Alfa Romeo Junior
Wiadomości

Alfa Romeo Junior i Junior Zagato 1600 na zlocie Forza Italia 2025

autor Małgorzata Kozikowska
2025-05-16
peugeot 2008 gt obsession blue trafil na rynek 1 Wiadomości
Wiadomości

Peugeot 2008 GT Obsession Blue trafił na rynek

autor Krzysztof Gregorczyk
2025-05-15
Opel Frontera
Wiadomości

„Zielone piekło” wzywa: Opel Frontera na festiwalu Rock am Ring 2025

autor Małgorzata Kozikowska
2025-05-15
peugeot ocean trophy Wiadomości
Wiadomości

Peugeot Ocean Trophy 2025: załogi ruszyły do rywalizacji!

autor Tomasz Nowicki
2025-05-18
Dacia Bigster
Wiadomości

Zasięg lepszy niż w dieslu. Dacia Bigster mild hybrid-G 140 przejedzie nawet 1450 km

autor Małgorzata Kozikowska
2025-05-21
peugeot inception e1747373945294 Wiadomości
Wiadomości

Peugeot i magia kina: gwiazda Inception Concept lśni na Festiwalu w Cannes 2025

autor Tomasz Nowicki
2025-05-16
Części samochodu
Wiadomości

Części samochodu, które kosztują majątek. Naprawa lub wymiana może poważnie nadszarpnąć budżet

autor Maciej Mokwiński
2025-05-19

Najnowsze komentarze

  • E D - Gdzie i jak produkowana jest Alfa Romeo 33 Stradale? Staranny proces powstawania włoskiego superauta
  • Anonimowo - Zasięg lepszy niż w dieslu. Dacia Bigster mild hybrid-G 140 przejedzie nawet 1450 km
  • Rrr - Nowa Dacia Bigster zdobywa 3 gwiazdki w testach EuroNCAP. Budżetowy samochód bez zbędnych dodatków
  • Xx Anonim - Gdzie i jak produkowana jest Alfa Romeo 33 Stradale? Staranny proces powstawania włoskiego superauta
  • Anonimowo - Zasięg lepszy niż w dieslu. Dacia Bigster mild hybrid-G 140 przejedzie nawet 1450 km
  • Anonimowo - Nowa Dacia Bigster zdobywa 3 gwiazdki w testach EuroNCAP. Budżetowy samochód bez zbędnych dodatków
  • Anonimowo - Używana Renault Laguna II i III generacji. Czy warto dopłacać do nowszego modelu?
Advertisement
Francuskie.pl - Dziennik Motoryzacyjny
  • REKLAMA
  • Wiadomości
    • Alpine
    • Citroen
    • Dacia
    • DS Automobiles
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • PSA
    • Renault
    • Stellantis
    • Różne
  • Testy
    • Alpine – testy i opinie
    • Citroen – testy i opinie
    • DS – testy i opinie
    • Dacia – testy i opinie
    • Peugeot – testy i opinie
    • Renault – testy i opinie
    • Opel – testy i opinie
    • Stellantis – testy i opinie
  • Przeglądy Prasy
  • Historia
    • Nieznane, niszowe, zapomniane
    • Artykuły o historii motoryzacji
    • Historia Citroena
    • Historia Peugeot
    • Historia Renault
  • Wyprawy
    • Australia
    • Brazylia
    • Europa
    • Indie
    • Krym
    • Nowa Zelandia
    • Turcja
  • Używane
  • Kontakt
    • Redakcja
    • Partnerzy
    • Dla organizatorów zlotów
Francuskie.pl - Dziennik Motoryzacyjny
Główna Wiadomości

F1: Alpine w GP Bahrajnu 2025 – wypowiedzi po sobocie

Krzysztof Gregorczyk autor Krzysztof Gregorczyk
2025-04-12
w Wiadomości, Alpine
Czas czytania 4 minut
66
A A
0
f1 alpine w gp bahrajnu 2025 wypowiedzi po sobocie 1 Wiadomości

Sobota w GP Bahrajnu w liczbach

Trening 3.: Pierre Gasly P6 (1 min 32,974 sek.); Jack Doohan P12 (1 min 33,347 sek.)
Kwalifikacje: Pierre Gasly P5 (1 min 30,216 sek.); Jack Doohan P11 (1 min 31,245 sek.)

