Peugeot ma unikalną sygnaturę świetlną, którą bardzo łatwo rozpoznać nawet z daleka. Jaka jest jej geneza? Wyjaśnia to Giulio Marc D’alberton, szef komunikacji marki z Włoch.
Symbol lwa pojawił się po raz pierwszy w 1847 roku, kiedy rodzina Peugeot produkowała wyroby stalowe. Wizerunek lwa służył do przedstawienia siły i ostrości produktów – symbolizowanych przez poszarpane i ostre zęby lwa. W 1858 roku logo zostało zarejestrowane jako znak towarowy Peugeot.
„Styl i wygląd samochodu również przechodzą przez sygnaturę świetlną, a Peugeot wprowadził innowacje i uzupełnił swój charakterystyczny design o rozwiązanie, które przekazuje całe DNA marki.
Zrodzona wraz z koncepcją Peugeot Instinct w 2017 roku, sygnatura świetlna z lwim pazurem ewoluowała i rozprzestrzeniła się na prawie wszystkie modele marki Lion, dzięki czemu jej samochody są rozpoznawalne z daleka, w dzień iw nocy.
Stylistyczny urok produktów Peugeot uzupełniony o to, co jako prawny obowiązek stało się kluczowym elementem wyróżniającym się, przekazującym jego wartości. Projektowanie i bezpieczeństwo razem, aby dodać wartość do podejścia Allure (wabienia), które nadal wyraża się w sposób technologiczny” – mówi Giulio Marc D’alberton.
Dzisiaj samochody Peugeot bardzo łatwo rozpoznać na ulicy. W kolejnych modelach przechodzi ona ewolucję, przybierając coraz bardziej nowoczesną formę. Najnowszy Peugeot 408 również korzysta z tych doświadczeń.
Najnowsze komentarze