czwartek, 26 maja, 2022
Francuskie.pl - Dziennik Motoryzacyjny
Reklama
  • Kontakt
  • Organizujesz zlot?
  • Współpraca
  • Redakcja
Francuskie.pl - Dziennik Motoryzacyjny
Brak wyników
temu
  • REKLAMA
  • Wiadomości
    • Alpine
    • Citroen
    • Dacia
    • DS
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • PSA
    • Renault
    • Różne
  • Testy
    • Alpine – testy i opinie
    • Citroen – testy i opinie
    • DS – testy i opinie
    • Dacia – testy i opinie
    • Peugeot – testy i opinie
    • Renault – testy i opinie
  • Przeglądy Prasy
  • Historia
    • Artykuły o historii motoryzacji
    • Historia Citroena
    • Historia Peugeot
    • Historia Renault
  • Wydarzenia
  • Wyprawy
    • Australia
    • Europa
    • Krym
    • Nowa Zelandia
    • Turcja
  • Katalog
    • Alpine
      • Alpine A110
    • Citroen
      • Citroen C1
      • Citroen C2
      • Citroen C3
      • Citroen C3 Aircross
      • Citroen C3 Picasso
      • Citroen C4
      • Citroen C4 Picasso
      • Citroen C4 Cactus
      • Citroen C5
      • Citroen C5 Aircross
      • Citroen C6
      • Citroen C-Elysee
      • Citroen Berlingo
    • Dacia
      • Dacia Dokker
      • Dacia Duster
      • Dacia Lodgy
      • Dacia Logan
      • Dacia Sandero
    • DS Automobiles
      • DS3
      • DS3 Crossback
      • DS4
      • DS5
      • DS7 Crossback
    • Peugeot
      • Peugeot 108
      • Peugeot 208
      • Peugeot 2008
      • Peugeot 301
      • Peugeot 308
      • Peugeot 3008
      • Peugeot 508
      • Peugeot 5008
      • Peugeot Expert
      • Peugeot Partner
      • Peugeot Traveller
    • Renault
      • Renault Clio
      • Renault Captur
      • Renault Espace
      • Renault Fluence
      • Renault Kadjar
      • Renault Kangoo
      • Renault Koleos
      • Renault Megane
      • Renault Talisman
      • Renault Scenic
      • Renault Trafic
      • Renault Twingo
      • Renault Twizy
      • Renault Zoe
  • Kontakt
Francuskie.pl - Dziennik Motoryzacyjny
Brak wyników
temu
Główna Wiadomości Dacia

Finałowa runda pucharu Dacia Duster Motrio Cup 2021

Małgorzata Kozikowska autor Małgorzata Kozikowska
2021-11-16
w Dacia, Wiadomości
Czas czytania 5 minut
64 1
0
Dacia Duster Motrio Cup 2021
56
UDOSTĘPNIEŃ
186
ODSŁON
UdostępnijTwitterPoleć

Zobacz również

Stellantis przyznał się do oszustwa i zapłaci 300 milionów dolarów kary w związku z dieselgate

Dacia na sprzedaż? Renault otrzymało propozycję stworzenia nowego podmiotu

Citroën AMI cieszy się dużym powodzeniem. Skąd ten sukces?

Szósta, finałowa runda rajdów Baja odbyła się tym razem na poligonie w Drawsku Pomorskim w ramach „Drawskiego Dnia Niepodległości 2021” w dniach 11 – 14 listopada br. Na uczestników czekało 213 kilometrów odcinków specjalnych i chociaż wiele tytułów było rozstrzygniętych już podczas poprzedniego Raid Of The Champions 2021, to walka na błotnistych trasach poligonu trwała do ostatnich kilometrów.

Na starcie „Drawskiego Dnia Niepodległości 2021” stanęły cztery pucharowe załogi w Dusterach. Sukcesem okazał się start pucharową Dacią Duster Joanny Jędrzejczyk. Pilotowana przez Wojciecha Jermakowa mistrzyni MMA wystartowała w klasyfikacji Rajdowego Pucharu Polski i w swym rajdowym debiucie ukończyła zmagania na doskonałym, drugim miejscu w klasie S2.

