W marcu DS Automobiles rozpoczyna w Polsce kampanię reklamową swojego najnowszego hybrydowego SUV-a klasy premium – DS 7 Crossback E-Tense 4×4. Towarzyszyć jej będzie klimatyczny i elektryzujący film reklamowy.
Produkcja zdobyła już uznanie podczas targów Festival Automobile International w Paryżu. Nagrodzono ją Grand Prix za najlepszy film reklamowy.
Marka DS Automobiles stawia na awangardę nie tylko przy projektowaniu nowych samochodów, lecz także przy realizacji kampanii reklamujących te pojazdy. Przykładem jest film promujący flagowy model marki DS 7 Crossback E-Tense 4×4. Twórcy obrazu sięgnęli po zwierzę z japońskiej mitologii. Jest ono hybrydą konia z głową barana, co symbolizuje połączenie elegancji z siłą. Poroże tego niezwykłego stworzenia skrzy się elektryczną energią. Te wszystkie cechy korespondują z wyrafinowaną sylwetką DS 7 Crossback E-Tense 4×4 i jego zelektryfikowanym układem napędowym zapewniającym 300 KM mocy przenoszonej na cztery koła.
Film został zaprezentowany podczas styczniowego Festival Automobile International w Paryżu. Wystawa ta, przeznaczona dla samochodów koncepcyjnych i specjalnych, odbywa się w Dôme des Invalides, na terenie paryskiego toru Formuły E – dyscypliny, w której DS Automobiles jest aktualnym mistrzem. Podczas tegorocznych targów produkcja DS Automobiles została honorowana nagrodą Grand Prix w kategorii filmów reklamowych.
Kampania reklamowa DS 7 Crossback E-Tense ruszy 9 marca br. Sam samochód jest już dostępny w sprzedaży. DS 7 Crossback E-Tense 4×4 wyznacza nowe standardy w klasie SUV-ów premium. Hybrydowy napęd spalinowo-elektryczny stanowi połączenie turbodoładowanego silnika benzynowego i dwóch silników elektrycznych, które razem osiągają moc 300 KM. W połączeniu z napędem na cztery koła plasuje to ten samochód w awangardzie pod względem rozwiązań łączących wyrafinowany styl z najnowocześniejszymi technologiami. Dowodem są osiągi i parametry: emisja CO2 wynosi 30 g na każdy przejechany kilometr, a średnie zużycie paliwa kształtuje się na poziomie 1,3 l na 100 km, zgodnie z nową homologacją WLTP.
DS AUTOMOBILES
DS Automobiles to marka premium Groupe PSA, która istnieje na rynku od 2015 roku. Ambicją marki jest zdobycie statusu ikony francuskiego know-how w segmencie samochodów luksusowych. Dzięki wyjątkowym umiejętnościom i awangardowemu podejściu, DS Automobiles podtrzymuje tradycje innowacyjności i niebanalnego stylu odziedziczone po modelu DS z 1955 roku.
Zaprojektowane z myślą o klientach poszukujących oryginalnych samochodów wyposażonych w najnowsze zdobycze technologii, modele DS drugiej generacji łączą w sobie wyrafinowanie i zaawansowaną technologię. SUV-y DS 7 Crossback i DS 3 Crossback tworzą nową gamę marki DS, która docelowo będzie składała się z sześciu modeli oferowanych również w wersji zelektryfikowanej E-TENSE.
Dla swoich wymagających klientów, oczekujących spersonalizowanej i ekskluzywnej obsługi, DS Automobiles stworzył jedyną w swoim rodzaju ofertę ekskluzywnych usług premium „ONLY YOU, l’expérience DS”.
Obecna w 35 krajach marka DS rozwija sieć wyłącznej dystrybucji, która na początku 2019 roku liczyła 400 punktów sprzedaży DS STORES i DS SALONS na całym świecie.
źródło: DS Automobiles Polska
Najnowsze komentarze