W lutym Fiat utrzymał pozycję lidera na brazylijskim rynku motoryzacyjnym uzyskując udział 21,3%. Strada pozostaje najpopularniejszym samochodem w tym kraju.
Fiat po raz kolejny zajął pozycję lidera sprzedaży na rynku brazylijskim. Marka zamknęła luty z 21,3% udziałem w rynku i sprzedażą wynoszącą 37.292 egzemplarzy, wyprzedzając o ponad 9 tysięcy sztuk markę zajmującą drugie miejsce. Pick-up Strada pozostaje najlepiej sprzedającym się pojazdem w Brazylii. W minionym miesiącu sprzedano 10.263 egzemplarze Strady.
W lutym, także dwa inne modele włoskiej marki znalazły się w gronie pięciu najlepiej sprzedających się samochodów w tym kraju. Na czwartym miejscu uplasował się Argo z liczbą 6305 zarejestrowanych egzemplarzy, a na piątym Mobi z wynikiem 5549 sztuk.
Czy Grande Panda i Citroën e-C3 będą jeszcze tańsze?
Fiat Strada i Toro
W segmencie pickupów, oprócz Strady, wyróżnił się także Toro z wynikiem 3582 zarejestrowanych sztuk. Wśród samochodów dostawczych najlepsze wyniki w segmencie B-Van i D-Van uzyskały odpowiednio Fiorino (1066 sztuk) oraz Scudo (349 sztuk).
Od początku roku Fiat pozostaje na szczycie rankingu z udziałem 21,4% oraz sprzedażą 71.644 pojazdów. W porównaniu z lutym 2024 r. marka odnotowała wzrost o trzy tysiące egzemplarzy.
„Mimo że luty był krótkim i trudnym miesiącem dla rynku, Fiatowi udało się utrzymać pozycję lidera, a trzy samochody znalazły się wśród pięciu najlepiej sprzedających się w kraju. Wyniki te pokazują, że jesteśmy na dobrej drodze, oferując gamę produktów dostosowaną do rynku” – komentuje Frederico Battaglia, wiceprezes marki w Ameryce Południowej.
Fiat na polskim rynku. Nowe modele, oferty, wersje wyposażenia
Najnowsze komentarze