DACIA DUSTER MOTRIO CUP 2021 – DRAWSKI DZIEŃ NIEPODLEGŁOŚCI 2021

Dominik Jazic i Krzysztof Kuszewski wygrali ostatnią tegoroczną rundę Dacia Duster Motrio Cup – rozgrywany na poligonie w Drawsku rajd „Drawski Dzień Niepodległości”. Drugie miejsce w rajdzie zajęli Maciej Bartłomiej Grabowski i Adam Binięda, trzecie – Andrzej Kalitowicz i Pascal Brodnicki, na czwartym miejscu rajd ukończyli Wojciech Musiał z Danielem Siatkowskim.

Rajd był finałową rundą tegorocznych zmagań. Mistrzami Polski Dacia Duster Motrio Cup zostali Dominik Jazic i Krzysztof Kuszewski. Przez cały rok prezentowali oni szybką, równą jazdę i zapewnili sobie mistrzowski tytuł już na jedną rundę przed końcem sezonu. Drugie miejsce i tytuł wicemistrzowski zdobyli Wojciech Musiał i Daniel Siatkowski, a drugimi wicemistrzami zostali Andrzej Kalitowicz z Pascalem Brodnickim. Zawodnicy w tym roku rywalizowali w sześciu rundach, w tym jednej zagranicznej, rozgrywanej na Węgrzech. Czwarte miejsce to duet Grabowski/Binięda, piąte Pietrzycki/Mroczek, a szóste Rzeżuchowski/Jermakow.

Zobacz także: Dacia Duster II na piątkę na długim dystansie! Stronniczy przegląd prasy: AUTO ŚWIAT nr 45-46/2021

Ostatni rajd sezonu to klasyczne OS-y na poligonie w Drawsku. Tym razem organizator wytyczył trasę o długości 73 kilometrów, która była pokonywana trzykrotnie. Ostatni przejazd to zmagania z koleinami i dziurami na bardzo zniszczonych drogach. Ten trudny egzamin wszystkie Dustery zdały znakomicie, kończąc rajd w komplecie, bez żadnych awarii.

Był to już piąty sezon z rajdowym pucharem Dacii Duster. Rajdówki są zbudowane i obsługiwane przez firmę Hołowczyc Racing. Rajdowy Duster to auto z seryjnym silnikiem 1.5 dCi, seryjna jest też skrzynia biegów, a w idealnym prowadzeniu na terenowych trasach pomaga wyczynowe zawieszenie firmy Reiger. Zawodnicy zgłoszeni w Dacia Duster Motrio Cup otrzymują profesjonalną opiekę serwisową, wsparcie mentorskie Krzysztofa Hołowczyca i dostęp do mobilnego magazynu części zamiennych. Partnerem pucharu po raz kolejny jest firma Motrio – dostawca części i usług serwisowych. Auto jest również bardzo konkurencyjne w grupie T2. Zawodnicy pucharu Dacii regularnie rywalizują i wygrywają OS-y z większymi i mocniejszymi rajdówkami. Samochody te biorą także udział w wielu rundach zagranicznych. Dwukrotnie załogi w obsługiwanych przez Hołowczyc Racing Dusterach wygrały grupę T2 w klasyfikacji narodowej portugalskiej rundy Pucharu Świata – Baja Portalegre.

Zobacz także: Używana Dacia Duster z 2010 roku przebija barierę 33 tysięcy zł

WYNIKI DDMC DRAWSKI DZIEŃ NIEPODLEGŁOŚCI 2021:

  1. Dominik Jazic/Krzysztof Kuszewski 03:10:23
  2. Maciej Grabowski/Adam Binięda 03:21:25
  3. Andrzej Kalitowicz/Pascal Brodnicki 03:28:12

KLASYFIKACJA PUCHARU DACIA DUSTER MOTRIO CUP 2021:

  1. Dominik Jazic/Krzysztof Kuszewski
  2. Wojciech Musiał/Daniel Siatkowski
  3. Andrzej Kalitowicz/Pascal Brodnicki
  4. Maciej Grabowski/Adam Binięda
  5. Mariusz Pietrzycki/Tomasz Mroczek
  6. Tadeusz Rzeżuchowski/Wojciech Jermakow

Sponsorem tytularnym rajdowego pucharu Dacii Duster już od trzech sezonów jest marka Motrio. Motrio to francuska firma, marka części zamiennych dystrybuowanych przez Renault, przeznaczonych do samochodów różnych marek.

