Z długą, ponad 20-letnią historią i bogatą tradycją w segmencie pick-upów, Fiat wyznacza punkt odniesienia dla innowacji i łamania paradygmatów w kategorii, której na rynku brazylijskim przewodzi od prawie dwóch dekad. Marka, która już oferuje klientom Fiata Stradę, numer 1 w sprzedaży w Brazylii w 2022 roku, oraz Fiata Toro, który zadebiutował w koncepcji Sport Utility Pick-up (SUP), teraz potwierdza plany wprowadzenia na rynek swojego trzeciego auta tego typu w tym kraju. Rozpoczęcie wprowadzania na rynek nowego modelu w segmencie D-pick-upów (średnich) nastąpi w drugiej połowie 2023 roku. Obecnie pojazd znajduje się w końcowej fazie rozwoju w Centrach Technicznych Stellantis Engineering w Kompleksie Motoryzacyjnym w Betim.
Pojawienie się tego nowego modelu uzupełni ofertę pick-upów marki. Tym samym Fiat pokryje segment niemal w całości. Warto wspomnieć, że do tej pory marka sprzedała w Brazylii ponad 2,1 mln pojazdów ze skrzynią ładunkową (prawie 2,5 mln w Ameryce Południowej) i jest to drugi najszybciej rozwijający się segment rynku brazylijskiego. W tej bardzo ważnej kategorii średnie pick-upy stanowią prawie 40% całego segmentu. Dzięki Toro i Stradzie Fiat ma już ponad 50% rynku, czyli co drugi pick-up sprzedawany w Brazylii pochodzi z tej włoskiej marki.
oprac. Krzysztof Gregorczyk; zdjęcie: Stellantis
Najnowsze komentarze