Peugeot zanotował we Włoszech kolejny pozytywny miesiąc dzięki modelom elektrycznym. Peugeot E-208 jest liderem w swojej kategorii, a modele E-2008 i E-3008 potwierdzają doskonałe wyniki w swoich segmentach.
Wrzesień oznacza elektryzujące wyniki Peugeot we Włoszech, gdzie udział marki w rynku samochodów osobowych wynosi 5,36%, co oznacza wzrost o 0,48 punktu procentowego w porównaniu z tym samym miesiącem ubiegłego roku [dane UNRAE]. Udział marki w całym rynku samochodów osobowych i pojazdów użytkowych wynosi 5,49%, o 0,42 punktu procentowego więcej niż we wrześniu 2023 roku.
Samochody elektryczne marki sygnowanej lwem osiągnęły doskonały wynik łączny: Peugeot jest drugą najpopularniejszą we wrześniu marką w segmencie aut elektrycznych na włoskim rynku.
Peugeot E-208 był w zeszłym miesiącu najlepiej sprzedającym się samochodem elektrycznym w segmencie B, docenianym przez włoskich klientów za styl i technologię. Włosi również wyrazili duże uznanie dla elektrycznych SUV-ów Peugeot, które zajęły trzecie miejsce w swojej kategorii (E-2008) i czwarte miejsce w kategorii (E-3008).
Generalnie klienci elektrycznych Peugeotów wybierają je ze względu na łatwość ładowania i doskonałą autonomię, uzyskaną dzięki dużym akumulatorom oraz wydajności pod względem mechanicznym i aerodynamicznym.
Oprócz najnowocześniejszych rozwiązań technicznych, Peugeot oferuje bardzo ciekawe warunki ekonomiczne z formułami leasingu, które w przypadku Peugeot E-208 przekładają się na 249 euro miesięcznie, w przypadku E-2008 na 299 euro miesięcznie, w przypadku E-3008 na 349 euro miesięcznie [szczegóły na peugeot.it].
Krzysztof Gregorczyk, zdjęcia: Peugeot
Najnowsze komentarze