W ramach strategii Easy Life Renault Polska zaproponowało klientom 24-godzinne testy nowych modeli, proste rozwiązania finansowe i nowe usługi serwisowe.
1.000 osób przetestowało sportowy model Renault Megane RS.
Nowoczesne oferty finansowania EASY BOX, SMART START.
365 dni testów Renault
Akcja 365 dni testów Renault, która rozpoczęła się w zeszłym roku doskonale wpisuje się w strategię Renault Easy Life, umożliwiając wszystkim zainteresowanym wypożyczenie i przetestowanie modeli Renault podczas jednego dnia. Na 24-godzinne jazdy testowe można się umawiać za pośrednictwem dedykowanej strony testujzpasja.pl. W ubiegłym roku z takiej okazji do poznania modelu Renault skorzystało ponad 10.000 osób. Mogły one skorzystać z jazdy Renault Megane i Renault Kadjar.
Ponad 90% testujących oceniło modele Renault jako dobre i bardzo dobre. W przypadku Renault Megane i Renault Kadjar testujący zwracali uwagę na dynamiczne silniki i komfort jazdy oraz podkreślali atrakcyjny wygląd auta. Testujący Kadjara dodatkowo wskazywali na łatwe wsiadanie i wysiadanie.
W tym roku do akcji testów Renault dołączą kolejne modele. Będzie można przetestować nowe Clio i nowego Captura oraz Renault Megane w nowej odsłonie.
Od początku 365 dni testów Renault towarzyszy kampania realizowana w Internecie, w tym na dedykowanej akcji stronie testujzpasja.pl, na profilach Renault na Facebooku, Instagramie, na kanale YouTube oraz w serwisach VOD. Relacje z testów są dostępne na stronie testujzpasja.pl.
Driving experience ciąg dalszy
W 2019 roku Renault Polska rozpoczęło współpracę z ośrodkiem doskonalenia techniki jazdy Tor Modlin, gdzie powstała szkoła jazdy sportowej Renault Megane R.S. Trophy Academy. W ramach Renault Megane R.S. Trophy Academy zainteresowane osoby mają możliwość przetestowania sportowych modeli Renault (Megane R.S. Trophy oraz Megane R.S. Trophy-R) na torze. W 2019 roku takie jazdy testowe odbyło 1.000 osób.
Nowa oferta serwisowa
W ramach strategii Easy Life Renault wprowadziło 3 pakiety oferty serwisowej, które dają klientowi wybór i przejrzyste ceny dostosowane do jego potrzeb, budżetu i przede wszystkim samochodu. Nowa Serwisowa Oferta obejmuje: pakiet Economy – dla samochodów powyżej czwartego roku życia, Original – standardową ofertę opartą na oryginalnych częściach zamiennych Renault oraz Easy Life – rozszerzony pakiet zawierający dodatkowe produkty i usługi. Dostęp do oferty serwisowej Renault jest również łatwiejszy dzięki intuicyjnej platformie online ― R-shop, która pozwala klientowi wybrać usługę i umówić się do serwisu z dowolnego miejsca i o dowolnej porze, a także sprawdzić ceny usługi dla danego numeru VIN.
Nowe narzędzia finansowe
Również rozwiązania finansowe i ubezpieczenia proponowane przez Renault wpisują się w strategię Easy Life. Należące do Aliansu Renault-Nissan-Mitsubishi RCI Banque i RCI Leasing stawiają na modernizację procesu finansowania i nowoczesną komunikację z klientem. W ramach tego skupiono się na następujących zagadnieniach: szybkiej decyzji o akceptacji wniosków o finansowanie; ofercie nowoczesnych form finansowania EASY BOX i SMART START oraz przygotowaniu platformy sprzedaży ubezpieczeń online.
źródło: Renault Polska
Najnowsze komentarze