Pierre Gasly: ​​„To były bardzo dobre kwalifikacje do GP Bahrajnu i zdecydowanie tego potrzebowaliśmy. Jestem bardzo zadowolony z całego zespołu z takiego wyniku i osiągów. Muszę powiedzieć, że miałem trochę problemów na początku sesji. Nie czułem się zbyt komfortowo w Q1 z powodu słabej przyczepności i wielu poślizgów. Udało nam się uwolnić potencjał opon od Q2 i naprawdę wydobyć z nich coraz więcej w miarę trwania sesji.

Pod koniec Q3 i ostatniego okrążenia, kiedy przekroczyłem linię mety, wiedziałem, że to było wyjątkowe. Mimo to, bycie piątym i tak blisko pierwszej trójki, a nawet pole position, jest miłą niespodzianką. Świetna praca całego zespołu i teraz musimy skupić się na jutrzejszym dniu. Mamy za sobą kilka szybkich samochodów, postaramy się z nimi walczyć, ale wiemy, że naszym celem jest przekroczenie linii mety w punktach”.

f1 alpine w gp bahrajnu 2025 wypowiedzi po sobocie 3 Wiadomości

Jack Doohan: „Mam mieszane uczucia po tej sesji, nawet jeśli większość wieczoru była w dużej mierze bardzo pozytywna. Jutro rozpoczniemy wyścig o GP Bahrajnu z naszej najlepszej pozycji startowej w roku z mojej strony. Wszystko układało się dobrze w Q1 i większości Q2. Myślę, że przegapiłem okno optymalizacji opon podczas ostatniego przejazdu – trochę za szybko na rozgrzewce – za bardzo je przygotowałem i prawdopodobnie nie wykorzystaliśmy w pełni potencjału podczas ostatniego okrążenia.

Mimo to jest tam wiele pozytywów i rzeczy do zrozumienia na przyszłość. Jutro będzie długi wyścig, z prawdopodobnym wysokim zużyciem opon. Start z jedenastego miejsca oznacza, że ​​pukamy do drzwi punktów, więc zobaczymy, co możemy zrobić ze strategią i postaramy się przekuć dzisiejszy dzień na miejsce w pierwszej dziesiątce wyścigu”.

f1 alpine w gp bahrajnu 2025 wypowiedzi po sobocie 4 Wiadomości

Dave Greenwood, dyrektor wyścigowy BWT Alpine F1 Team: „Ogólnie rzecz biorąc, to świetny wynik w kwalifikacjach do GP Bahrajnu dla zespołu, co jest miłą nagrodą i świadectwem całej ciężkiej pracy za kulisami w ostatnich tygodniach w Enstone i Viry. Jak zwykle w tym wyścigu, przechodzimy przez ekstremalne warunki podczas sesji treningowych w ramach przygotowań do kwalifikacji. W rezultacie musimy ciężko pracować, aby utrzymać samochód w równowadze, a opony działały z optymalną przyczepnością, ale z przyjemnością mogę powiedzieć, że jako zespół wykonaliśmy w tym zakresie bardzo dobrą robotę.

Pierre był silny we wszystkich sesjach kwalifikacji i zaliczył okrążenie w Q3, aby zająć piąte miejsce w GP Bahrajnu jutro. Jack dorównywał Pierre’owi przez cały czas i również pokazał dobrą prędkość, ale nieznacznie zabrakło mu miejsca w Q3. Jesteśmy w dobrej pozycji na niedzielę, ale będzie to długi i trudny wyścig i będziemy chcieli zamienić mocne pozycje startowe na punkty dla zespołu jutro. Kiedy porównasz, gdzie zespół był w Bahrajnie w zeszłym roku na P19 i P20 do dzisiaj, to był świetny wysiłek całego zespołu. Ale wiemy, że punkty zostaną rozdane jutro i będziemy ciężko pracować, aby przenieść pozytywny impet na jutrzejszy wyścig”.

