środa, 17 sierpnia, 2022
Francuskie.pl - Dziennik Motoryzacyjny
Reklama
  • Kontakt
  • Organizujesz zlot?
  • Współpraca
  • Redakcja
Francuskie.pl - Dziennik Motoryzacyjny.
Brak wyników
temu
  • REKLAMA
  • Wiadomości
    • Alpine
    • Citroen
    • Dacia
    • DS
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • PSA
    • Renault
    • Różne
  • Testy
    • Alpine – testy i opinie
    • Citroen – testy i opinie
    • DS – testy i opinie
    • Dacia – testy i opinie
    • Peugeot – testy i opinie
    • Renault – testy i opinie
  • Przeglądy Prasy
  • Historia
    • Artykuły o historii motoryzacji
    • Historia Citroena
    • Historia Peugeot
    • Historia Renault
  • Wydarzenia
  • Wyprawy
    • Australia
    • Europa
    • Krym
    • Nowa Zelandia
    • Turcja
  • Katalog
    • Alpine
      • Alpine A110
    • Citroen
      • Citroen C1
      • Citroen C2
      • Citroen C3
      • Citroen C3 Aircross
      • Citroen C3 Picasso
      • Citroen C4
      • Citroen C4 Picasso
      • Citroen C4 Cactus
      • Citroen C5
      • Citroen C5 Aircross
      • Citroen C6
      • Citroen C-Elysee
      • Citroen Berlingo
    • Dacia
      • Dacia Dokker
      • Dacia Duster
      • Dacia Lodgy
      • Dacia Logan
      • Dacia Sandero
    • DS Automobiles
      • DS3
      • DS3 Crossback
      • DS4
      • DS5
      • DS7 Crossback
    • Peugeot
      • Peugeot 108
      • Peugeot 208
      • Peugeot 2008
      • Peugeot 301
      • Peugeot 308
      • Peugeot 3008
      • Peugeot 508
      • Peugeot 5008
      • Peugeot Expert
      • Peugeot Partner
      • Peugeot Traveller
    • Renault
      • Renault Clio
      • Renault Captur
      • Renault Espace
      • Renault Fluence
      • Renault Kadjar
      • Renault Kangoo
      • Renault Koleos
      • Renault Megane
      • Renault Talisman
      • Renault Scenic
      • Renault Trafic
      • Renault Twingo
      • Renault Twizy
      • Renault Zoe
  • Kontakt
Francuskie.pl - Dziennik Motoryzacyjny.
Brak wyników
temu
Główna Wiadomości DS

E-Prix Londyn: DS Automobiles drugie w mistrzostwach zespołów po 13. wyścigu

Tomasz Nowicki autor Tomasz Nowicki
2022-08-01
w DS, Wiadomości
Czas czytania 4 minut
30 1
0
27
UDOSTĘPNIEŃ
89
ODSŁON
UdostępnijTwitterPoleć

Antonio Félix Da Costa 7. miejsce w pierwszym wyścigu London E-Prix DS Automobiles zajmuje obecnie drugie miejsce w mistrzostwach z 234 punktami Drugi wyścig London E-Prix odbędzie się jutro o godzinie 15 czasu lokalnego. DS Automobiles zajmuje obecnie drugie miejsce w mistrzostwach z 234 punktami. Drugi wyścig E-Prix of London odbędzie się jutro o godzinie 15 czasu lokalnego.

E-Prix London, przedostatnie wydarzenie ósmego sezonu ABB FIA Formula E World Championship, rozpoczęło się dzisiaj pierwszym wyścigiem w słynnym Excel Centre. Stanowi on wyjątkowe wyzwanie dla zespołów i kierowców z torem wewnętrznym i zewnętrznym.

Dzisiejszy dzień rozpoczął się w stolicy Wielkiej Brytanii od drugiego treningu wolnego, po którym nastąpiły kwalifikacje. Jak dla większości czołowych zespołów, ten tor nie jest dobrze dopasowany do naszych samochodów. Antonio Félix Da Costa zakwalifikował się na 11 miejscu, a Jean-Éric Vergne na 13.

