Citroën – sprawdź ofertę
Francuskie.pl - Dziennik Motoryzacyjny
  • Wiadomości
    • Alpine
    • Citroen
    • Dacia
    • DS Automobiles
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • PSA
    • Renault
    • Stellantis
    • Różne
  • Testy samochodów
    • Alpine – testy i opinie
    • Citroen – testy i opinie
    • DS – testy i opinie
    • Dacia – testy i opinie
    • Peugeot – testy i opinie
    • Renault – testy i opinie
    • Opel – testy i opinie
    • Stellantis – testy i opinie
  • Przeglądy Prasy
  • Historia motoryzacji
    • Nieznane, niszowe, zapomniane
    • Artykuły o historii motoryzacji
    • Historia Citroena
    • Historia Peugeot
    • Historia Renault
  • Wyprawy
    • Australia
    • Brazylia
    • Europa
    • Indie
    • Krym
    • Nowa Zelandia
    • Turcja
  • Kontakt
    • Redakcja
    • REKLAMA
    • Partnerzy
    • Dla organizatorów zlotów
Francuskie.pl - Dziennik Motoryzacyjny
Główna Wiadomości

Dziwna polityka marki: stary Citroën C5 Aircross znacznie droższy niż nowa generacja. Różnica jest ogromna

Tomasz Nowicki autor Tomasz Nowicki
2025-10-04
w Wiadomości, Citroen
Czas czytania 2 minut
5k
A A
19
Nowy Citroen C5 Aircross II 2025 028 Wiadomości

Czy to możliwe, że starszy model samochodu kosztuje więcej niż jego następca? W przypadku modelu Citroën C5 Aircross – tak. Cennik, który jeszcze do niedawna obowiązywał w salonach marki, pokazuje zaskakującą sytuację: „stary” C5 Aircross Hybrid i Diesel kosztuje znacznie więcej niż nowy model z roku 2025.

Citroën znany jest z racjonalnych cen i dbałości o relację kosztów do komfortu, ale tym razem logika rynku motoryzacyjnego została nieco odwrócona.

Peugeot 408 – reklama
"stary" Citroën C5 Aircross
„stary” Citroën C5 Aircross

Stary model: nawet 183 tysiące za diesla

Końcowe egzemplarze poprzedniej generacji C5 Aircrossa są wciąż obecne w cenniku marki, podpisanego jako oferta na wrzesień 2025. I tutaj zaczyna się niespodzianka:

  • HYBRID 145 KM Automat PLUS – 173.850 zł
  • HYBRID 145 KM Automat MAX – 181.400 zł
  • DIESEL 130 KM Automat MAX – aż 183.000 zł

Oznacza to, że dobrze wyposażony diesel starego typu kosztował więcej niż nowa hybryda plug-in albo nawet… elektryk z nowej gamy.

nowy Citroën C5 Aircross - większy, bardziej komfortowy, znacznie nowocześniejszy
nowy Citroën C5 Aircross – większy, bardziej komfortowy, znacznie nowocześniejszy

Nowa generacja: taniej i nowocześniej

Nowy C5 Aircross 2025 to nie tylko zmieniona platforma i design, ale też – co zaskakujące – niższe ceny.

Oto oficjalny cennik wersji HYBRID 145 KM:

  • YOU – 132.900 zł
  • PLUS – 145.900 zł
  • MAX – 163.300 zł

Skonfiguruj swojego C5 Aircrossa teraz.

Czyli topowy nowy C5 Aircross Hybrid MAX kosztuje o 20.000 zł mniej niż jego poprzednik w tej samej konfiguracji napędu! Drożej robi się tylko, gdy spojrzymy na odmiany Plug-in Hybrid (195 KM) i Electric (210 KM):

  • PHEV 195 KM MAX – 199.100 zł
  • Elektryk 210 KM MAX – 205.300 zł

Hej, Citroën, czy wszystko u Was OK?

Zobacz test nowego C5 Aircrossa:

Jaki jest nowy Citroën C5 Aircross II? Testujemy francuskiego SUV-a: pierwsza jazda, opinia


google news Wiadomości
google preferowane Wiadomości

Francuskie samochody

Olej do silnika 1.2 PureTech

Akcja Lucim

Citroën

Peugeot

Stellantis

Renault

Dacia

Alpine

Używany samochód od pierwszego właściciela?
Sprawdź najnowsze ogłoszenia

Zapisz się na nasz newsletter teraz!


trzy razy w tygodniu, wprost do Twojej skrzynki

Galeria

3.5 4 głosy
Ocena artykułu

Warto przeczytać!

citroen c15 2 Wiadomości

Kupuj Citroëna C15 póki jest jeszcze dostępny na rynku wtórnym!

2025-11-10
citroen sm Wiadomości

Citroën SM to samochód z epoki, w której ludzie wierzyli że wszystko jest możliwe

2025-11-10

Stronniczy przegląd prasy: MOTOR nr 45-46/2025. Renault Captur bardzo ceniony przez właścicieli!

2025-11-10

Ile oryginalnych Citroënów DS jeździ jeszcze po drogach Francji?

2025-11-10
Tagi: CitroenC5 Aircross
Udostepnij1734Tweet1084Udostepnij303
Tomasz Nowicki

Tomasz Nowicki

Motoryzacją interesuje się od wczesnej młodości - gdy zacząłem chodzić fascynowały mnie koła samochodów. Citroën, Peugeot i Renault zawsze!