 

 

oprac. Krzysztof Gregorczyk; zdjęcia: BWT Alpine F1 Team

Czytaj nas w Google News:
google news Wiadomości

Francuskie samochody

Olej do silnika 1.2 PureTech

Akcja Lucim

Citroën

Peugeot

Stellantis

Renault

Dacia

Alpine

Używany samochód od pierwszego właściciela?
Sprawdź najnowsze ogłoszenia

Zapisz się na nasz newsletter teraz!


trzy razy w tygodniu, wprost do Twojej skrzynki

Galeria

f1 alpine w gp bahrajnu 2025 wypowiedzi po sobocie 1 Wiadomościf1 alpine w gp bahrajnu 2025 wypowiedzi po sobocie 2 Wiadomościf1 alpine w gp bahrajnu 2025 wypowiedzi po sobocie 3 Wiadomościf1 alpine w gp bahrajnu 2025 wypowiedzi po sobocie 4 Wiadomościf1 alpine w gp bahrajnu 2025 wypowiedzi po sobocie 5 Wiadomości
4.5 2 głosy
Ocena artykułu

Warto przeczytać!

f1 grand prix emilii romanii 2025 podsumowanie wyscigu 1 Wiadomości

F1: Grand Prix Emilii-Romanii 2025 – podsumowanie wyścigu

2025-05-19
ds automobiles 3 Wiadomości

Tokyo E-Prix 2025: DS Automobiles, mistrzowie elektrycznych emocji i walka do końca

2025-05-18

Cztery załogi Peugeot wystartowały w rajdzie Futures Contproduct Classic Rally Morava. Debiut modelu e-Partner

2025-05-18

DS Automobiles walczyło o punkty w deszczu. Pierwszy wyścig Tokyo E-Prix pełen emocji

2025-05-18
Tagi: SportAlpineAzjaF1wyścigiA525
Udostepnij23Tweet14Udostepnij4
Krzysztof Gregorczyk

Krzysztof Gregorczyk

Pasjonat francuskiej motoryzacji. Autor największej ilości artykułów i wiadomości. Miłośnik jazdy po krętych drogach. Regularnie odwiedza targi motoryzacyjne, a jego testy samochodów należą do najdokładniejszych w Sieci. Nieustępliwy tropiciel nieścisłości i braku obiektywizmu w prasie motoryzacyjnej. :-)

Subskrybuj
Powiadom o
guest
guest
0 komentarzy
najstarszy
najnowszy oceniany
Komentarze inline
Zobacz wszystkie komentarze

Popularne teraz

  • Fiat Pulse 2026

    Fiat Pulse 2026 zaprezentowany. Nowy wygląd i wyposażenie z panoramicznym dachem jako opcja

    1490 udostępnienia
    Udostepnij 596 Tweet 373
  • Używana Dacia Duster II z LPG. Najtańsze ogłoszenia od pierwszego właściciela

    959 udostępnienia
    Udostepnij 384 Tweet 240
  • Fiat 600 z fabryki w Tychach sprzedaje się coraz lepiej, ale klienci nie chcą elektryka

    1168 udostępnienia
    Udostepnij 467 Tweet 292
  • Gdzie jest „PureTech”? Z cenników Stellantis znika nazwa 3-cylindrowego silnika

    4771 udostępnienia
    Udostepnij 1908 Tweet 1193

Testy samochodów

renault symbioz e tech full hybrid 145 esprit alpine kiedy captur to za malo 004 Wiadomości
Testy

Test: Renault Symbioz E-Tech full hybrid 145 esprit Alpine – kiedy Captur to za mało

autor Krzysztof Gregorczyk
2025-01-19
Nowy Peugeot 508 SW
Testy

Test: nowy Peugeot 508 SW 1.5 BlueHDi 130 KM EAT8. Najoszczędniejsze i najpiękniejsze kombi klasy średniej na świecie? Opinie, wady, zalety, plusy, minusy, spalanie.