Jak co roku mentorem wszystkich uczestników i ambasadorem cyklu Dacia Duster Motrio Cup 2021 jest najwybitniejszy polski kierowca rajdowy – Krzysztof Hołowczyc. Obsługą techniczną Dacii również od 5 sezonów zajmuje się zespół Hołowczyc Racing.

Zawodnicy startują w grupie T2, w której są dopuszczone ograniczone modyfikacje techniczne. Dzięki temu rywalizacja nie wymaga gromadzenia dużych budżetów.

Seryjna odsłona Dacii Duster jest najpopularniejszym modelem marki, który kolejny rok z rzędu pozostaje liderem segmentu SUV i jest najchętniej wybieranym autem przez klientów indywidualnych.

NAGRODY

Nagrodą główną dla zwycięskiej załogi za wygranie całego cyklu Dacia Duster Motrio Cup 2021 jest start w wybranej eliminacji Pucharu Świata FIA w 2022 roku.

HARMONOGRAM DACIA DUSTER MOTRIO CUP 2021:

  • 09.04.2021 do 10.04.2021 – 1 runda RMPST, 1 runda RPPSTWysoka Grzęda Baja Drawsko Pomorskie 2021
  • 30.04.2021 do 02.05.2021 – 2 runda RMPST, 2 runda RPPSTBaja Europe – anulowana
  • 11.06.2021 do 12.06.2021 – 2 runda RMPST, 3 runda RPPSTBaja Wysoka Grzęda 2021
  • 31.07.2021 do 01.08.2021 – 3 runda RMPST, 4 runda RPPSTRajd Polskie Safari 2021
  • 26.08.2021 do 29.08.2021 – 4 runda RMPST, 5 runda RPPSTBaja Poland 2021
  • 05.11.2021 do 07.11.2021 – 5 runda RMPST, 6 runda RPPSTRaid of Champions (HUN)
  • 13.11.2021 do 14.11.2021 – 6 runda RMPST, Drawski Dzień Niepodległości

Gorące wiadomości wprost na Twój e-mail


trzy razy w tygodniu, wprost do Twojej skrzynki

Galeria

Dacia Duster Motrio Cup 2021
0 0 głosy
Ocena artykułu
Tagi: DaciaDacia Duster Motrio CupDuster
Udostepnij22Tweet14Udostepnij4
Poprzedni

Citroën Traction Avant z 1949 roku odkryty w starym garażu

Następny

Renault Avantime (2001-2003): jak poradzi sobie w teście łosia?

Małgorzata Kozikowska

Małgorzata Kozikowska

Dziennikarka motoryzacyjna, autorka artykułów, testów, poszukiwaczka ciekawostek. Po godzinach, w czasie niewielu wolnych chwil, które posiada, zajmuje się muzyką.

Następny
Renault Avantime test łosia

Renault Avantime (2001-2003): jak poradzi sobie w teście łosia?