Zielona flaga powiewała w centrum Excel, gdzie kierowcy zespołu DS TECHEETAH dobrze wystartowali, unikając kilku incydentów na torze. Antonio Félix Da Costa, za sterami swojego DS E-TENSE FE21, utrzymał swoją pozycję i wyprzedził kilka pojazdów, uniknął problemów i zakończył wyścig, który trwał 45 minut + 1 okrążenie, na 7 pozycji. Jean-Éric Vergne startował z 13. miejsca i miał bardzo pracowity wyścig, brał udział w kilku incydentach i ukończył wyścig na 14. miejscu.

Dzięki 6 punktom zdobytym przez Antonio Félixa Da Costę, DS TECHEETAH awansuje na drugie miejsce w mistrzostwach drużyn z 234 punktami. Portugalski kierowca jest teraz 5. w klasyfikacji kierowców, a JEV pozostaje na 4. miejscu.

Drugi wyścig E-Prix Londynu odbędzie się jutro po południu o godzinie 15 (lokalnie). Nasz zespół i nasi kierowcy będą starali się pozostać w walce o dwa tytuły.

„Tor w Londynie nie jest dobrze przystosowany do naszych DS E-TENSE FE21, ponieważ nie mogą one osiągnąć swoich zwykłych osiągów. Jednak dzięki dobremu występowi Antonio udało nam się zdobyć punkty, co pozwoliło DS TECHEETAH awansować na drugie miejsce w mistrzostwach. Teraz musimy się skupić na jutrzejszym wyścigu. Mam pełne zaufanie do zespołu i wiem, że dadzą z siebie wszystko” – powiedział Thomas Chevaucher, dyrektor DS Performance i dyrektor zespołu DS TECHEETAH:

„Wymagający dzień w Londynie, kwalifikacje nie poszły tak dobrze jak mieliśmy nadzieję. Trudny tor do wyprzedzania oznaczał, że zdobywanie pozycji nie było łatwe, a obaj kierowcy brali udział w incydentach, które ograniczały postępy. Antonio zdołał zdobyć punkty, co jest doskonałe dla naszej klasyfikacji mistrzowskiej. Jednak w mistrzostwach zespołowych znów zamieniliśmy się miejscami i do jutrzejszego wyścigu jedziemy na mocnej drugiej pozycji.” – dodał Mark Preston, prezes zarządu TECHEETAH.

„Dzisiaj było trochę trudno. Nie mieliśmy takiego tempa, jakie ostatnio mamy. Mieliśmy dobrą passę w kwalifikacjach i wyścigu, ale dziś kwalifikacje były bardziej wymagające. Staramy się znaleźć tempo tam, gdzie możemy. Zakwalifikowaliśmy się na 11 miejscu, a skończyliśmy na 7 i udało nam się zdobyć punkty. Myślę, że mieliśmy tempo, aby być w pierwszej piątce, więc będziemy ciężko pracować dziś wieczorem, a jutro wrócimy i spróbujemy ponownie” – powiedział António Félix da Costa, mistrz Formuły E z 2020 r.

„Dziś jest dzień do zapomnienia, wiele rzeczy wydarzyło się podczas wyścigu. Na szczęście jutro mamy kolejny wyścig, więc damy z siebie wszystko, będziemy walczyć o powrót na szczyt i spróbujemy wyjechać z Londynu na szczycie.” – dodał Jean-Éric Vergne, mistrz Formuły E w latach 2018 i 2019.

Rekord DS Automobiles w Formule E od sezonu 2:

86 tras
4 tytuły
15 zwycięstw
44 podia
21 pole positions

Gorące wiadomości wprost na Twój e-mail


trzy razy w tygodniu, wprost do Twojej skrzynki

Galeria

0 0 głosy
Ocena artykułu
Tagi: DS Automobilessamochody elektryczneSportwyścigi
Udostepnij11Tweet7Udostepnij2
Poprzedni

Polski rynek nowych samochodów w kryzysie. Kolejne spadki: lipiec 2022

Następny

Popyt na czysto elektryczne samochody osobowe w Europie mocno wzrósł. O ile?

Tomasz Nowicki

Tomasz Nowicki

Motoryzacją interesuje się od wczesnej młodości a Citroen, Peugeot i Renault od zawsze!

Następny

Popyt na czysto elektryczne samochody osobowe w Europie mocno wzrósł. O ile?

