Trudno nie zauważyć gwałtownej zmiany w działaniach Stellantis po odejściu Carlosa Tavaresa ze stanowiska dyrektora generalnego firmy. Gigant zamierza inwestować we włoską dumę, czyli cztery marki o bogatej historii: Fiat, Alfa Romeo, Lancia i Maserati. Najnowszy film promocyjny ma przekonać o tym, że koncern nie zapomniał o włoskim dziedzictwie.
Stellantis ogłosił swoje zaangażowanie w utrzymanie i rozwój zakładów produkcyjnych we Włoszech i tak dla potwierdzenia swoich obietnic opublikował film promocyjny, który z jednej strony ma wymiar nostalgiczny, bo wspomina dawne lata świetności włoskich marek, ale jednocześnie odnosi się do teraźniejszości i przyszłości. Reklama trafi do mediów, aby zaistnieć w świadomości Włochów.
Reklamie towarzyszą nuty piosenki „Si trova fare” Angelo Branduardiego. Obrazy następują po sobie w szybkim tempie, podkreślając podróż, jaką marki Fiat, Alfa Romeo, Lancia i Maserati odbywały przez ponad sto lat, splatając historię przemysłu z historią Włoch. Stellantis informuje, że ta podróż złożona jest ze wzlotów i upadków, jak w życiu każdego z nas, ale będzie długotrwała ponieważ napędza ją najpotężniejszy ze wszystkich motor: miłość do Włoch.
Nowy Fiat Ducato hitem w Polsce. Zajmuje drugie miejsce najchętniej kupowanych aut dostawczych
Bohaterami filmu są najnowsze modele Stellantis, które pędzą drogami pośród zapierających dech w piersiach włoskich krajobrazów, czerpiąc chwałę ze sportowych triumfów i rekordów technologicznych. Reklama ma pokazać, że włoskie fabryki, dają życie pięknym i nowoczesnym samochodom.
Fiat Panda, Alfa Romeo Stelvio, i zapowiedź Lancii Gamma
W filmie możemy zobaczyć samochody, które zostały zatwierdzone do produkcji we Włoszech, ale nie tylko. Przewijają się również montowane w Polsce modele Fiat 600 i Alfa Romeo Junior. Stellantis prezentuje Fiata 500e, za który odpowiedzialna jest fabryka w Mirafiori w Turynie, a także Fiata Pandę (lub Pandinę na niektórych rynkach), który do 2030 roku będzie montowany w Pomigliano d’Arco a następnie ustąpi miejsca nowej generacji.
Stellantis nie zapomniał o bestsellerowym modelu dostawczym Ducato, którego produkcja trwa w Atessie, teraz także w wersji elektrycznej oraz o Alfie Romeo Stelvio i Giulii z zakładów w Cassino. Nie zabrakło również linii produkcyjnych w Melfi (PZ), z których od 2026 roku będzie zjeżdżała nowa Lancia Gamma oraz fabryki w Modenie, która stanie się centrum innowacji Maserati.
Zobowiązanie Stellantis
Stellantis przekonuje, że w DNA marek Fiat, Alfa Romeo, Lancia i Maserati od zawsze wpisane były: kreatywność, styl i pomysłowość a reklama odzwierciedla siłę kraju, który nie zatrzymuje się w obliczu obecnych przeciwności losu, ale znajduje w nich nową energię, aby się rozwijać i podążać z pasją i determinacja ku przyszłości.
W ramach swojej strategii Stellantis zobowiązuje się, by Włochy znów stały się krajem podziwianym na całym świecie za swoje „know-how” w sektorze przemysłowym.
Fiat na polskim rynku. Nowe modele, oferty, wersje wyposażenia
Najnowsze komentarze