Peugeot 3008

Milionowy Peugeot 3008 wyjeżdża z fabryki w Sochaux

Ile kosztuje Renault Zoe w programie Mój Elektryk dla firm? Arval uruchamia dopłaty do wynajmu

Subskrybuj
Powiadom o
guest
guest
0 komentarzy
Komentarze inline
Zobacz wszystkie komentarze
Facebook Twitter LinkedIn

Komentarze

  • Piotr - Citroën e-Berlingo – redaktor Spidersweb pojechał w trasę elektrycznym MPV i dziwi się, że miał mały zasięg, ale czy słusznie?
  • Tomasz O - Stellantis przyznał się do oszustwa i zapłaci 300 milionów dolarów kary w związku z dieselgate
  • adam - Citroën AMI cieszy się dużym powodzeniem. Skąd ten sukces?
  • Dikej - Citroën e-Berlingo – redaktor Spidersweb pojechał w trasę elektrycznym MPV i dziwi się, że miał mały zasięg, ale czy słusznie?
  • Grzech - Dealerzy Stellantis nie chcą kontynuować współpracy z koncernem w Polsce?
  • Norbert - Stellantis przyznał się do oszustwa i zapłaci 300 milionów dolarów kary w związku z dieselgate
  • Tomasz O - Stellantis przyznał się do oszustwa i zapłaci 300 milionów dolarów kary w związku z dieselgate
  • Anonimowo - Mazda 3 2.0 Skyactive 165 KM kontra Renault Mégane 1.3 TCe 160 KM. Który lepszy?
  • mare - Jak jeździć taniej? Ile gazu pali Renault Clio 1.0 TCe 100 KM z fabryczną instalacją LPG? Test na autostradzie i w mieście
  • Marcin ( ten co go kasują) - Citroën AMI cieszy się dużym powodzeniem. Skąd ten sukces?


Aktualności ze świata motoryzacji

  • Stellantis przyznał się do oszustwa i zapłaci 300 milionów dolarów kary w związku z dieselgate
  • Salon samochodowy w Paryżu 1930: Citroën sensacją z zaskakującego powodu
  • Dacia na sprzedaż? Renault otrzymało propozycję stworzenia nowego podmiotu
  • Citroën AMI cieszy się dużym powodzeniem. Skąd ten sukces?
  • Dacia wprowadzi hybrydowy napęd w modelu Jogger. I tylko w nim, przynajmniej na razie
  • Renault wprowadza usługę samochodu na abonament dla firm czyli Mobilize. Ruszają pierwsze testy dla korporacji taksówek
  • Dealerzy Stellantis nie chcą kontynuować współpracy z koncernem w Polsce?
  • Ruszają zamówienia na gamę nowego Jeepa® Grand Cherokee 4xe Plug in Hybrid
  • UOKiK: Opel Crossland X do serwisu
  • Nowy Peugeot 308 i Opel Astra po crash-testach Euro NCAP. Dlaczego nie dostały 5 gwiazdek?


Redakcja

Francuskie.pl – Dziennik Motoryzacyjny
e-mail: [email protected]
00-028 Warszawa, ul. Bracka 20/28i

redaktor naczelny
Krzysztof Gregorczyk
[email protected]

Kontakt w sprawie reklamy (Advertising Contact)
[email protected]

 

 



Francuskie.pl.pl - Dziennik Motoryzacyjny o markach Alpine | Citroen | Dacia | DS Automobiles | Peugeot | Renault
Copyright © 2004 - 2020 Francuskie.pl. wydawca LiveLink sp.z o.o.
Wszelkie prawa zastrzeżone. Kopiowanie części lub całości bez zgody wydawcy zabronione

Brak wyników
temu
  • Reklama
  • Wiadomości
  • Testy
  • Historia
  • Wyprawy
  • Przegląd Prasy

Francuskie.pl.pl - Dziennik Motoryzacyjny o markach Alpine | Citroen | Dacia | DS Automobiles | Peugeot | Renault
Copyright © 2004 - 2020 Francuskie.pl. wydawca LiveLink sp.z o.o.
Wszelkie prawa zastrzeżone. Kopiowanie części lub całości bez zgody wydawcy zabronione

Witam ponownie!

Zaloguj się

Zapomniane hasło?

Odzyskaj hasło

Wpisz nazwę użytkownika lub adres by uzyskać hasło

Zaloguj się
wpDiscuz
0
0
Skomentuj, podziel się swoją opiniąx
()
x
| Reply
Na tej stronie wykorzystujemy ciasteczka. Używając jej, zgadzasz się na to.