Sprzedaż nowych aut po siedmiu miesiącach 2022 roku – koncerny z markami francuskimi

Citroën AMI w służbie GLS we Francji. Ten samochód wykreował nową branżę

Subskrybuj
Powiadom o
guest

guest

0 komentarzy
Komentarze inline
Zobacz wszystkie komentarze
Facebook Twitter LinkedIn

Komentarze

  • Anonimowo - Nowa Dacia Jogger odebrana. Pierwsze wrażenia i pierwsza awaria
  • Giileniek - Nowa Dacia Jogger odebrana. Pierwsze wrażenia i pierwsza awaria
  • Aaaaaa - Nowa Dacia Jogger odebrana. Pierwsze wrażenia i pierwsza awaria
  • Tomek - Kłopoty fabryki Stellantis w Melfi. Czy grozi jej likwidacja?
  • Anonimowo - Nowa Dacia Jogger odebrana. Pierwsze wrażenia i pierwsza awaria
  • Anonimowo - Przegląd rynku: używane oszczędne auto do długich podróży do 30 tysięcy złotych. Laguna, Scenic, 308
  • Roman - Ile realnie spala hybrydowy DS 9 E-Tense 225 KM?
  • Mateusz - Nowa Dacia Jogger odebrana. Pierwsze wrażenia i pierwsza awaria
  • Radek - Przegląd rynku: używane oszczędne auto do długich podróży do 30 tysięcy złotych. Laguna, Scenic, 308
  • Saks - Renault Twingo 3,5l V8 – potwór na kołach


Aktualności ze świata motoryzacji

  • Citroën DS – najbardziej komfortowy samochód świata. „Jedziesz po szutrowej drodze i tego nie czujesz”
  • Nowy Peugeot 308 SW 1.2 PureTech 130: „dają radę te 3 cylindry”
  • Nowa Dacia Jogger odebrana. Pierwsze wrażenia i pierwsza awaria
  • Nowy DS 7 – polski cennik luksusowego SUV-a z Francji
  • (Nie) zdążyć przed szlabanem. Uwaga na przejazdach!
  • Poczuj się jak profesjonalny kolarz z akcesoriami AG2R Citroën Team
  • Diesel czy benzyna? Ten ranking używanych samochodów nie pozostawia wątpliwości
  • Nowe Renault Mégane E-tech i Michelin na Olsztyn Green Festiwal. Ale się działo!
  • Przegląd rynku: używane oszczędne auto do długich podróży do 30 tysięcy złotych. Laguna, Scenic, 308
  • Twój samochód, to Opel? Poszukaj w nim rekinów!


Redakcja

Francuskie.pl – Dziennik Motoryzacyjny
e-mail: [email protected]l
00-028 Warszawa, ul. Bracka 20/28i

redaktor naczelny
Krzysztof Gregorczyk
[email protected]

Kontakt w sprawie reklamy (Advertising Contact)
[email protected]

 

 



Francuskie.pl.pl - Dziennik Motoryzacyjny o markach Alpine | Citroen | Dacia | DS Automobiles | Peugeot | Renault
Copyright © 2004 - 2022 Francuskie.pl. wydawca LiveLink sp.z o.o.
Wszelkie prawa zastrzeżone. Kopiowanie części lub całości bez zgody wydawcy zabronione

Brak wyników
temu
  • Reklama
  • Wiadomości
  • Testy
  • Historia
  • Wyprawy
  • Przegląd Prasy

Francuskie.pl.pl - Dziennik Motoryzacyjny o markach Alpine | Citroen | Dacia | DS Automobiles | Peugeot | Renault
Copyright © 2004 - 2022 Francuskie.pl. wydawca LiveLink sp.z o.o.
Wszelkie prawa zastrzeżone. Kopiowanie części lub całości bez zgody wydawcy zabronione

Witam ponownie!

Zaloguj się

Zapomniane hasło?

Odzyskaj hasło

Wpisz nazwę użytkownika lub adres by uzyskać hasło

Zaloguj się
wpDiscuz
0
0
Skomentuj, podziel się swoją opiniąx
()
x
| Odpowiedz
Na tej stronie wykorzystujemy ciasteczka. Używając jej, zgadzasz się na to.