sobota, 28 maja, 2022
Francuskie.pl - Dziennik Motoryzacyjny
Reklama
  • Kontakt
  • Organizujesz zlot?
  • Współpraca
  • Redakcja
Francuskie.pl - Dziennik Motoryzacyjny
Brak wyników
temu
  • REKLAMA
  • Wiadomości
    • Alpine
    • Citroen
    • Dacia
    • DS
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • PSA
    • Renault
    • Różne
  • Testy
    • Alpine – testy i opinie
    • Citroen – testy i opinie
    • DS – testy i opinie
    • Dacia – testy i opinie
    • Peugeot – testy i opinie
    • Renault – testy i opinie
  • Przeglądy Prasy
  • Historia
    • Artykuły o historii motoryzacji
    • Historia Citroena
    • Historia Peugeot
    • Historia Renault
  • Wydarzenia
  • Wyprawy
    • Australia
    • Europa
    • Krym
    • Nowa Zelandia
    • Turcja
  • Katalog
    • Alpine
      • Alpine A110
    • Citroen
      • Citroen C1
      • Citroen C2
      • Citroen C3
      • Citroen C3 Aircross
      • Citroen C3 Picasso
      • Citroen C4
      • Citroen C4 Picasso
      • Citroen C4 Cactus
      • Citroen C5
      • Citroen C5 Aircross
      • Citroen C6
      • Citroen C-Elysee
      • Citroen Berlingo
    • Dacia
      • Dacia Dokker
      • Dacia Duster
      • Dacia Lodgy
      • Dacia Logan
      • Dacia Sandero
    • DS Automobiles
      • DS3
      • DS3 Crossback
      • DS4
      • DS5
      • DS7 Crossback
    • Peugeot
      • Peugeot 108
      • Peugeot 208
      • Peugeot 2008
      • Peugeot 301
      • Peugeot 308
      • Peugeot 3008
      • Peugeot 508
      • Peugeot 5008
      • Peugeot Expert
      • Peugeot Partner
      • Peugeot Traveller
    • Renault
      • Renault Clio
      • Renault Captur
      • Renault Espace
      • Renault Fluence
      • Renault Kadjar
      • Renault Kangoo
      • Renault Koleos
      • Renault Megane
      • Renault Talisman
      • Renault Scenic
      • Renault Trafic
      • Renault Twingo
      • Renault Twizy
      • Renault Zoe
  • Kontakt
Francuskie.pl - Dziennik Motoryzacyjny
Brak wyników
temu
Główna Wiadomości Alpine

Fernando Alonso przedłużył kontrakt z Alpine F1 Team

Krzysztof Gregorczyk autor Krzysztof Gregorczyk
2021-08-27
w Alpine, Wiadomości
Czas czytania 4 minut
74 2
1
65
UDOSTĘPNIEŃ
216
ODSŁON
UdostępnijTwitterPoleć

Zobacz również

Nowa Dacia Duster trzeciej generacji trafi do Australii. Kiedy to nastąpi?

Peugeot 208 Style – wersja limitowana z silnikiem Firefly z Fiata

DS 4 1.6 E-Tense 225 KM. Tylko nie dla snobów! – polemika

Zespół Alpine F1 Team wraz z Fernando Alonso potwierdzają przedłużenie kontraktu na rok 2022. Hiszpański kierowca będzie więc w dalszym ciągu partnerował Estebanowi Oconowi, który już wcześniej podpisał kontrakt na trzy kolejne sezony. Zespół Alpine F1 Team docenia doskonała pracę zespołową Fernando, ale też jego niezrównane doświadczenie i kunszt wyścigowy, które z pewnością będą fundamentami dalszego rozwoju francuskiej ekipy. Doświadczenie Fernando będzie miało kluczowe znaczenie w ostatecznym rozwoju i optymalizacji podwozia i jednostki napędowej, zaprojektowanych w celu sprostania wyzwaniom przepisów 2022, które stanowią znaczącą szansę dla zespołu Alpine F1.

W ciągu zaledwie sześciu miesięcy po swoim dwuletnim urlopie w Formule 1, Fernando wykazał się równymi umiejętnościami wyścigowymi, sprytem i szybkością. Jego najlepsze w sezonie czwarte miejsce w Grand Prix Węgier było nie tylko najlepszym wynikiem w Formule 1 od 2014 roku, ale także pokazem odporności i umiejętności, które w znacznym stopniu przyczyniły się do zapewnienia zespołowi pierwszego zwycięstwa w Formule 1 zespołowi Alpine F1 Team.

