Bastien Schupp został mianowany nowym dyrektorem marketingu DS Automobiles. Wcześniej pracował dla Audi, Renault, Nissana oraz Infiniti. Jego przełożonym jest Yves Bonnefont, dyrektor generalny marki.
1 stycznia Bastien Schupp został mianowany dyrektorem marketingu i komunikacji DS Automobiles. Na swoim koncie ma 23-letnie doświadczenie w branży motoryzacyjnej, pracował dla czołowych producentów takich jak: Audi, Renault, Nissan oraz Infiniti. Podlega dyrektorowi generalnemu marki, Yvesowi Bonnefontowi. Bastien Schupp zajął miejsce Arnauda Ribault, który dołączył do działu Ameryki Łacińskiej Grupy PSA na stanowisku dyrektora sprzedaży i marketingu.
„Bastien Schupp wzmocni zespół zarządzający DS Automobiles w czasie, gdy marka wkracza w nowy etap rozwoju. Dziękuję Arnaudowi Ribault za jego wyjątkowy wkład w powstanie marki” – powiedział, Yves Bonnefont, dyrektor generalny marki.
48-letni Bastien Schupp jest absolwentem uczelni biznesowej EAP-ESCP. Przez całą karierę w branży motoryzacyjnej zajmował stanowiska marketingowe m.in. w Audi AG, Audi France, a następnie dołączył do europejskiego oddziału Nissana jako dyrektor ds. komunikacji marketingowej. Pracował dla Infiniti, kierował austriackim oddziałem Nissana, a następnie zarządzał marketingiem Nissan Europe. W ciągu ostatnich czterech lat, zanim dołączył do DS Automobiles, zarządzał markami, działami marketingu F1 i działami aktywizacji klientów w Grupie Renault.
Najnowsze komentarze