Fiat 600 to jeden z samochodów Stellantis, który powstaje w zakładach w Tychach, o czym włoska marka bardzo chętnie wspomina w materiałach promocyjnych za pomocą hasła: „z dumą wyprodukowany w Polsce”. Ile trzeba zapłacić za lokalnie produkowany model crossovera?
Koncern Stellantis produkuje w Tychach trzy modele na platformie CMP: Jeepa Avengera, Alfę Romeo Junior oraz Fiata 600, ale tylko Fiat wziął za kartę przetargową fakt, że pojazd powstaje lokalnie. Kiedy przeglądamy ofertę marki możemy napotkać hasło „Z dumą wyprodukowany w Polsce” opatrzone polską flagą. Doskonały sygnał dla klientów, którzy chcą wspierać polską gospodarkę i miejsca pracy w lokalnych fabrykach. Przekaz znajdziemy zarówno na stronie internetowej, jak i w filmach promocyjnych.
Fiat 600 znajduje się w ofercie powyżej Grande Pandy i odkąd marka wycofała Tipo okupuje honorowe miejsce na szczycie gamy modelowej, ale to tylko sytuacja przejściowa w oczekiwaniu na nowy kompakt. Mierzący 4171 mm długości crossover jest oferowany z napędem miękkiej hybrydy składającym się z silnika benzynowego 1.2 o mocy 100 KM lub 136 KM oraz automatycznej przekładni wyposażonej w jednostkę elektryczną. Cena podstawowa 600-tki wynosi 109.900 zł. Za mocniejszy model zapłacimy 114.900 zł. Oferta obejmuje również elektryczną wersję 600e wycenioną na 150 tys. zł, ale jeśli skorzystamy z programu dopłat NaszEauto możemy uzyskać zwrot do 40 tys. zł w zależności od spełnionych warunków programu.
Kolorowa 600-tka
Zgodnie z kampanią „No Grey”, którą uruchomiła marka Fiat, najtańsza 600-kajest dostępna bez dopłaty kolorze czerwonym, ale innych żywych kolorów w ofercie nie brakuje. Możemy zamówić model z pomarańczowym, niebieskim lub turkusowym nadwoziem, ale są i bardziej stonowane barwy jak: beż, czerń i biel. Dopłata za inny odcień niż czerwony wynosi 2500 zł w przypadku lakieru pastelowego lub 3000 zł, gdy zdecydujemy się na lakier metaliczny. W drugim poziomie wyposażenia La Prima dostępna jest kombinacja z czarnym dachem.
Podstawowe wyposażenie obejmuje m.in. manualną klimatyzację, tempomat, elektrycznie sterowane lusterka oraz system multimedialny Uconnect 10.1 z ekranem dotykowym o przekątnej 10,25 cali. Podstawa obejmuje 16-calowe felgi stalowe. Aluminiowe 17-tki otrzymamy wraz z pakietem Styl, który kosztuje 5 tys. zł.
Do wersji La Prima wycenionej na 129.900 zł Fiat dodaje adaptacyjny tempomat, podgrzewane przednie fotele, podłokietnik, bezprzewodową ładowarkę do smartfona, elektrycznie otwieraną klapę bagażnika a klimatyzacja jest w tym modelu automatyczna. 600-tka La Prima jest uprawniona do otrzymania 18-calowych obręczy aluminiowych oraz bogatszego zestawu systemów wspomagania jazdy.
Oferując tylko dwie wersje Fiat stawia na prostotę, ale atrakcyjna lista pakietów oraz dodatkowych opcji powinna zaspokoić potrzeby klientów w zakresie stylu i komfortu.
Fiat 600 od 109.900 zł – wyposażenie podstawowe: 
Felgi
- Felgi stalowe 16″
Komfort / Funkcjonalność
- Czujnik deszczu
- Elektrycznie sterowane lusterka boczne
- Fotel kierowcy z regulacją w 6 płaszczyznach
- Fotel pasażera z regulacją w 4 płaszczyznach
- Kanapa tylna z oparciem składanym w proporcji 60/40
- Kierownica pokryta skórą syntetyczną
- Klimatyzacja manualna
- Lusterko wsteczne z trybem dzień/noc
- Przednie i tylne szyby elektryczne One Touch
- Tempomat
- Tylne czujniki parkowania
Bezpieczeństwo
- Autonomiczny system awaryjnego hamowania z funkcją wykrywania pieszych i rowerzystów
- Połączenie alarmowe E-Call
- Reflektory przednie LED
- Tylne światła w technologii LED
- Zagłówki tylne
Nadwozie i styl
- Obudowy lusterek bocznych z tworzywa o ziarnistej strukturze w kolorze czarnym
- Słupek B w kolorze błyszczącej czerni
Audio – Telematyka
- 4 głośniki
- System multimedialny Uconnect 10.1 z ekranem dotykowym 10,25″
- Usługi łączności
- Wyświetlacz 7″ TFT elektroniczny wyświetlacz zegarów i komputera pokładowego
Fiat 600 La Prima od 129.900 zł
Felgi
- Felgi aluminiowe 18″ z diamentowym szlifem
Bezpieczeństwo
- Automatyczne światła drogowe
- Autonomiczny system awaryjnego hamowania z funkcją wykrywania pieszych i rowerzystów
- Funkcja rozpoznawania znaków drogowych
- Inteligentny tempomat adaptacyjny + Aktywny system utrzymania pasa ruchu + Asystent jazdy w korku
- Kierunkowskazy LED
- Lampy przeciwmgielne LED
- Połączenie alarmowe E-Call
- Przednie i tylne oświetlenia wnętrza LED
- Reflektory przednie LED
- System monitorowania martwego pola
- Trzeci tylny zagłówek
- Tylne światła w technologii LED
- Zagłówki tylne
Nadwozie i styl
- Chromowana rura wydechowa
- Chromowane elementy boczne oraz logo na drzwiach
- Chromowane klamki wewnątrz
- Obudowy lusterek bocznych w kolorze czarnym
- Słupek B w kolorze błyszczącej czerni
- Welurowe dywaniki
Komfort / Funkcjonalność
- Adaptacyjny tempomat
- Ambientowe oświetlenie wnętrza
- Bezramkowe lusterko wsteczne z automatycznym ściemnianiem
- Czujnik deszczu
- Czujniki parkowania 360° przednie, boczne i tylne
- Elektrycznie otwierana klapa bagażnika ruchem stopy
- Elektrycznie składane lusterka boczne
- Elektryczny hamulec postojowy
- Fotel kierowcy z elektryczną regulacją w 6 płaszczyznach
- Kamera cofania z dynamicznymi liniami
- Kanapa tylna z oparciem składanym w proporcji 60/40
- Keyless Go – system bezkluczykowego uruchamiania silnika
- Kierownica pokryta skórą syntetyczną
- Kieszenie z tyłu oparć przednich foteli
- Klimatyzacja automatyczna
- Podgrzewane przednie fotele
- Podłokietnik przedni
- Przednie i tylne szyby elektryczne One Touch
- Przyciemniane szyby tylne
- System bezkluczykowego otwarcia zamka
Audio – Telematyka
- 6 głośników
- Bezprzewodowa ładowarka do smartfona
- Port USB typ C dla drugiego rzędu siedzeń
- System multimedialny Uconnect 10.1 z nawigacją i ekranem dotykowym 10,25″
- Usługi łączności
- Wyświetlacz 7″ TFT elektroniczny wyświetlacz zegarów i komputera pokładowego
Fiat na polskim rynku. Nowe modele, oferty, wersje wyposażenia
Najnowsze komentarze