Subskrybuj
Powiadom o
guest
guest
19 komentarzy
najstarszy
najnowszy oceniany
Komentarze inline
Zobacz wszystkie komentarze

Popularne teraz

  • hdi 2 scaled Wiadomości

    2.0 HDi – prawdopodobnie najlepszy silnik świata wciąż godny uwagi

    15101 udostępnienia
    Udostepnij 6040 Tweet 3775
  • Silnik PureTech 1.2 – różnice między wersjami 6.2 a 6.3. Co zmieniło się w nowszej generacji?

    2354 udostępnienia
    Udostepnij 942 Tweet 589
  • Polski promocyjny cennik nowych samochodów Dacia – listopad 2025.

    6435 udostępnienia
    Udostepnij 2574 Tweet 1609
  • Nowa Dacia C-Neo: kompakt, który może wstrząsnąć segmentem C za bardzo niską cenę

    4439 udostępnienia
    Udostepnij 1776 Tweet 1110

Testy samochodów

Peugeot 3008 po face liftingu
Wiadomości

Test: Peugeot 3008 1.2 130 KM EAT8 po face liftingu – konkurencjo, spróbuj zaprojektować coś lepszego – pierwsza jazda. Opinie, wady, zalety, plusy, minusy, spalanie.

autor Małgorzata Kozikowska
2020-12-10
ładowanie, akumulator, samochód elektryczny
Testy

Test: Dacia Spring – jak tani elektryk jeździ zimą w mieście i gdzie go ładować?

autor Małgorzata Kozikowska
2024-11-27
kadjar 2019 1 scaled Wiadomości
Testy

Test: Nowy Renault Kadjar 1.3 TCe 140 KM – 30.000 kilometrów minęło. Długodystansowy test. Opinie, wady, zalety, plusy, minusy, spalanie.

autor Tomasz Nowicki
2020-08-21
renault espace iconic 2023 test 200km 18 scaled Wiadomości
Testy

Test: Renault Espace VI Full Hybrid 200 KM. Ile pali ten 7-osobowy praktyczny SUV dla rodziny?

autor Krzysztof Gregorczyk
2023-11-09
001. Renault Megane IV Bose TCe 130 Wiadomości
Testy

Test: Renault Megane IV 1.3 TCe 130 KM – skok o parę poziomów. Opinie, zalety, wady, plusy i minusy, spalanie

autor Krzysztof Gregorczyk
2016-04-16

Najnowsze komentarze

  • Vvvv - Kupuj Citroëna C15 póki jest jeszcze dostępny na rynku wtórnym!
  • Arczi_NH - Ile samochodów wyprodukowała Dacia w październiku 2025 roku w Rumunii?
  • Gundaz - Kupuj Citroëna C15 póki jest jeszcze dostępny na rynku wtórnym!
  • Inny Anonimowy - RAM Rampage: amerykański duch, brazylijska energia, europejski debiut
  • Robert - Używana Dacia Lodgy – niezbyt urodziwa, szalenie praktyczna i tania
  • Inny Anonimowy - Zmiany personalne w Stellantis mogą oznaczać początek końca marki Lancia
  • Inny Anonimowy - Zmiany personalne w Stellantis mogą oznaczać początek końca marki Lancia

Zobacz też

„Francuskie samochody wyprzedzają Niemców, jeśli chodzi o badania, rozwój i koszty!”

Stronniczy przegląd prasy: „Motor” nr 17-18/2010

Citroen – 10 modeli, które zapisały się w historii

  • Reklama
  • Redakcja
  • Kontakt
  • Współpraca
  • Organizujesz zlot?

Francuskie samochody
Francuskie.pl.pl - Dziennik Motoryzacyjny. Piszemy o markach Alpine | Citroen | Dacia | DS Automobiles | Fiat | Jeep | Nissan | Opel | Peugeot | PSA | Renault | Stellantis. Copyright © 2004 - 2024 Francuskie.pl. wydawca LiveLink sp.z o.o. Wszelkie prawa zastrzeżone. Kopiowanie części lub całości bez zgody wydawcy zabronione.
Kontakt w sprawie reklamy: [email protected]
Kontakt z redakcją: [email protected]

Witam ponownie!

Zaloguj się

Zapomniane hasło?

Odzyskaj hasło

Wpisz nazwę użytkownika lub adres by uzyskać hasło

Zaloguj się
Brak wyników
temu
  • Reklama
  • Wiadomości
    • Renault
    • Citroen
    • Peugeot
    • Różne
    • Opel
    • DS Automobiles
    • Stellantis
    • Dacia
  • Testy
    • Alpine – testy i opinie
    • Citroen – testy i opinie
    • Dacia – testy i opinie
    • DS – testy i opinie
    • Peugeot – testy i opinie
    • Opel – testy i opinie
    • Renault – testy i opinie
    • Stellantis – testy i opinie
  • Historia
    • Nieznane, niszowe, zapomniane
    • Artykuły o historii i motoryzacji
    • Historia Citroena
    • Historia Peugeot
  • Wyprawy
    • Australia
    • Brazylia
    • Europa
    • Indie
    • Krym
    • Nowa Zelandia
    • Rumunia Dacią Duster
    • Turcja
  • Używane
  • Przegląd Prasy
wpDiscuz
19
0
Skomentuj, podziel się swoją opiniąx
()
x
| Odpowiedz