Co więcej, Fernando zademonstrował oszałamiający pokaz wyprzedzania i bystrości podczas restartu w wyścigu o Grand Prix Azerbejdżanu, z podobnie umiejętnym wynikiem powtórzonym zaledwie miesiąc później w pierwszych kwalifikacjach sprintu Formuły 1 na Silverstone.

Dzięki potwierdzonemu składowi kierowców na 2022 r., dynamiczna para kierowców oferuje równowagę między młodością i doświadczeniem, a Fernando zajmuje teraz drugie miejsce na liście startów wyścigów wszech czasów tego sportu z 322 występami, w tym z 32 zwycięstwami, 97 miejscami na podium i dwoma tytułami mistrza świata z zespołem Renault F1 Team w 2005 i 2006 roku.

„Z wielką przyjemnością potwierdzamy, że Fernando w przyszłym sezonie będzie współpracował z Estebanem. Dla nas jest to doskonały skład kierowców, jeden z najsilniejszych w stawce. Działa w niezwykle komplementarny sposób, oferując zarówno surowy talent, jak i szybkość, a jednocześnie nieskazitelnego ducha zespołu, który zapewnił nasze pierwsze zwycięstwo na Węgrzech. Fernando zrobił na nas wrażenie, odkąd wrócił do F1 na początku tego roku. Jego poświęcenie, praca zespołowa i skupienie się na wydobyciu maksimum z samochodu są niesamowite. Jego występ na Węgrzech był kolejnym przykładem jego wyścigowego rodowodu i przypomniał wszystkim, jak dobrym jest kierowcą. Jestem przekonany, że możemy odnieść duże korzyści z wiedzy i doświadczenia Fernando, gdy wchodzimy w ostatnią fazę rozwoju i optymalizacji podwozia i jednostki napędowej szykowanej na sezon 2022. Jest tak samo głodny sukcesu jak my i dokłada wszelkich starań, aby przełożyć to na wydajność. Na razie jednak musimy skupić się na zapewnieniu dobrej drugiej połowy roku, wydobyciu maksimum w każdym wyścigu i upewnieniu się, że skończymy sezon jak najwyżej w klasyfikacji konstruktorów. To postawi nas w dobrej pozycji na przyszły rok” – powiedział Laurent Rossi, dyrektor generalny Alpine.

„Bardzo się cieszę, że mogę potwierdzić przedłużenie kontraktu z Alpine F1 Team do 2022 roku. Po powrocie do tego zespołu poczułem się jak w domu i zostałem powitany z otwartymi ramionami. Miło jest ponownie pracować z jednymi z najbystrzejszych umysłów w naszym sporcie w Enstone i Viry-Châtillon. To był trudny sezon dla wszystkich, ale pokazaliśmy postęp jako zespół, a wynik na Węgrzech jest dobrym przykładem tego postępu. Celujemy w więcej pozytywnych wydarzeń do końca tego sezonu, ale także, co najważniejsze, od przyszłego roku wraz z nowymi zmianami przepisów w Formule 1. Byłem wielkim zwolennikiem potrzeby wyrównania szans i zmian w sporcie i sezon 2022 będzie ku temu świetną okazją. Nie mogę się doczekać reszty tego roku i zmagań u boku Estebana w 2022 roku dla Alpine” – dodał Fernando Alonso.

 

 

Krzysztof Gregorczyk; zdjęcia: Alpine F1 Team

Gorące wiadomości wprost na Twój e-mail


trzy razy w tygodniu, wprost do Twojej skrzynki

Galeria

0 0 głosy
Ocena artykułu
Tagi: AlpineF1wyścigi
Udostepnij26Tweet16Udostepnij5
Poprzedni

Dlaczego nazwy modeli Peugeot kończą się na „8”?

Następny

Stellantis musi wstrzymać produkcję w największej fabryce samochodów dostawczych

Krzysztof Gregorczyk

Krzysztof Gregorczyk

Pasjonat francuskiej motoryzacji. Autor największej ilości artykułów i wiadomości. Miłośnik jazdy po krętych drogach. Regularnie odwiedza targi motoryzacyjne, a jego testy samochodów należą do najdokładniejszych w Sieci. Nieustępliwy tropiciel nieścisłości i braku obiektywizmu w prasie motoryzacyjnej. :-)

Następny
peugeot e-Boxer

Stellantis musi wstrzymać produkcję w największej fabryce samochodów dostawczych

Nowa Dacia Sandero to najlepiej sprzedający się samochód w Europie: lipiec 2021 r.

