawdziwą ofensywę pod względem elektryfikacji, w szczególności oferując modele Ami, SUV-a C5 Aircross Hybrid, ë-Jumpy, ale także nowego C4, który będzie miał wersję w 100% elektryczną! Kolejna ważna zaleta: nieustannie się dostosowujemy, ponieważ oferujemy naszym klientom zamawianie ich przyszłych samochodów w 100% przez Internet. Chodzi również o bycie marką Inspirowaną przez Ciebie (Inspired by You)! Jeszcze raz dziękuję za to trofeum i uwierzcie mi: nie skończyliśmy was zaskakiwać. Niech żyje Citroën!” – powiedział Amaury de Bourmont, dyrektor ds. handlowych Citroëna we Francji.
Krzysztof Gregorczyk; grafika: Citroën
Najnowsze komentarze