autor Tomasz Nowicki
2021-11-06
Citroen C3 1.6 Flex Fuel
Wyprawy

Test: Citroën C3 1.6 120 KM Flex Fuel na brazylijskich drogach. Czy powinien trafić do Europy?

autor Małgorzata Kozikowska
2023-07-21
Opel Insignia face lifting
Testy

Test: Opel Insignia 2.0 174 KM – zupełnie inny, ale czy lepszy niż Peugeot 508? Pierwsza jazda

autor Małgorzata Kozikowska
2020-11-28
Peugeot 208
Testy

Test: Peugeot 208 PureTech 1.2 130 KM – czy lepszy od Renault Clio? Opinie, wady, zalety, plusy, minusy, spalanie.

autor Małgorzata Kozikowska
2021-08-17

Najnowsze komentarze

  • E D - Gdzie i jak produkowana jest Alfa Romeo 33 Stradale? Staranny proces powstawania włoskiego superauta
  • Anonimowo - Zasięg lepszy niż w dieslu. Dacia Bigster mild hybrid-G 140 przejedzie nawet 1450 km
  • Rrr - Nowa Dacia Bigster zdobywa 3 gwiazdki w testach EuroNCAP. Budżetowy samochód bez zbędnych dodatków
  • Xx Anonim - Gdzie i jak produkowana jest Alfa Romeo 33 Stradale? Staranny proces powstawania włoskiego superauta
  • Anonimowo - Zasięg lepszy niż w dieslu. Dacia Bigster mild hybrid-G 140 przejedzie nawet 1450 km
  • Anonimowo - Nowa Dacia Bigster zdobywa 3 gwiazdki w testach EuroNCAP. Budżetowy samochód bez zbędnych dodatków
  • Anonimowo - Używana Renault Laguna II i III generacji. Czy warto dopłacać do nowszego modelu?

Zobacz też

Peugeot planuję produkcję nowego 2008 w Argentynie

7500 km Citroënem BX 4×4 wokół Bałtyku. Walka z mrozem, śniegiem i przeciwnościami losu

Afera z silnikiem 1.2 PureTech: „Stellantis stosuje błędną strategię przemilczania problemów a to się nie uda”

  • Reklama
  • Redakcja
  • Kontakt
  • Współpraca
  • Organizujesz zlot?

Francuskie samochody
Francuskie.pl.pl - Dziennik Motoryzacyjny. Piszemy o markach Alpine | Citroen | Dacia | DS Automobiles | Fiat | Jeep | Nissan | Opel | Peugeot | PSA | Renault | Stellantis. Copyright © 2004 - 2024 Francuskie.pl. wydawca LiveLink sp.z o.o. Wszelkie prawa zastrzeżone. Kopiowanie części lub całości bez zgody wydawcy zabronione.
Kontakt w sprawie reklamy: [email protected]
Kontakt z redakcją: [email protected]

Witam ponownie!

Zaloguj się

Zapomniane hasło?

Odzyskaj hasło

Wpisz nazwę użytkownika lub adres by uzyskać hasło

Zaloguj się
Brak wyników
temu
  • Reklama
  • Wiadomości
    • Renault
    • Citroen
    • Peugeot
    • Różne
    • Opel
    • DS Automobiles
    • Stellantis
    • Dacia
  • Testy
    • Alpine – testy i opinie
    • Citroen – testy i opinie
    • Dacia – testy i opinie
    • DS – testy i opinie
    • Peugeot – testy i opinie
    • Opel – testy i opinie
    • Renault – testy i opinie
    • Stellantis – testy i opinie
  • Historia
    • Nieznane, niszowe, zapomniane
    • Artykuły o historii i motoryzacji
    • Historia Citroena
    • Historia Peugeot
  • Wyprawy
    • Australia
    • Brazylia
    • Europa
    • Indie
    • Krym
    • Nowa Zelandia
    • Rumunia Dacią Duster
    • Turcja
  • Używane
  • Przegląd Prasy
wpDiscuz
0
0
Skomentuj, podziel się swoją opiniąx
()
x
| Odpowiedz