Fiat razem ze swoimi dealereami oraz klientami zebrał ponad 95 ton żywności w ramach akcji „A Paixão Alimenta”. Duże zaangażowanie dealerów a także wsparcie lokalnych społeczności pozwoliło pomóc 29.000 osobom w potrzebie z całej Brazylii.
Akcja Paixão Alimenta to zbiórka żywności dla osób w potrzebie. Brazylia jest krajem, w którym występują duże nierówności społeczne i wielu mieszkańców, szczególnie starszych, wymaga wsparcia oraz pomocy. Dzięki zaangażowaniu sieci Fiat, jeden z najpopularniejszych marek w Brazylii, udało się zebrać ponad 95 ton żywności – ilość ogromną, jeśli weźmie się pod uwagę skalę sieci, w której znajduje się 500 salonów. Oznacza to bowiem, że średnio każdy salon przekazał około 200 kg żywności.
Żywność trafiła przy pomocy dealerów do osób potrzebujących we wszystkich prowincjach. Ta pozytywna i potrzebna akcja pokazuje jak społeczeństwo potrafi wspierać i jednoczyć się wokół cennych inicjatyw pomocowych.
„Sieć pomocy stworzona przez Fiat Comunità jest naprawdę inspirująca i muszę podziękować za bezwarunkowe wsparcie sieci koncesjonariuszy, Mesa Brasil Sesc i profesjonalistów z Stellantis South America. Szczególne podziękowania kieruję do Grupo Sinal, Grupo Fiat Trevisul, Autovema, Potenza i Autovia, dealerów, którzy wyróżniali się w działaniach. Razem zmieniamy świat na lepsze” – napisał Herlander Zola dos Santos, wiceprezes Stellantis na Amerykę Południową, bezpośrednio zaangażowany w akcję pomocy.
Akcja będzie prowadzona także w tym roku.