Nowy Citroën C4 oczami angielskich dziennikarzy. "Wysoki komfort, wróciliśmy wypoczęci"

Subskrybuj
Powiadom o
guest
guest
1 Komentarz
najstarszy
najnowszy oceniany
Komentarze inline
Zobacz wszystkie komentarze
Facebook Twitter LinkedIn

Komentarze

  • Anonimowo - Dacia Jogger jako tani kamper z podwójnym łóżkiem i kuchenką
  • Piotr - Citroën Ami Produktem Roku wg magazynu „Exame Informática”
  • kamil - Citroën zapomniał wykupić w Polsce domenę Citroën.pl?
  • Jolka - Dealerzy Stellantis nie chcą kontynuować współpracy z koncernem w Polsce?
  • Jolka - Dealerzy Stellantis nie chcą kontynuować współpracy z koncernem w Polsce?
  • Anonimowo - Peugeot 208 Style – wersja limitowana z silnikiem Firefly z Fiata
  • Grzech - Dealerzy Stellantis nie chcą kontynuować współpracy z koncernem w Polsce?
  • FioleK - Peugeot 208 Style – wersja limitowana z silnikiem Firefly z Fiata
  • Anonimowo - Dealerzy Stellantis nie chcą kontynuować współpracy z koncernem w Polsce?
  • FSO - Peugeot 208 Style – wersja limitowana z silnikiem Firefly z Fiata


Aktualności ze świata motoryzacji

  • Nowa Dacia Duster trzeciej generacji trafi do Australii. Kiedy to nastąpi?
  • Peugeot 208 Style – wersja limitowana z silnikiem Firefly z Fiata
  • DS 4 1.6 E-Tense 225 KM. Tylko nie dla snobów! – polemika
  • Citroën Ami Produktem Roku wg magazynu „Exame Informática”
  • Alfa Romeo wprowadza Giulię i Stelvio w wersji Estrema na rynek brytyjski. W jakich cenach?
  • Jakie nowości Grupy Renault na Paris Motor Show 2022?
  • DS Automobiles, Peugeot i Jeep. Tylko trzy marki Stellantis na Paryskim Salonie Samochodowym 2022
  • Peugeot wprowadza 3008 GT Black Tone oraz 5008 GT Black Tone
  • Gosia Rdest po 2. turze Alpine Elf Europa Cup
  • Citroën AMI dla Akademii Policyjnej. Tak, tej którą pamiętacie z lat 80-tych


Redakcja

Francuskie.pl – Dziennik Motoryzacyjny
e-mail: [email protected]
00-028 Warszawa, ul. Bracka 20/28i

redaktor naczelny
Krzysztof Gregorczyk
[email protected]

Kontakt w sprawie reklamy (Advertising Contact)
[email protected]

 

 



Francuskie.pl.pl - Dziennik Motoryzacyjny o markach Alpine | Citroen | Dacia | DS Automobiles | Peugeot | Renault
Copyright © 2004 - 2020 Francuskie.pl. wydawca LiveLink sp.z o.o.
Wszelkie prawa zastrzeżone. Kopiowanie części lub całości bez zgody wydawcy zabronione

Brak wyników
temu
  • Reklama
  • Wiadomości
  • Testy
  • Historia
  • Wyprawy
  • Przegląd Prasy

Francuskie.pl.pl - Dziennik Motoryzacyjny o markach Alpine | Citroen | Dacia | DS Automobiles | Peugeot | Renault
Copyright © 2004 - 2020 Francuskie.pl. wydawca LiveLink sp.z o.o.
Wszelkie prawa zastrzeżone. Kopiowanie części lub całości bez zgody wydawcy zabronione

Witam ponownie!

Zaloguj się

Zapomniane hasło?

Odzyskaj hasło

Wpisz nazwę użytkownika lub adres by uzyskać hasło

Zaloguj się
wpDiscuz
1
0
Skomentuj, podziel się swoją opiniąx
()
x
| Reply
Na tej stronie wykorzystujemy ciasteczka. Używając jej, zgadzasz się na to.