Dacia Logan, która trafiła do Francji, została błyskawicznie sprzedana. Samochody zostały dosłownie wykupione prawie z dnia na dzień, ku ogromnemu zaskoczeniu sprzedawców i zarządu koncernu. Po nowe Logany ustawiały się długie kolejki.
Renault zapowiadało wcześniej, że planuje sprzedać zaledwie 5000 Loganów do końca roku i nie prowadziło specjalnej kampanii reklamowej. Z jednej strony nie oczekiwano dużego zainteresowania klientów, z drugiej zaś Renault obawiało się wpływu sprzedaży Logana na inne modele swojej marki.
Zobacz: Strona główna marki Dacia w Polsce – Dacia.pl
Pomimo ogromnego i niespodziewanego zainteresowania klientów na razie nie jest przewidywany wzrost produkcji tego samochodu.
Sukces Dacii Logan nie powinien dziwić. Jest to stosunkowo duży samochód, oferowany z prostymi i oszczędnymi silnikami 1.4i oraz 1.6i, znanymi z długowieczności i bezproblemowej pracy. Samochody są bardzo budżetowe, zbudowanie z niedrogich materiałów, ale cena wszystko rekompensuje, lub jak kto woli, czyni cuda. A do tego jeszcze ten bagażnik 510 litrów!
Samochód z silnikiem 1.4i wyceniono na 7.500 euro. Opcjonalne wyposażenie dodatkowe obejmuje klimatyzację (840 euro), felgi aluminiowe (440 euro), radio CD (290 euro), lakier metaliczny (320 €). Cudów nie ma, ale ceny są bardzo niskie.
Dacia Logan zbudowana została z elementów Clio 2 i Modusa. Samochód oferowany jest z silnikami 1.4i, 1.6i a wkrótce do gamy dojdzie 1.5 dCi. Silniki benzynowe mają zostać zmodernizowane.
Najnowsze komentarze