Fiat znów wprowadza zmiany do gamy swojego pick-upa. Oferowany na rynku brazylijskim Toro został wyposażony w nowy silnik Multijet 2.2, który będzie dostępny w wersjach Volcano i Ranch. Jednostka jest już stosowana w modelu Ram Rampage.
Pod koniec stycznia Fiat przywrócił na rynek brazylijski pick-upa Toro w topowej wersji Ultra, ale ze zmianami w układzie napędowym. Samochód został wyposażony w silnik 1.3 Turbo 270 Flex o mocy 176 KM, który współpracuje z 9-biegowym automatem. Zmiana jest wynikiem wprowadzenia nowych norm emisji i zużycia paliwa Proconve L8. Wkrótce oferta Toro wzbogaci się o kolejną wersję, tym razem będzie to silnik Diesla.
Nowy Fiat Grande Panda wybrany najlepszym autem miejskim w plebiscycie Moto Awards
Zgodnie z informacją opublikowaną przez producenta Fiat Toro będzie napędzany turbodieslem Multijet 2.2, który zasila już model Ram Rampage. Pick-up marki Ram potrzebuje 9,9 sekundy, aby przyspieszyć od 0 do 100 km/h. Dane dotyczące Toro na razie nie są znane.
Dzięki silnikowi Multijet 2.2 Turbodiesel, Fiat Toro ma teraz moc 200 KM i moment obrotowy 450 Nm, co oznacza wzrost mocy o 18% i momentu obrotowego o 29%. Dzięki temu uzyskano lepsze osiągi w różnym terenie. Fiat informuje, że samochód może poruszać się z prędkością 120 km/h przy obrotach poniżej 1500 obr./min., co zapewnia większy komfort, oszczędność i przyjemność z jazdy.
Citroën kontra Fiat. Jak w ramach jednego koncernu pogodzić dwie marki o podobnym profilu?
Najnowsze komentarze