Fabien Goulmy, Dyrektor Zarządzający Renault, odwiedził Centrum Techniczne marki w Warszawie. Renault aktywnie działa na rynku i przygotowuje się do wzmocnienia swojej pozycji w regionie Europy Środkowo-Wschodniej. Rozwój obejmuje m.in. sprawy związane z zarządzaniem serwisami oraz procesami logistycznymi.
Bezpośrednie zaangażowanie dyrekcji pokazuje jak wielką wagę firma przykłada do naszego rynku.
„Nasze centra techniczne w Polsce i Czechach są silnym atutem marki, ponieważ zapewniają efektywne i proaktywne wsparcie dla naszych dealerów.” – powiedział Goulmy.
Renault poszerza swoją gamę samochodów w segmencie C, wprowadza też więcej modeli z nadwoziem crossover i SUV. Pierwszym sygnałem zmian było wprowadzenie Arkane. Sukces tego modelu nie tylko wywołał zazdrość konkurentów, którzy zaczęli przygotowywać swoje pomysły na crossovera coupé – jak na przykład Peugeot 408 – ale też zmotywował samo Renault do przyspieszenia prac nad kolejnymi propozycjami i rozwojem gamy.
Niedawno na rynku pojawiło się zupełnie nowe elektryczne Mégane, samochód absolutnie dla marki przełomowy – komfortowy, z nisko położonym środkiem ciężkości, wyjątkowo przestronny w środku, wygodny, z baterią 60 kWh. Firma, która ma dziesięcioletnie doświadczenie w produkcji elektryków stworzyła mocną propozycję rynkową.
Polska pozostaje bardzo ważnym rynkiem dla marki. Tu chce się rozwijać i ma ambicję znajdować się wśród najchętniej kupowanych aut przez Polaków. I to się udaje. Pomaga w tym zaangażowanie dyrekcji i zespołu.
„Dzisiaj mieliśmy przyjemność gościć Fabiena Goulmy’ego, Dyrektora Zarządzającego Renault Brand East & Country head Poland, w naszym Centrum Technicznym w Warszawie, gdzie podzieliliśmy się naszym podejściem do klientów, wiedzą techniczną i procesami gwarancyjnymi” – napisała Olga Pilarczyk.
W czasie spotkania nie tylko prezentowane ambitne plany dotyczące klastra wschodniego ale też wywiązała się ciekawa, otwarta dyskusja, dotycząca zmian na rynku motoryzacyjnym i pozycji Renault.
Najnowsze komentarze