Nie zapomniano również o klientach zainteresowanych innymi modelami z gamy Citroëna: Citroënem C4, C3 oraz C2. Dla tej grupy osób również przygotowano ofertę, w której mogą nabyć jeden z wymienionych modeli z rabatem w wysokości VAT-u lub w racie kredytowej.
Nowością w ofercie Citroëna jest Citroën C5 VAN, którego klienci mogą nabyć z homologacją ciężarową. Informacja ta komunikowana jest silnie we wszystkich częściach kampanii.
Kampania objęła TV (TVP, TVP3, TVN, TVN7, TV), prasę ogólnopolską (GW, Fakt, Rzeczpospolita, Super Express, Polityka, Newsweek, Przekrój, Wprost, Auto Świat, Motor, Tele Tydzień), prasę lokalną, radio (Radio Zet, RMF FM, PR 3) oraz Internet.
W kampanii skupiono się przede wszystkim na podkreśleniu podwójnej korzyści. Możliwości zakupu jednego z wybranych modeli z gamy Citroëna z rabatem w wysokości VAT-u dodatkowo możliwością odliczenia pełnego podatku VAT przy zakupie samochodu z homologacją ciężarową. W związku z możliwą już wkrótce zmianą przepisów kampania silnie podkreśla, że klientom pozostało już mało czasu na zaoszczędzenie pieniędzy. Elementem łączącym kampanie jest przekreślony znak VAT-u.
Kampania potrwa do końca maja.
Planowaniem i zakupem mediów zajął się Iniviative Media.
Najnowsze komentarze